پتنت جدید اپل؛ دستگاه های تمام شیشه ای یکپارچه
تازگی ها که گوگل نشان داده می خواهد حرف اول را در دنیای تکنولوژی بزند، ولی آیا موفق خواهد بود؟ اپل هم بیکار ننشسته و در حال ثبت پتنت های خودش است. چند روز پیش ...
تازگی ها که گوگل نشان داده می خواهد حرف اول را در دنیای تکنولوژی بزند، ولی آیا موفق خواهد بود؟ اپل هم بیکار ننشسته و در حال ثبت پتنت های خودش است. چند روز پیش اپل پتنت جدید فوق العاده جالب و چشمگیری را ثبت کرد. پتنت شماره 8,773,848 با عنوان "دستگاه با بدنه ی شیشه ی گداخته شده" یا "Fused glass device housings".
پتنت جدید اپل فرآیند تولیدی را توضیح می دهد که در آن قطعات شیشه ای می توانند توسط گداختن با هم ترکیب شده و پس از آن ماشین کاری شوند. این پتنت نه تنها یکپارچه بودن بدنه شیشه ای بدون درز را انحصاری کرده بلکه درمورد ایجاد برجستگی در قسمت هایی از سطوح شیشه ای و اضافه کردن اجزای داخلی هم صحبت کرده است.
اجازه بدهید در ادامه مطلب با هم به برخی از ویژگی های مربوط به این پتنت نگاهی داشته باشیم.





گویا خبر های خیلی خوبی برای طرفداران اپل در راه است. در حالی که اخبار اخیر حکایت از استفاده ی آیفون 6 از کریستال یاقوت می کند، دیدن نسل بعدی آیفون و چیزهایی که ممکن است با این روش تولید در اپل ساخته شود خالی از لطف نخواهد بود. البته باید دید چه راهی برای باز کردن وسیله هایی که با استفاده از این پتنت ساخته می شود در نظر خواهد گرفت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

قانون اول اپل:
الان پتنت کن که بعدا اگر کسی ساختش ازش پول بگیری
کسی میتونه یه لینک سالم 4.2.2 اس 3 پیدا کنه؟
ممنون
نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه این اسم ، میترا تهرانی ، در رقابت با ، مریم اصلانی ، سایت زومیت شکل گرفته
دوست عزيز، من و اسمم شكل نگرفتيم از اول همين بوديم، :-)
و تنها دليلى كه با دوستان ديجياتو اينجا هستيم، خدمت رسانى به هموطنانمون هست. نه رقابت با كسى كه حتى نمي شناسم.
با اميد به اينكه خدماتى رو عرضه كنيم كه براى شما و تمام خوانندگان ما مفيد و راضى كننده باشه، تا بتونيم وقت با ارزشى كه براى خوندن مطالبمون مى گذاريد رو ارج بنهيم و گوشه اى از محبت هاتونو جبران كنيم.
اپل رو دوس دارم چون دنبال خاص بودنه و صدالبته الهام گرفتن
امروز یه چیزی به سرم برخورد کرد ابونتو نصب کردم !!! الان کاملا راضی ام اما عین چشم بسته راه رفتنه !!! جان خودم !!!
عاغا تبريك! دارى همه چى رو نو ميكنى!
گوشى جديد و آواتار جديد و سيستم عامل جديد رو جميعا تبريك ميگم!!!
سلام
و شما هم همونی هستی که تو نارنجی تو یه مسابقه برنده شدی یادم نیست دقیقا چه گوشی/تبلتی برنده شدی ولی میدونم آواتارت عکس خودته و همین عکس باعث پیروزیت تو مسابقه شد !!!
بزرگترین مشکل آینده تکنولوژی همین پتنت ها هستن
حالا ببینید من کی گفتم
کاری ندارم که اپل همچین حرکتی زده،تو این سالا که فقط فرکانس cpu داره میره بالا باید یه شرکتی بیاد و قواعدو عوض کنه مثل اولین آیفون که گوشی هوشمندو دوباره اختراع کرد.خدا کنه گوگل مایکروسافت سامسونگ یا هر شرکت دیگه ای تو این سال یه حرکت انقلابی بزنه!!
البته همه میدونیم که ثبت هر پتنتی الزاما به معنای استفاده ی قریب الوقوع اون توسط شرکتها نیست توی محصولاتشون.
درعین حال احساس میشه این پتنت پتانسیل بازطراحی کامل همه محصولات اپل رو داشته باشه. اینو باید گذاشت کنار اقدام اپل در خرید کارخانه تولید کریستال یاقوت و اقداماتی از این دست که شاید در آینده ای نه چندان دور بشنویم.
باید منتظر روزی باشیم که چهره آيفون با ios هماهنگ میشه. ظریف، نازک و شفاف... با درکی کامل از موقعیت مکانی هر قطعه از سخت افزار.
بابا بیخیال.اکثر اینها فقط جوسازی و تبلیغه.وجدانن از زمانی که اپل راه افتاده تا حالا چندتا از پتنت هاش رو عملی کرده.حداقل شرکت هایی مثل سامی و ال جی بسیار قویتر بودند مثل ساخت نمایشگرهای انعطاف پذیر.ولی اپل چی؟ اونقدر بسته و محافظه کاره که اگرهم بخواد خلاقیتی نشون بده خودش خودشو تو نطفه خفه میکنه.میگید نه ؟ خواهیم دید
دوست عزیز اپل مثل سامسونگ صد تا دستگاه نمیده تا رو یه کدومش امتحان کنه.
در ضمن اپل تا چیز مطمئنی نسازه(به غیر از مپ 2 سال پیش) بیرون نمیده.
نمونش سنسور اثر انگشت که معموله چقد روش کار شده که انقدر خوب کار میکنه.
معلومه**