آیا مایکروسافت برای افزایش آمار فروش ویندوز فون دست به دامان سازندگان هندی شده است؟
چند ماه پیش مایکروسافت اعلام کرد که شرکای تجاری جدیدی در بخش سخت افزار و تولید تلفن های ویندوزفونی به زودی به جمع سازندگان فعلی اضافه می شوند. یکی از این سازندگان شرکت هندی Karbonn ...
چند ماه پیش مایکروسافت اعلام کرد که شرکای تجاری جدیدی در بخش سخت افزار و تولید تلفن های ویندوزفونی به زودی به جمع سازندگان فعلی اضافه می شوند. یکی از این سازندگان شرکت هندی Karbonn Mobile است که به زودی قرار است تلفن های خود را به همراه سیستم عامل موبایل مایکروسافت ارائه نماید.
به گفته پرادیب جِین، مدیر اجرایی کاربن، موبایل های این شرکت دارای قیمت ۱۳۰ تا ۲۵۰ دلار خواهند بود و در هفته های آینده و تا قبل از پاییز به بازار عرضه می شوند. ماه گذشته نیز Micromax و Xolo که از دیگر شرکای مایکروسافت به حساب می آیند، تلفن های هوشمند خود را معرفی نموده و آنها را به بازار عرضه کردند.
به نظر شما مایکروسافت با انتخاب سازندگان گم نام چه نقشه هایی را در سر می پروراند؟ آیا ساتیا نادلا می خواهد از این طریق وارد بازار هایی با پتانسیل بالا شود و با عرضه محصولاتی ارزان قیمت، تعداد کاربران سیستم عاملش را زیاد کند؟ آیا غول قدیمی دنیای تکنولوژی به این نتیجه رسیده که دیگر در کشور های توسعه یافته توان رقابت با اندروید و iOS را ندارد؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بیچاره ویندوز فون به اونی که حقش بود نرسید گرچه کوتاهی اونا بود که توسعه دهندها کم کاری کردن و آپ های زیادی براش ساخته نشده ولی اگهماکروسافت بهش برسه خیلی پلتفرم خوبیه
وين فون تو بازاريابى رده متوسط ها پيشرفت خوبى داشته ... اما تو پرچم دارها چون هنوز رقابت جدى بين كمپانى هاى مطرح به وجود نيومده(به طور عمده فقط شاهد حضور پرقدرت نوكيا هستيم ) بايد منتظر بود و ديد چه اتفاقى پيش مياد.
من كه منتظر برگشت سونى به وين فون هستم :)
تا اونجا كه من ميدونم ويندوز فون الان سيستم عامل شماره ي ٢ آمريكاي لاتين (مركزي و جنوبي) و اروپاي مركزي و شرقي ايه و iOS بعد از ويندوز فونه.
تو كشور هايي مثل ايتاليا و برزيل.
هند یکی از پرجمعیت ترین و بزرگترین بازارهاست پس بنظر من مایکروسافت کاری رو که باید میکرده رو کرده.گوشی ارزان و سیستم عامل روون و خوب.
دیگه چی میخوان؟
خواهشا نمیشه یه بررسی کامل از اندروید و ویندوزفون و ios بذارین؟
آخه انتخاب سیتم عامل یه کم سخته :(
تعداد کاربرای وینفون بره بالا تعداد دولوپر هم میره بالا استور هم
چاق میشه
پس فعلا باید بره بازار های ناشناخته رو کشف کنه ، نه باز هایی که از ios و اندروید اشبا شده
رمز موفقیت هم گوشی با قیمت پایین هست تا کاربرا دلشون بیاد از ویفون استفاده کنن ، چه بهتر که کشور هایی با جمعیت زیاد که پول زیادی هم ندارن بدن برای اپل یا سامسونگ و دوستان
این الگو قبلا هم جواب داده (ماجرای گوگل و نکسوس ها که با قیمت پایین ارائه میشن و احرین اپدیت هارو هم دریافت میکن)
نه به این نتیجه نرسیده...
ماکروسافت داره روی این بازار های در حال ظهور سریع تر و زودتر از بقیه سرمایه گذاری میکنه تا مشتری هاشو تو این بازار پیدا کنه و همزمان سعی میکنه تا به بازار های توسعه یافته هم نفوذ کنه ک صد البته این کار بسیار بسیار سخت خواهد بود و ماکروسافت برای موفقیت توی این بازار های توسعه یافته باید خیلی تهاجمی عمل کنه و باید پرچم دارهای فوق العاده قوی با قیمت مناسب عرضه کنه و میان رده های قوی رو هم با حاشیه سود پایین عرضه کنه تا ملت حاضر بشن برای یک بار هم که شده وینفون رو امتحان کنن.
و در آخر تا زمانی که اون استورش رو از برنامه های با کیفیت که همپای نمونه های اندرویدی و آی او اسی آپدیت بشن پر نکنه , موفق نمیشه...
خوب هند یه بازار بزرگه چرا نباید به اونجا هم فکر نکنه. در ضمن همین الان وینفون تو خیلی از کشورهای دنیا اپل رو پشت سر گذاشته.
آقای صادقپور مدیر اجرایی کاربن آقای پرادیپ جین هست شما اشتباها نوشتید پرادی"ب" جین.
ویندوزفون تو هند (بیشتر بخاطر نوکیا ) محبوبیت وحشتناکی داره. بنابراین همکاری بیشتر با سازنده های هندی عحیب نیست