سلفی آلمانی ها بعد از قهرمانی در جام جهانی برزیل
بعد از ماراتنی یک ماهه، سرانجام دیشب فینال جام جهانی برزیل میان تیم های ملی آلمان و آرژانتین برگزار شد که در نهایت ژرمن ها توانستند با نتیجه ۱-۰ آرژانتین را شکست دهند و بر ...
بعد از ماراتنی یک ماهه، سرانجام دیشب فینال جام جهانی برزیل میان تیم های ملی آلمان و آرژانتین برگزار شد که در نهایت ژرمن ها توانستند با نتیجه ۱-۰ آرژانتین را شکست دهند و بر قله فوتبال دنیا قرار بگیرند.
شاید در حال و هوای برگزاری جشن قهرمانی و با صد ها دوربینی که مشغول عکس برداری از بازیکنان هستند، کمتر کسی به ذهنش برسد که سلفی بگیرد، اما لوکاس پودولسکی از این فرصت استفاده کرده و عکس های جالبی را به ثبت رسانده است.
عکس اول مربوط به دقایقی پس از اتمام بازی می شود که به خوبی بیانگر احساس شادی پودولسکی و اشنایدر است:
اما عکس دوم اِلِمان های بسیار جالب تری را در خود دارد. پودولسکی در رختکن جام قهرمانی را برداشته و با صدر اعظم آلمان سلفی گرفته است. بی شک چنین عکسی در تاریخ هیچ مشابهی ندارد:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


حق آلمان بود ببره چون وقتی 4 تا موقعیت صد در صد آراژانتین بیرون میزنه همین میشه و آلمانی ها جون به جونشون کنی ماشینی هستند از آخلاق بگیر تا بازیشون ...............
این مرکل میمرد این المانیا رو بوس نمیکرد؟
بر و بچه های ندیده صدا سیما هم هی میرفتن رو جام
بابا اونا جای بچه هاش بودن اخه چیه این کارا خجالت بکشین توهین به مردمه
الان واقعا با بوس کردن مرکل کی یهجوری شد تو ایران؟
ادم عشق میکنه با اینا
ببین طرف صدر اعظمه چقدر خاکی میاد قهرمان ها رو تو اغوش میگیره ازشون تشکر میکنه
میتونم بگم واقعا تو این جام حق به حقدار رسید
آلمانیا جامو بردن ک واقعا با اون همه نظم هنگام بازی و کار تیمی خوبی ک داشتن توی این تورنمنت کمتر از برد حقشون نبود
لیونل مسی هم ک بخاطر گیر کردن بین بازیکنای بی استعداد خط حمله ارژانتین؛تیمش جام رو نبرد، نتیجه ی تلاشاش رو بشخصه دیدو توپ طلا رو برد
easy peasy ^_^
خیلی دوست داشتم برزیل جامو ببره ولی آلمان واقعا حقش بود
اينقد بدم مياد اين سياست مدارا خودشونو نخود هر آشي ميكنن :/
از اولش گفته بودم آلمان قهرمان امساله
خداییش تیم عالی هست و بوده و خواهد بود
واقعا حقشون بود
اون هم اشتایگر هست اشنایدر هلندیه!!!
خداییش منظم تر بودن و پاسکاریاشون سریع تر بود و نکته دیگه اینکه همه جای زمین بخوبی پخش میشدن که جا برای پاسکاری بهترو بهشون میداد
واقعا حقش نبود . !
از ۹ سالگی آلمان رو دوست داشتم و طرفدارش بودم حقش بود اول بشه
واقعا هیچ تیمی مثل آلمان شایستگی قهرمانی رو نداشت. خیلی از این جام جهانی راضیم. :دی