ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سلفی آلمانی ها بعد از قهرمانی در جام جهانی برزیل

بعد از ماراتنی یک ماهه، سرانجام دیشب فینال جام جهانی برزیل میان تیم های ملی آلمان و آرژانتین برگزار شد که در نهایت ژرمن ها توانستند با نتیجه ۱-۰ آرژانتین را شکست دهند و بر ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۳ تیر ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بعد از ماراتنی یک ماهه، سرانجام دیشب فینال جام جهانی برزیل میان تیم های ملی آلمان و آرژانتین برگزار شد که در نهایت ژرمن ها توانستند با نتیجه ۱-۰ آرژانتین را شکست دهند و بر قله فوتبال دنیا قرار بگیرند.

شاید در حال و هوای برگزاری جشن قهرمانی و با صد ها دوربینی که مشغول عکس برداری از بازیکنان هستند، کمتر کسی به ذهنش برسد که سلفی بگیرد، اما لوکاس پودولسکی از این فرصت استفاده کرده و عکس های جالبی را به ثبت رسانده است.

عکس اول مربوط به دقایقی پس از اتمام بازی می شود که به خوبی بیانگر احساس شادی پودولسکی و اشنایدر است:

سلفی آلمانی ها با آنجلا مرکل جام جهانی فوتبال

اما عکس دوم اِلِمان های بسیار جالب تری را در خود دارد. پودولسکی در رختکن جام قهرمانی را برداشته و با صدر اعظم آلمان سلفی گرفته است. بی شک چنین عکسی در تاریخ هیچ مشابهی ندارد:

سلفی آلمانی ها با آنجلا مرکل جام جهانی فوتبال

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • mohammadmj

    حق آلمان بود ببره چون وقتی 4 تا موقعیت صد در صد آراژانتین بیرون میزنه همین میشه و آلمانی ها جون به جونشون کنی ماشینی هستند از آخلاق بگیر تا بازیشون ...............

  • ESM

    این مرکل میمرد این المانیا رو بوس نمیکرد؟
    بر و بچه های ندیده صدا سیما هم هی میرفتن رو جام
    بابا اونا جای بچه هاش بودن اخه چیه این کارا خجالت بکشین توهین به مردمه
    الان واقعا با بوس کردن مرکل کی یهجوری شد تو ایران؟
    ادم عشق میکنه با اینا
    ببین طرف صدر اعظمه چقدر خاکی میاد قهرمان ها رو تو اغوش میگیره ازشون تشکر میکنه

  • sepehr

    میتونم بگم واقعا تو این جام حق به حقدار رسید
    آلمانیا جامو بردن ک واقعا با اون همه نظم هنگام بازی و کار تیمی خوبی ک داشتن توی این تورنمنت کمتر از برد حقشون نبود
    لیونل مسی هم ک بخاطر گیر کردن بین بازیکنای بی استعداد خط حمله ارژانتین؛تیمش جام رو نبرد، نتیجه ی تلاشاش رو بشخصه دیدو توپ طلا رو برد
    easy peasy ^_^

  • پوریا

    خیلی دوست داشتم برزیل جامو ببره ولی آلمان واقعا حقش بود

  • shahriyar24

    اينقد بدم مياد اين سياست مدارا خودشونو نخود هر آشي ميكنن :/

  • ali9zafar

    از اولش گفته بودم آلمان قهرمان امساله
    خداییش تیم عالی هست و بوده و خواهد بود
    واقعا حقشون بود
    اون هم اشتایگر هست اشنایدر هلندیه!!!

  • www.ratebook.ir

    خداییش منظم تر بودن و پاسکاریاشون سریع تر بود و نکته دیگه اینکه همه جای زمین بخوبی پخش میشدن که جا برای پاسکاری بهترو بهشون میداد

  • zoroastrian

    واقعا حقش نبود . !

  • AmerKhan

    از ۹ سالگی آلمان رو دوست داشتم و طرفدارش بودم حقش بود اول بشه

  • مارپیچ

    واقعا هیچ تیمی مثل آلمان شایستگی قهرمانی رو نداشت. خیلی از این جام جهانی راضیم. :دی

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی