مایکروسافت به دارندگان لومیاهای جدید اجازه نمی دهد گوگل را موتور جستجوی پیش فرض قرار دهند
مایکروسافت گزینه قرار دادن گوگل به عنوان گزینه پیش فرض را در تلفن های همراه جدید ویندوز فونی لومیا حذف کرده. این گزینه در حال حاضر روی اکثر لومیاها فعال است که مدیون تنظیمات پیشرفته ...
مایکروسافت گزینه قرار دادن گوگل به عنوان گزینه پیش فرض را در تلفن های همراه جدید ویندوز فونی لومیا حذف کرده. این گزینه در حال حاضر روی اکثر لومیاها فعال است که مدیون تنظیمات پیشرفته IE روی ویندوز فون 8 هستیم.
مایکروسافت فعالیت های تجاری بخش موبایل نوکیا را در ماه آپریل خرید. لومیا 630 و لومیا 930، اولین محصولات مایکروسافت هستند که چنین اجازه ای به کاربران نمی دهند. به نظر می رسد تمام کسانی که لومیاهای قدیمی تر داشته اند با آپدیت به ویندوز فون 8.1 همچنان بدون مشکل می توانند گوگل را به عنوان موتور جستجوی اصلی انتخاب کنند.
گوگل در حال حاضر پرونده ای را پشت سر می گذارد که در آن متهم شده برای تولیدکنندگان تلفن های هوشمند اندرویدی خط قرمزی گذاشته که باید گوگل را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض قرار دهند. در صورتی که گوگل به کاربرانش اجازه می دهد موتورهای جستجوی یاهو، بینگ یا Ask را هم به عنوان پیش فرض قرار دهند.
در سوی دیگر اپل هم برای کاربران سیستم عامل iOS این امکان را برقرار کرده که بین گوگل، یاهو و بینگ یکی را برای موتور جستجوی پیش فرض انتخاب کنند. در رابطه با مایکروسافت و مشکل پیش آمده روی دستگاه های لومیا، باید منتظر پاسخ رسمی این کمپانی ماند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
گل بود, به سبزه نیز اراسته شد
نیست خیلی اوضاع وین فون تو بازار خوبه این خلاقیتها رو هم انجام میده تازه صفحه نمایشگر ۹۳۰ هم که بنفش میزنه.
چنین کاری ازش بعیده به شخصه یه درصد احتمال داشت ۶۳۰ بخرم الان دیگه منتفی شد
گوگل نرم افزارهاش از جمله کروم رو منتشر کنه تا جای اکسپلورر رو بگیره
نکنه مایکروسافت فکر می کنه که می تونه با اون 3 درصد سهم ویندوز فون و حالا هم با این کار احمقانه اش، رو دست گوگل بزنه؟ مطمئنا سیاست های محدود کننده به ضرر خودش و کاربرانش تموم خواهد شد. برای گوگل هم فرقی نمی کنه چون اگر نفوذ ویندوز فون براش مهم بود، تا حالا اپ هاش رو برای این پلتفرم ارائه می کرد یا حداقل اپ جستجوش رو آپدیت می کرد. هر چقدر که جلوتر می ریم، مایکروسافت بیشتر در لجن زار شکست فرو میره.
من یبار پیشفرض رو گوگل گذاشتم ، پشیمون شدم بینگ خیلی سریعتره، تنها مشکل بینگ اینه که سرچ هایی که متن طولانی داره رو دیر به نتیجه میرسوندت (بعضی وقت ها هم هیچی پیدا نمیکنه)
تو که راس میگی ;)
انصافا بینگ خوبه ولی فکر نکنم در حد گوگل باشه.
اپل تو سنخه های جدید بینگ رو پیش فرض گذاشته چون رابطش با مایکروسافت خیلی بهتره.
ولی میشه عوض کرد.واقعا اگه نشه عوض کرد مسخرست.این سیاست واقعا نامردیه
ولی مال siri رو bing قرار داده و نمیشه عوضش کرد که بنظرم خوب نیس
چنين خريتى (!) از ساتيا نادلا بعيده !!
دوستان دیجیاتوئی میگن بعید نیست :|
واقعا بعید نیست؟؟ بابا هنوز وینفون به بلوغ کامل نرسیده، بعد اینجوری بخواد محدود کنه کاربراش رو که دیگه جای رشدی نمیمونه!
به نظر من باید همه کمپانی ها با هم همکاری کنن، تا همه پیشرفت کنن، جوری که فقط سلیقه کاربرا این وسط تأیین کننده باشه!
حالا این وسط هرکمپانی نوآوری داشته باشه تو جذب مشتری موفق تره!
انحصار طلبی رو بذارین کنار، این چه مسخره بازیه
برنامه خردسالانه؟
همه بیان با هم همکاری کنن ای جون عزیزم بیا همکاری کنیم :|
اخه گوگل با مایکروسافت چه همکاری بکنه؟ مایکروسافت یه ویندوز داغون داره که عمر اونم رو به پایانه
آخه اینم شد سیاست. حتما به نظرشون بهترین موتور جستجو بینگه.
واقعا باید واسه همچین تصمیماتی تاسف خورد
واسه چی آخه وقتی گوگل بهترین موتور جستوجو هیت چرا آخه حالم از این کارا به هم میخوره
از این سیاست ها متنفرم!