ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تماشا کنید: مسابقات تور دو فرانس از دید دوچرخه سواران

تور دو فرانس یکی از معتبر ترین و در عین حال هیجان انگیز ترین مسابقات دنیای دوچرخه سواری به شمار می رود. مسیر های جذاب و شرایط آب و هوایی دشوار، در طول سالیان گذشته ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۵ تیر ۱۳۹۳  |  ۲۱:۴۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تور دو فرانس یکی از معتبر ترین و در عین حال هیجان انگیز ترین مسابقات دنیای دوچرخه سواری به شمار می رود. مسیر های جذاب و شرایط آب و هوایی دشوار، در طول سالیان گذشته حوداث دلخراشی را در این مسابقه رقم زده و توجه علاقه مندان زیادی را بدین ورزش جلب کرده است.

تور دو فرانس ۲۰۱۴ اولین دوره ای به شمار می رود که در آن مجوز استفاده از دوربین بر روی دوچرخه ها صادر شده است، تا بدینوسیله کاربران قادر باشند مسابقات را از دید دوچرخه سواران دنبال کنند و خود را در بطن هیجان قرار دهند.

دوربین CM-1000 ساخت شرکت Shimano ، محصولی کوچک است که بر روی دوچرخه ها نصب می شود و تصاویر را به ثبت می رساند. با وجود تکان های بسیاری که دوچرخه متحمل می شود، اما تصاویر ضبط شده از ثبات قابل قبولی بهره می برند.

CM-1000 تنها ۸۵ گرم وزن دارد، اما در برخی از جاده ها، ورزشکاران ترجیح می دهند تا آن ها را بر روی دوچرخه خود نصب نکنند، چرا که برای مثال در یک مسیر کوهستانی حتی چند گرم بار اضافه هم می تواند بر روی عملکرد آنان تاثیر گذار باشد.

در ادامه می توانید فیلم یکی از این دوربین ها را مشاهده کنید و لذت تماشای مسابقات از دید دوچرخه سواران را تجربه نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/EN - On-board camera - Stage 3 (Cambridges - Londres).mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • amirftma

    آخرش اون یارو ازش جلو زد چقدر نا امید شد اصلا مسابقه رو ول کرد

  • Hamed Khoramyar

    @Digiman البته اینجا تو سوئد هم Scott و اسپشیالایز برند های خیلی خوبی به حساب میان. محصولات رده بالا تری در دسترس هست ولی از نظر قیمتی وحشتناک گرون هستند. قیمتهاشون از حدود ۲۵ میلیون تومن به پول ایران تازه شروع میشه...

    • Digiman

      در کیفیت این ها شکی نیست، اما اونجا فکر نکنم برند های پرت چینی، مثل Overlord و غیره باشه! اینجا کمتر کسی (اولا میشناسه این برند های مطرح رو) و دوما میتونه از پس قیمتشون بر بیاد!‌طرف میگه بجای اینکه یه دوچرخه اسپشیالایز بگیرم، یه پیکان میگیرم...راست هم میگه... البته واقعا همین اسکات هم برای افراد مبتدی ( و حتی نیمه حرفه ای) مناسب نیست! مثل اینه که طرف تازه گواهینامه گرفته بره راننده فرمول ۱ بشه!!!! کسایی که مثل من اون دوچرخه آلمانی سبز ها رو سوار شدن حالا قدر اسپشیالایزشونو می دونن :دی

      ممنون بابت اطلاعات خوبی که دادین.

  • Digiman

    همه این ها به کنار، خود دوچرخه ها به کنار...حیف که تو ایران نهایت پرش ما Specialize هست و Scott ....

  • ـــجاد هستم

    یادش بخیر بچه بودم یه دو سانت از پیچ "شاخ گاوی:)) " رفت تو زانوم
    یعنی اصن من با دوچرخه نابود شدما

  • سپهر

    ويدئوي جالبي بود
    من دوچرخه سواري را خيلي دوست دارم
    البته يه خاطره بد هم ازش دارم

  • PooyanCYRUS

    جالبه. ویدئوی این شکلی آدمو یاد بازی‌های اول‌شخص میندازه.
    Call Of Bike

  • رحیم علیزاده

    منم سال 87 تور آذربایجان بودم. یادش بخیر. فیلم جالبی بود

مطالب پیشنهادی