ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

InkCase Plus؛ یک نمایشگر دوم همیشه روشن با فن آوری جوهر الکترونیک برای تلفن های هوشمند

در ماه فوریه گذشته و مراسم کنگره جهانی موبایل (MWC 2014) گجتی با نام InkCase معرفی شد و حالا نسخه دوم آن با نام IncCase Plus معرفی شده است. این گجت در اصل یک نمایشگر با فن آوری ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۵ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۵:۲۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در ماه فوریه گذشته و مراسم کنگره جهانی موبایل (MWC 2014) گجتی با نام InkCase معرفی شد و حالا نسخه دوم آن با نام IncCase Plus معرفی شده است.

این گجت در اصل یک نمایشگر با فن آوری جوهر الکترونیک است که به وسیله بلوتوث به تلفن هوشمند اندرویدی شما متصل و تبدیل به نمایشگر دومی سیاه و سفید می شود که همیشه روشن است.

نسخه اولیه اینک کیس تنها قادر به اجرای ۳ اپلیکیشن بود اما نسخه دوم قابلیت های به مراتب بیشتری در خود دارد. درواقع شما همان استفاده ای که از تلفن خود می برید را می توانید از اینک کیس پلاس ببرید. دکمه های سخت افزاری موجود در آن به شما این امکان را می دهد که تماس ها را پاسخ دهید، پخش موسیقی را کنترل کنید، در میان صفحات کتاب الکترونیکی جابجا شوید و حتی از آن به عنوان دکمه شاتر عکس استفاده کنید.

اینک کیس همراه با یک قاب با نام FitCase عرضه می شود تا هر دو گجت را در یک فضا در اختیار داشته باشید. با اتصال تلفن اندرویدی خود به اینک کیس پلاس، شما می توانید از آن به عنوان نمایشگر دوم خود استفاده کنید و بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش تلفن، از نوتیفیکیشن ها مطلع شوید، در نقشه مرور کنید، تصویر ببینید و علاوه بر تمام مواردی که گفته شد، از آن به عنوان یک کتاب خوان الکترونیکی بهره ببرید.

inkcase-plus-fitcase

نکته جالب اینکه این دستگاه از فن آوری جوهر الکترونیکی بهره می برد و به همین دلیل، مصرف باتری بسیار کمی دارد. علاوه بر این طبق تحقیقات به عمل آمده، هر فرد به طور متوسط تلفن همراه خود را ۱۱۰ بار روشن می کند. همین موضوع باعث بالا رفتن مصرف باتری می گردد. با این گجت به طرز محسوسی این امر کاهش می یابد به همین دلیل در کاهش مصرف باتری تلفن شما هم تاثیر به سزایی خواهد گذاشت. به وسیله اینک کیس پلاس شما می توانید تا ۱۹ ساعت مداوم مطالعه کنید.

inkplus-on-bike

صفحه نمایش اینک کیس پلاس ۳.۵ اینچ بوده و با ابعاد ۱۰۸ × ۵۷ × ۵ میلیمتر، فقط ۴۵ گرم وزن دارد. باتری این گجت ۵۰۰ میلی آمپر است که حدود ۷ روز در حالت بدون استفاده دوام خواهد آورد و همچنین به شما امکان مطالعه بیش از ۲۰۰۰ صفحه کتاب را می دهد.

اینک کیس پلاس فعلا فقط با اندروید ۴.۳ به بالا سازگار است. اما فیت کیس فعلا فقط برای گلکسی اس۵ تولید شده است.

در حال حاضر اینک کیس پلاس به حد نساب کمک های مالی در کمپین کیک استارتر رسیده. سازندگان این گجت جذاب قیمتی در حدود ۱۳۹ دلار در نظر گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • آقای دوربینی

  • امیر راد

    خیلی خنده داره ،
    این همه دعوا و کشمکش بین کمپانی های بزرگ ، این همه رقابت ، این همه سرمایه گذاری های وحشتناک بر سر تولید نمایشگرهایی با خداد پیکسل ، رزولوشن و تکنولوژیهای آمو ال ای دی و آی پی اس و نمی دونم چی چی !
    ونهایتا خالی کردن جیب امثال من ، که به عشق این کیفیت بیایم یکی دو میلیون پول بی زبون رو تبدیلشون کنیم به این نمایشگرهای ، اچ دی و فول اچ دی و کیو اچ دی ، .......
    اونوقت چی ؟
    هیچی ! دوباره چند صد دلار ناقابل از جیب بدیم که خودمون رو از موهبت اون کیفیت مورد بحث محروم کنیم ، که نیگاش نکنیم ! که ازش استفاده نکنیم !!!
    چرا؟
    لابد چون پشت گوشامون مخملیه !
    لابد چون دیوونه ایم !
    یکی نمیگه خب عقل کل ها ، برای خالی کردن جیب مردم به بهانه ی، صرفه جویی توی باتری به خدا راه های بهتری هم هست، به جای اینکه خریدار گوشیه ۶۰۰ ، ۷۰۰ دلاری رو که افتخارش همون کیفیت صفحه نمایششه، از اون محروم کنی !!!

  • eole

    نمی دونم چرا بیشتر از این صفحه نمایش ها استفاده نمیکنند
    6 سال پیش ، وسترن دیجیتال روی هاردهای سری My Book خودش از این نمایشگر های مونوکروم همیشه روشن استفاده میکرد
    اون موقع خیلی هم جذاب بود

  • Me:)

    واقعا خیلی خووب ه

    اگه برای تبلت ها هم بده عالی میشه :)

  • آقای دوربینی

    حد نساب یا حد نصاب

  • sackboy

    به نظرم این قضیه توی تبلتا بیشتر جواب می ده. چون سایز صفحه شون برای مطالعه بهتره و صفحات e-ink هم خیلی به درد مطالعه می خوره.

  • amirftma

    خیلی جالبه ولی گوشی چاق میکنه زشت میکنه

  • AmerKhan

    ترجیح میدم از کیس های ساده استفاده کنم تا این کیس . هم وزن گوشی رو بیشتر میکنه هم اینکه شکلشو کمی زشت میکنه به نظر من و البته قیمتشم اصلا خوب نیست

  • hadi haddadian

    قطعا اگه خواسته باشه با موبایل همراه باشه استقبال کمی ازش میشه به خاطر وزن زیاد. ولی به نظرم تو گجتای دیگه خیلی خوب میتونه خودشو نشون بده.

  • چسب زخم

    یعنی این مدیریت مصرف انرژی گالاکسی اس 5 همینه ؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی