الجی G3 Beat یا G3 S را معرفی کرد؛ میانرده ای ۵ اینچی با پوسته پرچمدار
بالاخره حرف و حدیث های مربوط به نسخه ارزانقیمت جی۳ به واقعیت تبدیل شد و الجی نسخه میان رده پرچمدار آخر خود را معرفی کرد. این بار الجی از لفظ "مینی" استفاده نکرد و نام ...
بالاخره حرف و حدیث های مربوط به نسخه ارزانقیمت جی۳ به واقعیت تبدیل شد و الجی نسخه میان رده پرچمدار آخر خود را معرفی کرد. این بار الجی از لفظ "مینی" استفاده نکرد و نام این دستگاه را در کره جنوبی G3 Beat و در اروپا G3 S داشت.
باید از موتورولا برای معرفی موتو جی و موتو ئی ممنون باشیم چرا که انتظارات از یک دستگاه میان رده را به شدت بالا بردند. جی۳ بیت دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰پی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و سخت افزار نسبتا قدرتمندی است و همچنین نسبت به برادر بزرگتر خود قیمت ارزانتری دارد.
به جرات می توان گفت جی۳ بیت بسیار به جی۳ اصلی شبیه است و از همان زیبایی و جذابیت ظاهری بهره می برد. الجی تمام تلاش خود را کرده کمترین فداکاری ها را در جهت کاهش قیمت داشته باشد. به غیر از تشابهات ظاهری، این دستگاه امکانات نرم افزاری و برخی امکانات جانبی برادر بزرگ خود را به ارث برده است.
مشخصات سخت افزاری جی۳ بیت:
- پردازنده: چیپ اسنپدرگن ۴۰۰ با پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی
- نمایشگر: ۵ اینچ اچ دی IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل (۲۹۴ پیکسل در هر اینچ)
- رم: یک گیگابایت
- حافظه داخلی: ۸ گیگابایت به همراه پشتیبانی از حافظه جانبی MicroSD
- دوربین: ۸ مگاپیکسل با فوکس لیزری و دوربین دوم ۱.۳ مگاپیکسلی
- باتری: ۲۵۴۰ میلی آمپر (قابل تعویض)
- سیستم عامل: اندروید ۴.۴.۲ کیت کت
- ابعاد: ۱۳۷.۷ در ۶۹.۶ در ۱۰.۳ میلیمتر
- وزن: ۱۳۴ گرم
- شبکه مخابراتی: پشتیبانی از LTE و 3G
- ارتباطات بی سیم: وای فای b/g/n، بلوتوث ۴.۰، NFC، یو اس بی ۲.۰
- رنگ ها: مشکی فلزی، سفید، طلایی براق
- دیگر قابلیت ها: تصویربرداری سریع با Touch & Shoot، اسمارت کیبورد، QuickMemo+ و تصویربرداری با دستورات حرکتی
طبق بیانیه الجی این محصول از فردا در کره جنوبی با نام جی۳ بیت عرضه می شود. عرضه در کشورهای مشترک المنافع و اروپا در هفته های آینده انجام خواهد شد. هنوز از قیمت دقیق این محصول به طور رسمی خبری منتشر نشده است. ولی شایعات می گویند احتمالا چیزی در حدود ۴۰۶ دلار قیمت خواهد داشت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
G3 s تو اروپا؟
معمولا کلمه s بیانگر مدل بهتره نه مدل ضعیفتر مثل نمونه های آیفون و مدلهای پورشه caymen s panamera s
حالا چه اصراری بوده اسمش تو اروپا یه چیز دیگه باشه؟!
آدرنو 305 قدرتش حدود 22 گیگا فلاپس هست و در مقایسه با آدرنو 330 که قدرت حدود 120 گیگافلاپس میشه خیلی متفاوته و بهتر بود الجی از پردازنده قویتری استفاده میکرد.
سامسونگ هم در اس 5 مینی از مالی 400 که قدیمی هست با 4 هسته استفاده کردهه که اونم قدرتش در حدود 20.5 گیگافلاپس میشه که در مقایشه با T628p6 شش هسته ای استفاده شده در s5 neo که حدود 58 گیگافلاپس هست خیلی ضعیف تره
در کل این گوش ها میان رده هستن یعنی پردازنده ضعیف با صفحه بزرگ که برای کسایین که قدرت بالای پردازشی نیاز ندارن و در نتیجه قیمتشون باید کمتر از 300 دلار باشه تا بتونن فروش خوبی داشته باشن
گوشیه قشنگیه ولی کاش نازک تر بود و رمش هم حداقل 1.5 بود
همه چی خوب به نظر میاد ولی قیمت ! شرمنده ! به قول دوستمون مگه نکسوس مرده ؟ راستی ببخشید دوستان به نظرتون بهترین گوشی تا 900 تومن (نهایتا) چیه؟ببخشید میپرسم اینجا!
گوشیه خیلی ضعیفیه
به نظر من واقعا نسبت به طراحی و کیفیت ساخت و قدرت در حد مینی های خوب بازار هست .
سلام
این LG G3 هم که برای فروش اومده توی ایران قیمت زدن 2 میلیون 50 هزار تومان :\ مگه قرار نبود یک و هشتصد باشه؟
یه سایتی فروش کالا دیجیتال ایرانی که 150 میلیون دلار می ارزه آورده
همون سایتی که فرمودین الان داره میده1میلیون و 899 هزار تومن که فقط100هزار تومن از قیمت رسمی بیشتره!
31 تیر عرضه رسمیه و این قیمت خیلی هم خوبه!
هنوز به صورت رسمی معرفی نشده که، دیجی کالا هم از اعتبارش استفاده کرده و یه تعدادی رو گرفته. باید تا 31 تیر صبر کنی تا قیمت ها رو معرفی کنه الجی
الجی آفریده شد تا مینی را به ۵ اینچ افزایش دهد قیمت گذاری یه کم ناجوره اما کلا الجی برند قابل احترامیه
ال دیجیتال هم ال جی جی3 اورد.
قیمت دو میلیون
فکر کنم دیجیاتو طرفردار ال جی شده یک چند روزی که میام همش پست ها در رابطه با الجی میبینم
این تفکر درست نیست دوست عزیز چرا که هیچ طرفداری از برند خاصی وجود نداره. فقط اخبار این روزها در مورد الجی بوده :) همونطور که برای هر شرکت دیگه ای هم پیش میاد. مثلا شهریور مطمئنا اخبار بیشتری در مورد آیفون و آیپد بعدی خواهد بود.