ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باتری آیفون ۶ نشان می دهد آیفون بعدی بسیار نازک خواهد بود

گزارشی از منابع آسیایی منتشر شده که اپل تمرکز خود را در نازک کردن هرچه بیشتر آیفون ۶ گذاشته است. طبق خبری که خبرگزاری دیجیتایمز از تایوان در روز چهارشنبه منتشر کرد، باتری نسل بعدی ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۶ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گزارشی از منابع آسیایی منتشر شده که اپل تمرکز خود را در نازک کردن هرچه بیشتر آیفون ۶ گذاشته است.

طبق خبری که خبرگزاری دیجیتایمز از تایوان در روز چهارشنبه منتشر کرد، باتری نسل بعدی آیفون ۵.۵ اینچی ۲ میلیمتر ضخامت خواهد داشت. سری آیفون ۵ دارای ضخامت باتری ۳ میلیمتری هستند. با وجود نازک تر شدن باتری، گفته می شود که ظرفیت آن نسبت به قبل تغییری نکرده. چرا که در صورت افزایش ظرفیت باتری، سایز آن هم بزرگتر خواهد شد.

به گزارش دیجیتایمز گفته می شود که سازندگان آیفون ۶ به دلیل تلاش برای کاهش ضخامت هرچه بیشتر دستگاه با مشکلاتی در ساخت قطعاتی مثل پنل، شاسی و باتری روبرو شدند. چرا که نباید کاهش ضخامت منجر به کاهش کیفیت شود. گزارشات حاکی از آن است که اپل و تامین کنندگان قطعات با چالش های زنجیره ای گلاویز هستند تا در نهایت بتوانند نازک ترین آیفون تا به امروز را تولید کنند.

پیش از این هم اخباری منتشر شده بود که اپل در آیفون ۵.۵ اینچی به مشکلات زیادی مانند پنل صفحه نمایش یا نور پس زمینه جدید در لوگوی دستگاه برخورده بود.

در خاتمه خبرگزاری دیجیتایمز اضافه کرد انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۱۴، فروش آیفون ۶ در حدود ۶۰ الی ۷۰ میلیون دستگاه باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Tardid

    امیدوارم دوستان جو این سایتو خراب نکنن
    سایتای دیگه پر شده از ترول و دعوا
    ===
    در مورد این خبر هم بهتره اپل یه فکری بحال باتری بکنه
    آیفون 5 اس خیلی خوش دسته...میمونه چند اینچ بودنش ک این سیاست خیلی از کاربرارو میکشونه سمت اپل...
    انسان میخواد همه چیزایی رو ک میتونه داشته باشه رو امتحان کنه
    از چیزای خیلی کوچیک تا بزرگ
    مطمین باشین اگه قیمت این آیفون مث قبلیا بشه تو ایران خیلیا میان طرفش...شده امتحانش میکنن...سامسونگ کار خیلی سختی پیش رو داره...
    امیدوارم این رقابتا باعث شه روز ب روز شاهد پیشرفت تو این زمینه بشیم
    موفق باشین

  • ميلاد فضايي!!!

    اول اينكه ارگونومي آيفون ٦ هم همانند تمامي آيفونها بالا خواهد بود و قطعا عمق كمتر يعني ارگونومي بهتر كه عامينه اش خوشدستي بهتر خواهد بود
    دوم اينكه باتري پليمري آيفون با اينكه چند برابر گرانتر از يك باتري عادي در ميادش ولي از خيلي نظرها بهتر از باتري معمول هست كه يكيش قابليت كم كردن ضخامت تا يك ميليمتر هست !
    سوم : وقتي آيفون مياد گوشي را كمي بزرگتر ميكنه ولي ضخامت را كمتر ميكند حجم ثابت خواهد بود و در مورد آيفون5 كه حجم حتي كمتر شده بود ولي باتري قويتر شده بود!!
    چهارم: آيفون مدت زمان وبگردي و مدت زمان پخش ويديو بهتر از تمام گوشيهاي هم اندازه و حتي بزرگتر كه گوشي ميني پرچمدارهاي فعلي باشد را دارد پس بيخود به ميزان ميلي آمپر نگاه نكنيد
    پنجم: نسل اول آيفون قري كمي كمتر از ١٢ ميليمتر داشت ول كمترين باتري در بين آيفونها را داشت
    قطر ٧.٦ ميليمتر آيفون به مدت ٢ ساله كه در سطح اول است
    دليل اينكه اپل نمياد قطر را ثابت نگه داره ببراي خاطر باتري به خاطر نگه داشتن كار با يك دست يا ارگونومي ويژه محصولات اپل هست تا با بزرگتر شدن آيفون بتوان همچنان با يكدست باهاش كار كرد
    اولين آيفون عرضي ٤ ميليمتر بيشتر و قطري ٤ ميليمتر بيشتر داشت تا آيفون سري 5 فعلي
    پس آيفون بعدي با وجود قطر بسيار نازكش حتي با عرض يك گوشي در اندازه يك گوشي ميني اندرويدي پرچمدار باز هم مناسب براي كار با يكدست خواهد بود كه براي آيفون ٦ به علت قطر كمتر دستگاه كار باهاش بسيار راحتتر خواهد بود تا بقيه ميني هاي غول فعلي!!!

  • amirftma

    خوب که چی فکر ندارن اینا وقتی از گوشی نشه به عنوان چکش استفاده کرد فایده نداره به درد آشغالی میخوره

  • thepjt

    خوب ... پس خاک تو سرشون کننند وقتی دارند همون ظرفیت باطری میگذارند ..
    وقتی سی پی یو 2 گیگاهرتز میکنند صفحه بزرگ میکنند .. با همون باطری ... یعنی وضعش از 5س هم اسف بار تره ... اینو دیگه هر ثانیه باید بزنی به شارژ ...
    همه شرکتا هم زورشون میاد دو مدل بزنند یکی نازک با بطری کم ... یکی کلفت باطری زیاد ... بزنند ببینند کدوم بیشتر مشتری داره ..

    • Ali

      اپل 2 ساله که داره با یه شرکت در مورد باتری همکاری میکنه.
      شایعه ای که هفته پیش پخش شده اینه اپل میخواد از باتری هیدروژنی استفاده کنه که با یکبار شارژ چند روز و حتی یک هفته شارژ نگه میداره.
      اپل قبلا هم نشون داده که دنبال بازی کردن با اعداد نیست

  • vahidgraphic

    فکر میکنم امسال اپل یه چیزی تازه داره میده بیرون در حد آیفون 4 که وقتی اومد شاهکار بود

  • سپهر

    اميدوارم اين نازكي به كيفيت و خوش دستي آيفون آسيب نرساند
    هر چند خوب مي دونيم اپل مي دونه داره چيكار مي كنه

  • حسين

    از همه مهمتر عمر باطريه خستم كرده اين آيفون ٥ اس

  • چسب زخم

    من اولین محصولی که از اپل دستم گرفتم ipod touch 2g بودش .

    واقعا انقدر باریک و نازک بود گفتم چطور این قطعات رو داخلش جا

    دادن .

    واقعا واقعا بی نظیر بود ...

    اپل الگوی تولید کنندگان گوشی هست .

  • امیررضا

    به نظر منم باریکی باعث خوشدستی میشه!!!
    مشکل از بین بردن حاشیه صفحه نمایشه با اینکه به زیبایی محصول کمک میکنه ولی باعث لمس اشتباهی میشه!!!
    امیدوارم کمپانی ها واسه این یه فکری کنن!!

  • خخخخ

    سامسونگ خیلی از اپل بهتره

    • کیارش

      با اینکه از اپل بدم میاد ولی این حرفت اصلا با عقل جور در نمیاد : "سامسونگ خیلی بهتر از اپله" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ali_jalali

      بعضی از دوستان مثل اینکه در تلاشند محیط بخش نظرات این سایت رو هم مثل سایت همسایه تخریب کنند.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی