ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبی سافت 8 میلیون نسخه از واچ داگز وارد بازار کرده است

یوبی سافت سال مالی خیلی خوبی را پشت سر گذاشته و با عرضه عناوین بزرگی چون Assassin's Creed: Unity در پایان سال میلادی، این موفقیت را جشن می گیرد. یوبی سافت اعلام کرد بیش از 8 ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۶ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یوبی سافت سال مالی خیلی خوبی را پشت سر گذاشته و با عرضه عناوین بزرگی چون Assassin's Creed: Unity در پایان سال میلادی، این موفقیت را جشن می گیرد. یوبی سافت اعلام کرد بیش از 8 میلیون نسخه از بازی واچ داگز را در بازار توزیع کرده در حالی که تقریبا اندکی بیش تر از 6.3 میلیون نسخه از آن ها به دست مشتریان رسیده است.

واچ داگز در روز اول عرضه اش، بین تمامی بازی های یوبی سافت رکورد دار سریع ترین فروش شد و یک هفته بعد از عرضه هم اعلام شد که بازی 4 میلیون نسخه فروش داشته. بنابراین از فاصله هفته دوم تا به امروز، واچ داگز فروشی معادل 2.3 میلیون داشته. احتمالا صحبت های پیرامون بازی، باگ های غیر قابل تحمل و مشکلاتی از این دست، خریداران بسیاری را آگاه کرده.

WatchDogsHackingStats

در آماری دیگر که در صفحه توییتر بازی منتشر شد، آمار رسمی تعداد هک هر بازیکن روی نمودار رفته. به طور متوسط هر بازیکن، 280 بار از گزینه «هک» روی تلفن همراه مخصوص آیدن استفاده کرده و در مجموع اگر بخواهیم در نظر بگیریم، 1,773,131,550 بار، مردم ناآگاه شیکاگو توسط آیدن پیرس ها که همان گیمرها باشند هک شده اند.

با توجه به موفقیت بالای واچ داگز در زمینه فروش، ایو گیمو، مدیر عامل یوبی سافت علاقه خود را برای عرضه عناوین بیشتر از این سری اعلام کرده. شاید حتی سال دیگر شاهد عرضه نسخه بعدی واچ داگز باشیم. از یوبیسافت هیچ چیز بعید نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Erfanm

    Watch Dogs رو هنوزم بازی میکنم
    بازی باحالیه
    یه چیزی که توی این خیلی بهتر از GTA روش کار شده فضای شهریه
    یعنی مکالمه آدم ها با هم جالبه
    اصن دیالوگ ها تکراری نیست و هر شخص پیام های خاص خودش رو داره اگه دقت بشه
    فقط موتور سواری این یارو خیلی فراتر از داغونه
    یعنی مرحله های موتور سواری که میشد من میسپردم یارو رو دست خدا
    امروز باز یه بخش جدید کشف کردم داخلش
    یه قستمی داره از طریق فشار دادن پیچ ماوس ظاهر میشه
    4 تا بازی تخیلی توش داره
    Spider Tank رو حتما بازی کنین
    فقط کاش میشد سوار هواپیما و جت و هلیکوپتر هم شد
    واچ داگز جزو معدود بازی هایی بود که بدون تقلب برنده شدم
    سبک خیلی جالبی داره

  • mohammadmj

    امیدوارم نسخه بعدی این بازی دو سال دیگه عرضه بشه ...................

  • Leo Plus

    اینو تموم کردم، الان دلم واسش تنگ شده :|
    خیلی حال داد بازیش انصافا، داستان جالبی هم داشت، آیدن آی لاو یو!
    به عنوان اولین بازیه open world یوبیسافت واقعا قابل تحسین بود!
    منتظر نسخه های بعدیش هم هستیم...

    • sackboy

      دوست عزیز البته این اولین بازی open world یوبی نبود. سری بازی های assassin's creed هم همشون open world هستن. اگه درست یادم باشه، شاید بشه گفت اولین open world ای که فضای امروزی داشت. (که البته این هم زیاد مطمئن نیستم. اهل فن بیان بگن!) ;)

  • ali

    طرف گواهینامشو هک کرده جعلیه ... رانندگی کلا بلد نی ... joystick رو یکم میچرخونی میره تو درو دیوار ...

  • amirreza

    خوشم مياد همه كارش با گوشيشه
    با گوشيش تا ... هم هك ميكنه

  • AmerKhan

    دارم وسوسه میشم که یه کنسول بگیرم و بشینم بازی کنم اما
    بععععله از اتاق فرمان میگه که شما از کلید مغازه و کتاب های ترم تابستون که اون گوشه داره حاک میخوره پیام دارید
    بعععععله منو چه به بازی
    ممنون آقای وفا نژاد و خیلی خوبه که خبرهای گیمینگ رو هم پوشش میدید

    • ببعی

      بابا منم شانس ندارم که اون ایکس باکسیو که گفتم خریدم یادتونه ، هیچی دیگه اول رو دی وی دی هاش خش مینداخت دادیم درست کرد ، بعدش یه دو سه روز کار میکرد که هر دیسکی گذاشتم ارور the disc is unreadable داد دوباره دادیم درست کنه گفت ببینم چشه شنبه بیا ببر کلوهم me لا شانس

      • محسن وفانژاد

        موقع خرید کنسول، مخصوصا حالا که دیگه رسما وارد نسل بعد شدیم و نسل هفتم خریدش کم شده، حتما دقت داشته باشید دستگاه ریفربیش نباشه.
        یعنی یه سری دستگاه ها خراب که به کارخونه برگردونده میشه و دوباره قطعات سالم جایگزینش میشه و دوباره وارد بازار میشه. کنسول شما احتمالا مشکلش درایورش هست که باید عوض بشه.
        تو اینجور مواقع هم حواستون باشه که دستگاه رو پیش آشنا ببرید. متاسفانه بازار بدیه گیم تو ایران. اگر آشنا نباشید خیلی راحت کلاه سرتون میذارند بعضی از این دوستان.

        • ببعی

          بابا طرف اشنا بود از فامیلامون بود ولی ضرب المثل گفته دیگه با من هرچه کرد ان اشنا کرد شنبه میرم اگه درست نباشه یدونه نو شو میگیرم مگه سر گردنس دستگاه خراب میده از حلقش میکشم بیرون یا هم کنسولو میدم پولشو میگیرم من از وقتی خریدمش پنج شیش ساعت بیشتر نتونستم باهاش بازی کنم
          راستی اقای وفا نژاد بسیار ممنون نمیدونستم مشکلش چیه

      • سپهر

        من هم يه XBox 360 داشتم انقدر اين ارور The disc is unreable را داد دو هفته پيش فروختمش ٦٠٠ تومان
        حيف خيلي دوست داشتم Watch Dogs رو روش بازي كنم ولي نشد

      • AmerKhan

        انء شا الله چرخش برات بچرخه داداشم

  • troool

    این یارو مثل من همیشه موبایل دستشه انگار با جیبش قهره.

  • PooyanCYRUS

    امیدوارم نسخه بعدی (اگه ساخته شد) رانندگی بهتری داشته باشه این یکی که داغون بود. انیمیشن‌ها هم تقریبا عین اسسین بود.
    هنوزم که هنوزه هیچی تو سبک Open World و سندباکس مثل سری GTA نمیشه.

  • Chester

    دروود.
    هیچی دیگه کم مونده اینم بشه مثل Assassin’s Creed و COD که هر سال نسخه جدیدی ازشون منتشر میشه به بازار. ;)

  • AmerKhan

    تشکر آقای وفا نژاد

    • E H S A N

      من همین امروز تمومش کردم.
      داستان خیلی خوبی داشت و به عنوان اولین بازی open world یوبی سافت که شباهت زیادی فضاش به GTA داشت میتونه خوب باشه.
      اما این که بخوایم اون رو با GTA V مقایسه کنیم به نظرم هنوز جای کار زیادی داره تا بهش برسه.
      در حدی که یوبی سافت می‎گفت تا تاریخ عرضه این بازی فعلا توی Los Santos (GTA V)i باشید (به نوعی کری خونی) نبود (چون Gta V تو سبک open world واقعا عالی هست و توی داستان هم پیشرفت خوبی داشته( اما خوب بازم در کل بازی خوبی بود.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی