ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعه: تولید انبوه آیفون ۴.۷ اینچی در این ماه و ۵.۵ اینچی در آگوست آغاز می شود

هرچه بیشتر به شهریور و زمان معرفی محصولات جدید اپل نزدیک تر می شویم، بازار شایعات هم داغ تر می شود. خبرگزاری رویترز شب گذشته زمانبندی تولید انبوه آیفون ۶ با اندازه های ۴.۷ و ۵.۵ اینچ را منتشر کرد. ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۷ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۱:۲۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هرچه بیشتر به شهریور و زمان معرفی محصولات جدید اپل نزدیک تر می شویم، بازار شایعات هم داغ تر می شود. خبرگزاری رویترز شب گذشته زمانبندی تولید انبوه آیفون ۶ با اندازه های ۴.۷ و ۵.۵ اینچ را منتشر کرد.

رسانه های محلی می گویند، گویا اپل تولید انبوه آیفون ۴.۷ اینچی را در هفته سوم این ماه (جولای) و آیفون ۵.۵ اینچ را در اواسط ماه آینده آغاز خواهد کرد. بخش عمده ای از تولیدات توسط شرکت تایوانی Hon Hai Precision Industry یا همان فاکسکان انجام می شود. گفته شده که به دلیل حجم بسیار بالای سفارشات تمام شرکت های تولیدکننده اقدام به جذب نیرو کرده اند تا بتوانند این محصولات را به موقع تولید کنند. حتی فاکسکان ربات هایی را برای تولید این محصولات تدارک دیده است. [بیشتر بخوانید: فاکسکان تولید آیفون ۶ را به ربات ها سپرده است.]

تولید آیفون ۶ با سایز ۵.۵ اینچ تنها یک ماه بعد از نسخه ۴.۷ اینچی انجام می شود، در حالی که گفته می شد به دلیل برخی مشکلات ناشی از ساخت قطعات به دلیل کاهش ضخامت، تولید این نسخه به سال ۲۰۱۵ موکول شده.

انتظار می رود آیفون ۶ در اواسط ماه سپتامبر معرفی و در مدت کوتاهی روانه بازار شود. گفته می شود نسل جدید آیفون علاوه بر صفحه نمایش بزرگتر، دارای ویژگی ها و طراحی جدید خواهد بود. از جمله: ضخامت بسیار کم، پردازنده قدرتمند A8، دوربین بهبود یافته، سنسورهای جدید و غیره

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • Masoud Amidi

    چه مدت بعد از عرضه آیفون 6 این گوشی ثبات قیمت پیدا میکنه ؟ و در مورد اینکه میگن سری اول معمولا اشکالاتی داره درسته یا خیر؟

  • Masoud Amidi

    معمولا بعد از چندماه تولید و وارد بازار ایران شدن قیمت آیفون ثابت و معقول میشه ؟ و در مورد اینکه معمولا سریهای اول دارای مشکل هست صحت داره یا خیر ؟ و در کل کی آیفون 6 بخریم ؟

  • فرزام

    دوستانی که می فرمایید این طرح کپی از سامسونگ هست، لطفا بفرمایید کجاش کپی از سامسونگ هست چون واقعا سوال شد برام!!!
    نکنه نازکی یا دوربین در گوشه ی بالا و سمت راست یا طراحی بدنه یکپارچه آلومینیمی یا آرم اپل کپی هست و ما نمی دونستیم! حرف اگه منطقی باشه آدم می پذیره، اگه نباشه به جاش دوتا شاخ گُنده بالای سرش سبز میشه!
    ضمنا ً یادآوری می کنم مستطیل با گوشه های گرد پتنت اپل هست و نه سامسونگ!

  • فرزاد

    ولی آیفون تو این عکس قشنگ نیستا !!!!
    5 اس قشنگتره ..

  • Ali

    آقایون تو رو خدا نظرات این سایت رو دیگه خراب نکنید

  • amirftma

    نظر خاصی ندارم خوش به حال کسایی که پولشو دارن میرن میخرن

  • AZORDER

    این چیه دیگه؟؟؟
    نه به ظرافت آیفون 5 و 4 و نه به این کپی اپل از سامسونگ
    این حاشیه های گرد رو از سامسونگ برداشته
    حتی شکل چهارگوش خودش رو هم گذاشته کنار طرح سامسونگ رو کپی زده
    اس5 خیلی قشنگتر از اینه مخصوصا مشکیش
    این شبیه صابون شده با این ابعادش

  • vahidgraphic

    خدایا من پسر خوبی میشم . یکی از اینا بم بده .
    من سفیددددددددددددددددددد میخوام

  • ali.n

    عالیه...... ولی پرچمدارای ما همشون دیگه بالای پنج اینچ هستن... خب خوبه بازم بهونه داریم برای اپلی ها....
    ولی واقعا خوشحالم از این بابت بخصوص معلومه که موج زیادی از افراد مشتاق این گوشی هستن.

  • MeysaM

    ببینیم بالاخره یه اپل میخریم یا نه!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی