مدیران سامسونگ به خاطر آمار فروش پایین محصولات شرکت، پاداش های خود را پس دادند
همانطوری که چندی پیش در دیجیاتو اعلام کردیم، سامسونگ در سه ماهه دوم میلادی با کاهش فروش مواجه شده و نتوانسته سود مورد نظر خود را به دست آورد. عملکرد ضعیف این شرکت کره ای ...
همانطوری که چندی پیش در دیجیاتو اعلام کردیم، سامسونگ در سه ماهه دوم میلادی با کاهش فروش مواجه شده و نتوانسته سود مورد نظر خود را به دست آورد. عملکرد ضعیف این شرکت کره ای بیشتر مربوط به موبایل ها می شود؛ جایی که سامسونگ در بازار دستگاه های اقتصادی توان پیشین خود را از دست داده و حتی در بازی پرچمداران نیز با گلکسی اس ۵ نتوانسته موفقیت های چشمگیر گذشته را تکرار نماید.
اکنون به گزارش رویترز یک منبع آگاه از داخل شرکت خبر داده است که ۲۰۰ مدیر سامسونگ پاداش های شش ماهه اول سال ۲۰۱۴ خود را به کمپانی تحویل داده اند. نکته جالب این است که این اقدام به صورت داوطلبانه صورت پذیرفته؛ گویا مدیران سامسونگ قصد داشته اند بدین صورت مسئولیت فروش پایین را بر عهده گیرند و نشان دهند که در آینده با تلاش بیشتر یکبار دیگر شرکت متبوعشان را به موفقیت می رسانند.
چنین حرکتی در میان شرکت های کره جنوبی، اقدامی عجیب به شمار نمی رود و پیش از این نیز مدیران کره ای تلاش نموده اند با این اقدام، مسئولیت پذیری خود را به همگان نشان دهند. طبق شنیده ها ارزش پاداش هایی که مدیران سامسونگ به شرکت بازگردانده اند، بالغ بر ۲.۹۲ میلیون دلار بوده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مدیران ایرانی: اه اه چقد لوسن...
عجایب هفتگانه ایران:
۱.هیچكس كارنمیكنه، اماهمه برنامه هااجرا میشن!
۲.همه برنامه هااجرامیشن، اماچیزى تولید نمیشه!
۳.هیچی تولیدنمیشه، اماكسی گرسنه نیست!
۴.هیچكس گرسنه نیست، اماهمه ناراضی اند!
۵.همه ناراضی اند، اماكسی شكایتی نداره!
۶.هیچكس شكايتى نداره، اماهمه نق ميزنن!
7.همه نق میزنن اما هیچكس كارنمیكنه!
لطفا خبر رو کامل ترجمه کنید.
گزینشی ترجمه کردن اصلا کار درستی نیست
تا وقتي يك عالمه موبايل شبيه هم و پلاستيكي بده بيرون ضرر مي كنه.وقتي شركت هاي چيني موبايل با همون كارايي ولي نصف قيمت بيرون مي دهند سامسونگ ضرر مي كنه.
واقعا قابل تقدیر هست این کارشون...ما یک فامیلی داریم مدیرعامل شرکت نان رضوی بود (مال آستان قدس هست و یکی از بزرگترین تولید کننده های کیک و این جور چیزای ایران هست)
ایشون از معروف ترین مدیران صنعت کیک و کلوچه ایران هستن. به دلیل اینکه آدم رویی بودن، آدمی بودن که اهل پارتی نبودن و حرفای آقایون رو خیلی گوش نمیدادن، بخاطر مشکلات جسمی (کمرشون درد گرفته بود) ۳ سال پیش استعفا دادن و کسی قبول نکرد. اما از اون موقع پاداشش رو قطع کردن!!! (مجعشونو برگزار نکردن و پاداشی هم ندادن!) ، ایشون ۳ سال موندن و همین یک ماه پیش وقتی با مدیران بالا دست(آقا زادگان) حرفشون شد سر یک سری مسئله حرفه ای "اخراج" شدن! در حالیکه ۳ سال پیش استعفا دادن! و پاداش ها هم داده نشد! البته ایشون تا اومدن بیرون بعد از ظهرش کلید کارخونه ی دیگه ای رو دادن دستشون ( که به مراتب بهتر از قبلی بود)، ولی خواستم بگم بله....ما مدیران لایق داریما، ولی....
دلیل یه موفقیت یه شرکت مدیران با تعصب و موفق و البته دانا هستش قبول شکست و اشتباه یکی از دلایل دانایی هستش اما به شرطی که از شکستت استفاده کنی
نمیدونم چرا از این کارها اینجا نمیشه اینجا اصلا نمیزارن پاداشی به دست پایینی ها برسه.پاداش ها هموم بالا ها ناپدید میشه.کلا یه مرضی توی این کشور افتاده که به قول یک کسی با فرهنگ سازی درست نمیشه این نسل باید منقرض شه.
پ.ن.میگن اخلاق مردم بیشتر اوقات وام گرفته از اخلاق حکام اون مملکت است
ادم افسوس میخوره بعضب از جاهای دنیا چطورین بعضی جاهای دیگه چطوری. شرف و صداقت کاری و مسوولیت پذیری یعنی این نه مثل بعضی جاها وقتی چیزی پیش میاد همه انگشت اتهامو به سوی همدیگه میگرن و اخرش هم از پشت به توافق میرسن و یه پولی هم میدزدن و یه ابم روش
تعهد و توانایی کاریشون قابل تحسینه
کلان شرکت های ژاپنی کره ای آلمانی آمریکایی به طرز فجیعی قابل احترامند!
جدا از طرح تکراری و کیفیت ساخت و بدنه و ... یک عامل مهم داره که تو جاهای دیگه خوندم مدیران سامسونگ هم همین رو گفتند و اون وجود شرکت های چینی نظیر HUAWEI و ZTE و Lenovo و ... هست که محصولات جذاب و قوی و ارزان قیمت در تمام رنج قیمتی تولید میکنند که باعث شده کاربران بسیار زیادی جذب کنند و به سود دهی و سهم بازار زیادی برسند