ترفندها: معرفی هفت راهکار جهت مدیریت و کاهش مصرف اینترنت در اندروید
امروزه دسترسی به اینترنت تقریبا در همه جا به وسیله سیم کارت آسان شده که البته این موضوع طی یکی دو ماه آینده با فعال شدن نسل سوم مخابراتی توسط تمام اوپراتورهای ایران، ساده تر هم ...
امروزه دسترسی به اینترنت تقریبا در همه جا به وسیله سیم کارت آسان شده که البته این موضوع طی یکی دو ماه آینده با فعال شدن نسل سوم مخابراتی توسط تمام اوپراتورهای ایران، ساده تر هم خواهد شد.
به همین دلیل زیر نظر داشتن مقدار مصرف اینترنت قطعا از ملزومات است. چرا که در صورت عدم توجه به این موضوع، امکان دارد رقم قبض دریافتی موجب شگفتی شما شود!
خوشبختانه راهکارهایی برای این موضوع وجود دارد و می توان به وسیله آنها، مصرف اینترنت سیم کارت را کامل زیر نظر داشت و آن را کاهش داد. با این کار متعاقبا در هزینه ها هم صرفه جویی خوبی خواهد شد.
در جدیدترین مطلب از سری مطالب "ترفندها" به معرفی ۷ راهکار برای کاهش مصرف اینترنت در سیستم عامل اندروید می پردازیم.
با دیجیاتو همراه باشید.
۱ - غیر فعال کردن دستی دیتا

۲ - فعال کردن قابلیت فشرده سازی دیتا در کروم

۳ - کاهش کیفیت صدا و تصویر حین استریم کردن

۴ - استفاده از وای-فای

۵ - دانلود نقشه برای استفاده آفلاین

۶ - فشرده سازی تصاویر قبل از ارسال آنها

AVG Image Shrink & Share
| سازنده: AVG Mobile | قیمت: 0 | دسته بندی: — |
| سیستم عامل: اندروید | حجم: ۲.۲ مگابایت | زبان: — |
۷ - محدود کردن فعالیت اپلیکیشن در پس زمینه (Restrict Background)

با این هفت راهکار شما قادر خواهید بود مصرف اینترنت تلفن هوشمند اندرویدی خود را تا حد زیادی کاهش دهید. اگر شما هم راهکار مفید دیگری سراغ دارید حتما با ما و دیگر دوستان در میان بگذارید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
تشکر جالب وکاربردی بود
سلام
آیا ترفندی برای کم کردن حجم استفاده اینترنت در ویندوز هم دارید
دستت درد نکنه دیجیاتو من راه زندگیم با نارنجی عوض شد
دیجیاتو هم همون نارنجی خودمه
مطلب جالبی بود
ولی یک پیشنهاد به اونایی که نکسوس ۵ دارن دارم حتما اندروید L رو نصب کنید رو گوشی واقعا زیباست کار باهاش لذت بخشه من دیروز نصب کردم تنها با برنامه بازار یکم مشکل داره وکرنه خیلی عالیه عالی
جالب بود..ولی واسه خارجی ها فرقی نداره..چون اونجا محمدودشون حداقل 20 گیگ هست.کشور های اسکاندیناوی اینجوریه.بقیه رو نمیدونم
بچه ها توییتر دیجیاتو گفت امشب بررسیییییی داریم !!
من دلم نردبان می خواد اقای قاسمی پیگیری کنید :)
واقعا عالی بود... میشه یدونه مشابهشو بسازید دوباره ؟
دیجیاتو تازه 4 روز از 2 ماهگی ش می گذره !! صبر کنید !! نارنجی که از همون اولش نردبان و نگهبان نداشت !! 8 سال گذشت تا شد نارنجی !!
یکی بیاد به این کواچ بگه که ایم میلاد عبادی پور رو بکشه بیرون!
خدایی داره به تنهایی تیم رو نابود میکنه این عبادی پور.
این گزارش گر آخرش صداش در اومد گفت که چرا این عبادی پور رو بیرون نمیبره ؟!!
یعنی عاشق پشت خط زن ایتالیا هستم «ایوان زایتسف»
فقط مشکلم با این گوشوارش هست با مو رنگ کردنش مگه مشگل داره :|
تو اندرویدی بعدیم G3 این 7 مورد رو اجرا می کنم تا شاید دیگه مجبور نباشم به رایتل 120 هزار تومن بدم !!!
اندروید L واقعا زیبا شده !!!
سوتابایت یع سوال تو گجت های مورد علاقتو مینویسی که گجت هایی که داری :|
یا گجت هایی که در اینده میخوای داشته باشی :|
مورد داشتیم طرف گفته من ایفون 7 دارم به همین دکمه اینتر قسم
من خیلی وقته گوشی ندارم !! یه ماهی ام هستش دنبال خرید گوشیم !!! جیب راضی !! دلمم راضی !!! خانواده ناراضی !!!
البته هر گجتی که بخوام تست یا باهاش کار کنم با فاصله زمانی 1 ساعت در دسترسمه !!
اگه خدا بخواد تا 5 روز دیگه یه G3 می گیرم !!