تیم کوک: در آینده نوآوری های بسیاری را برای آیپد متصور هستیم
همانطوری که پیش از این در دیجیاتو گزارش دادیم، آیپد در گزارش عملکرد سه ماهه سوم اپل، نتوانسته آمار خوبی را از خود بر جای گذارد. با این وجود به نظر می رسد تیم کوک ...
همانطوری که پیش از این در دیجیاتو گزارش دادیم، آیپد در گزارش عملکرد سه ماهه سوم اپل، نتوانسته آمار خوبی را از خود بر جای گذارد. با این وجود به نظر می رسد تیم کوک همچنان به آینده این محصول امیدوار است.
مدیرعامل اپل در جلسه ارائه گزارش عملکرد شرکت متبوعش، اعلام کرد که نوآوری های بسیاری را در آینده برای آیپد متصور است. او در مورد جزییات این نوآوری ها هیچ جزییاتی را اعلام نکرد، اما به لطف شایعاتی که از گوشه کنار شنیده می شوند، می توان پیش بینی هایی را در این رابطه انجام داد.
یک منبع خبری آگاه به تازگی مدعی شده است که اپل می خواهد آیپد مینی ۳ را تا ۳۰ درصد باریک تر نماید. این تبلت در حال حاضر با ۷.۵ میلیمتر، یکی از خوش دست ترین محصولات بازار به شمار می رود، اما گویی اپل قصد دارد تا باز هم ضخامت آن را کاهش دهد. بد نیست اشاره کنیم که گلکسی تب اس ۸.۴ هم اکنون ضخامتی برابر با ۶.۶ میلیمتر دارد.
موضوع دیگری که تقریبا با اطمینان می توان از آن سخن گفت، استفاده از Touch ID در خانواده آیپد، برای اولین بار است. همچنین پیش بینی می شود که تبلت های جدید اپل از پردازنده A8 برخوردار باشند تا بدین وسیله قدرت مضاعفی را جهت اجرای برنامه های در اختیار کاربر قرار دهند.
در هفته گذشته اپل خبر همکاری رسمی خود با IBM را اعلام کرد. این همکاری به اپل کمک می کند تا محصولات خود را راحت تر به شرکت ها ارائه کند و آن را به گزینه ای مناسب برای کسب و کار های مختلف تبدیل نماید. بر همین اساس شنیده می شود آیپد ۱۲.۹ اینچی ممکن است در دست تولید باشد. در حالی که سامسونگ با گلکسی نوت پرو ۱۲.۲ و مایکروسافت با سرفس پرو ۳، کسب و کارها را هدف گرفته اند، ارائه مدل بزرگتر آیپد می تواند اپل را وارد بازاری جدید کند.
حال سوالی که در این بین مطرح می شود، این است که آیا هیچ کدام از مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، «نوآوری» به حساب می آیند؟ آیا تیم کوک صرفا از یک لغت امیدوار کننده در سخنان خود استفاده کرده و یا به واقع یک «نوآوری» برای آیپد ها در نظر دارد؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عاشقتم اپل..هر جور باشی اصالت داری مـــــــــــــــــرد <3
اگه قراره آیپد پرو نوآوری داشته باشه و موفق باشه به نظرم بهترین راهش اجرای OS X روی اون هست.
خیلی بعیده این کار رو بکنه ولی اگه بکنه رقیب سرسخنی برای سرفیس پرو میشه و با توجه به محبوبیت اسمش میتونه کامل اون رو شکست بده
امیدوارم OS X و Ios یکی بشن و آیپد پرو بیاد یه محصول به قدرت سرفیس پرو ولی با میلیون نرم افزار و بازی
دو رقیب جدی برای هم
آقا مانی عزیز یه پیشنهاد یه بخش شاتر هم بزارید واسه عاشقان دنیای عکاسی
مرسی
به اینا که نمیگن نو آوری قطعا اپل برای موفق شدن نیاز به چیزای بیشتر داره
1. نسخه جدید گوگل پلی ( v4.9.13 ) با طراحی مَتِریال دیزین منتشر شد ...
لینک دانلود :http://www.mediafire.com/download/hy4zzsb7017yez0/com.android.vending_4.9.13.apk
2.گوشی LG G3 Cat.6 با چیپ اسنپدراگِن 805 معرفی شد ...
http://www.apple.com/ipad/compare/
اگر فكر ميكن نازكترين محصول ios دار اپل آيپد ميني هست سخت در اشتباه هستيد چون آيپاد تاچ با ضخامت باور نكردني 6.1 ميليمتر و رنگهاي متونع به شدت جذاب بود ! چون نسل بعديش در راهه با ضخامت 5.4 ميليمتري مانند آيپاد نانو نسل فعلي يا نسل ٧
در ضمن اوج مهندسي بشريت در تراشه A8 قابل ديدن خواهد بود !!
احتمال دارد وزن نسل بعدي آيپد اير به آيپد ميني رتينا فعلي برسد !!!!
نوآوريهاي اپل وقعا زياد بوده
نمونش تاچ آيدي و ضخامت محصولاتش هست
البته همانطور كه استيو جابز گفته بود اپل اول و در ابتدا شركتي نرم افزاري است
پس نوآوري را بايد در نرم افزار ios 8 ديد و ...
در ضمن همين چيپ A7 خودش بزرگرترين نواوري مهندسي بود تا حالا ديده شده بود
واقعا موندم رقبا ميخوان چيكار كنند تا بتونند تاثير نواوريهاي اپل را كمرنگ كنند
بعد از اپل نوآورترينشون HTC هست كه باز قابل قبول ظاهر شده بقيه كه هنوز اندر خم يك كوچه هستند !
آيپد يار نسل بعد با قطر ١ ميليمتر كمتر و وزن ٥٠ گرم سبكتر و تاچ آيدي ٣٦٠ درجه ابداعي اپل و ...
...=شارژ بيسيم !
...=صفحه نمايش 4k !!!
آيپد يار = آيپد اير !!
iPad Air = نهايت محصولي از بشريت ...
امیدواری چیز خوبیه
امیدوارم محصولات اپل هم بزودی ارزون بشه ...
الان سامسونگ میاد تبلیغ میده (اپل میخواد آیپد 12 اینچی بزنه! قبلا وجود داشته :))