معجزه یوتوب: قرارداد ۱.۸ میلیون دلاری سونی با سه نوجوان ۱۳ ساله برای ضبط موسیقی
گاهی اوقات یک اتفاق می تواند زندگی شما را متحول کند. این اتفاق می تواند آشنایی با یک دوست، یافتن یک ایده، و یا در مواقعی پخش یک ویدیو در یوتوب باشد. جرارد، مالکوم و ...
گاهی اوقات یک اتفاق می تواند زندگی شما را متحول کند. این اتفاق می تواند آشنایی با یک دوست، یافتن یک ایده، و یا در مواقعی پخش یک ویدیو در یوتوب باشد.
جرارد، مالکوم و آلک سه نوجوان ۱۳ ساله هستند که در نواختن گیتار الکتریک مهارت بسیاری دارند. این سه دوست روزی تصمیم می گیرند تا به خیابان رفته و یکی از آهنگ های خود را اجرا نمایند. در حین این اجرا مادر مالکوم از هنرنمایی فرزندش فیلم برداری می کند و آن را در یوتوب قرار می دهد.
ویدیو اجرای گروه «Unlocking The Truth» نزدیک به ۱ میلیون بار در یوتوب دیده می شود و سرانجام توجه مسئولین سونی را به خود جلب می کند. این اتفاق در نهایت منجر می شود تا سونی با این سه نوجوان قراردادی چندساله را به ارزش ۱.۸ میلیون دلار به امضا رساند و خود را به عنوان ناشر آثار آینده این گروه جوان معرفی نماید.
جرارد، مالکوم و آلک بعد از تابستان باید کلاس های سوم راهنمایی را آغاز نمایند و در عین حال بر روی آهنگ های جدید خود نیز وقت بگذارند. به گزارش New York Daily این گروه هم اکنون مشغول نگارش یک کتاب در مورد چگونگی آغاز به کار خود است و قصد دارد داستان موفقیتش را طی یک مستند ویدیویی با جهانیان به اشتراک بگذارد.
در ویدیو زیر می توانید اجرای آهنگ Monster از گروه Unlocking The Truth را مشاهده نمایید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Unlocking the Truth - MONSTER.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خب اگه یه همچین آدمایی تو اران بودن مشکلات سر راه را میشمریم
1.اول که کلا این کار تو وسط خیلبون غیر قانونیه
2.به خاطر سبک موشیقی مجوز نمیگیرن
3.شبکه های اجتماعی که کلا بسته ست تو ایران
4.تو ایران کسی به بچه ها اهمیت نمیده حتی اگه با استعداد باشن
5.استعداد ها اینجا بیش تر سرکوب میشه تا رشد داده بشه
دیگه بیش تر از این چیزی نمیگم در صورتی که باز هم هست واقعا متاسفم
دمشوم گرم!! گیتاریست گروه رو نگته کنید خدایی... ب نرمی دستش وقتی میزنه نگاه کنید!! واقعا آینده روشنی دارن با این سرمایه گذاری ک سونی روشون کرده
احتمالا با قصد قبلی هم بوده و اتفاقی نگذاشته تو یوتیوب .چیزی که الان خیلی رایج شده...
ولی دمشون گرم خدا شانس بده. ما هم میریم تو ماشین میخونیم.........یه ملتو یه ماه سر کار میزاریم ده تا کلیپم عینش میسازیم
بابا این که نسبت به استار های دیگه خیلی کم در آورده البته برای سنش عالیه ولی برای مثال PEWDIEPIE از اول فعالیتش تا الان یعنی 4سال بالای 10 میلیون درآورده
آدمای مو فرفری آدمایِ موفقیعن O_O خدایا چرا انقدر تبعیض واقعا :| مارم فر میکردی خو : /
عالیی بود آقا مانی
انقدر از این سبک خوشـــــــــــم میاد !!! مخصوصا وقتی تموم میشه ساکت میشن :||||||
ایول سونی ♥
خوشم اومد
هیچ وقت از این جور آهنگا لذت نبردم. برام بیشتر حس کشیدن ناخن روی دیوار رو تداعی می کنه! :| این قضیه هم برای منی که از این جور موسیقی خوشم نمیاد بیشتر عجیبه!
این که نشد زندگی اسم گروه راک رو هم که سرچ می کنی همش درمورد این جغله هاست یه چی از Unlocking The Truth نیورده ببینیم چه شکلی ان!!!اینا حق اونا رو خوردن:)(;