ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترفند ها: چگونه قبل از تمام شدن باتری موبایل، به صورت خودکار این موضوع را به افراد لازم اطلاع دهیم؟

تلفن های هوشمند امروزی هر چقدر هم که پیشرفت کرده باشند، باز هم نتوانسته اند معضل طول عمر باتری را به طور کامل حل نمایند. آیا تا به حال برایتان پیش آمده است تا دوستان و ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲ مرداد ۱۳۹۳  |  ۱۷:۵۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تلفن های هوشمند امروزی هر چقدر هم که پیشرفت کرده باشند، باز هم نتوانسته اند معضل طول عمر باتری را به طور کامل حل نمایند. آیا تا به حال برایتان پیش آمده است تا دوستان و نزدیکان را به خاطر تمام شدن ناگهانی باتری موبایلتان نگران کنید؟

اپلیکیشن Last Message با یک ایده ساده اما کاربردی، آماده است تا خدمت جالبی را به شما ارائه دهد. این برنامه می تواند هنگامی که شارژ دستگاه رو به اتمام است، به صورت خودکار یک پیغام از پیش تعریف شده را به دوستانتان ارسال کند و آن ها را از این موضوع مطلع نماید.

در ادامه مطالب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر با طرز کار این برنامه آشنا شویم.

Screen Shot 2014-07-24 at 5.43.43 PM-w600

۱. متن پیش فرض را تنظیم کنید

اپلیکیشن را باز کنید و به بخش Last Message بروید. در این قسمت باید متنی را وارد کنید که هنگام تمام شدن باتری، برنامه آن را برای افرادی که شما مشخص می کنید، ارسال می نماید. به صورت پیش فرض متن «The phone is leaving me» در این قسمت قرار گرفته است که البته اندکی دراماتیک است و می تواند با یک نوشته واضح و ساده جایگزین گردد.

 

۲. مخاطب ها را مشخص کنید

در این بخش اپلیکیشن Last Message به قدرت نمایی می پردازد و گزینه های متعددی را جهت ارسال پیام در اختیار شما قرار می دهد. به کمک این برنامه می توانید به تمام شماره های ثبت شده در دفترچه تلفن موبایل، کلیه دوستان در فیسبوک یا توییتر، و کلیه آدرس های ایمیل موجود در حساب جیمیل، کمبود باتری خود را اطلاع رسانی کنید. برای این منظور تنها کافیست تا یکبار فیسبوک، توییتر و یا جیمیل خود را به Last Message متصل سازید.

البته قطعا نیازی به ارسال پیام به تمام دوستان نیست. بر همین اساس اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا از میان لیست های مختلف، افرادی که دوست دارید را انتخاب نمایید. توصیه می کنیم حتما مادر و همسر خود را در این لیست قرار دهید تا بعدا بابت اتمام شارژ مورد مؤاخذه قرار نگیرید.

 

Screen Shot 2014-07-24 at 5.43.57 PM-w600

۳. مرز اتمام باتری را مشخص کنید

در این مرحله باید درصدی از باتری را که می خواهید با رسیدن به آن، پیغام لازم برای دوستانتان ارسال شود را مشخص کنید. توصیه می کنیم این میزان را بر روی ۱۰ درصد تعیین کنید تا Last Message فرصت کافی را برای ارسال پیام ها داشته باشد. توجه داشته باشید که فرآیند ارسال پیام، خود آخرین قطرات شارژ شما را مصرف خواهد کرد.

 

۴. ساعت کار برنامه را تعیین کنید

Last Message به شما اجازه می دهد تا زمان فعالیت اپلیکیشن را تعیین نمایید. برای مثال می توانید مشخص کنید تا پیغام اتمام شارژ، تنها در ساعت هایی خاص و یا صرفا در روز های کاری ارسال شود.

 

اکنون تنظیمات برنامه به پایان رسیده است. دکمه ای که در پایین صفحه قرار دارد را لمس کنید و به Last Message اجازه دهید تا در پس زمینه دستگاه، وضعیت شارژ را کنترل نماید.

Last Message

Last Message

سازنده: Fat Brain قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱.۵ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • امیرعلی

    بچه ها یک ویدیو از آقای قاسمی پیدا کردم!

    حتما ببینید!
    www.aparat.com/v/sSQdF

  • www.ratebook.ir

    من همیشه تمامیه مودم هارو بغیر از مودم جی اس ام خاموش نگه میدارم و نو صفحه هم اکثرا رو 60% هست و بیشترین عمر باطریو دارم

    • the one with mind

      اگه گوشی و خاموش کنی عمر باتریت حتی بیشترم میشه

  • منصور ببری

    به نظر من كه زيادى واجب نيست

  • Dr . KiaNoosh

    واسه دوس دخترم خوبه و خاموش باشم سرویسم میکنه
    مرسی که به فکر ما زنزلیل هایی !!!

    • Dr . KiaNoosh

      اغا شوخی بودااااا !! با منفیاتون کاری نکنید سر به کوهو بیابون بزارم
      مانی جان تورو به موت قصم ویرایش بذار

  • فاميل دور

    اي كاش براي iOS هم موجود بود :(

  • Guney

    جالب بود

  • sense

    سلام مانی عزیز.سلام دوستان. من از روز های اول همراه سایت بودم.حالا میخوام عضو سایت شم ولی چیزی به نام عضویت یا ثبت نام نمیبینم.این همه کاربر چجوری عضو سایت شدن؟ میشه کمک کنی؟(راستی این برنامه هم خیلی مفید و کاربردی هستش.فکر جایی رو کردن که ما همیشه یکی از مشکلات من بوده!)

    • WOLF

      ببین بالا سمت چپ اون نوار ابی هست سمت چپش اخریش عکس ادمک هست روش کلیک کن یه صفحه جدید برات باز شد حالا گذینه ثبت نامو بزن زدی خب مشخصاتتو وارد کن...
      -------------------------------------------------
      تو نارنجی یه نفر یه سوال میکرد 100 نفر جواب طرفو میدادن نه به اینجا....

  • *Mr.geek*

    کاربردی و خوب

  • AmerKhan

    ممنون مهندس

  • AmerKhan

    خیلی برنامه خوبی بود مهندس
    واقعا برنامه هایی که شما معرفی میکنید عالی هستش حیف که برا وینفون نیست دیگه کم کم دارم اندرویدی میشم

مطالب پیشنهادی