ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لومیا ۵۳۰
تکنولوژی

ویدیو تبلیغاتی جدید مایکروسافت لومیا ۵۳۰ را برترین میان رده بازار می داند

لومیا ۵۳۰ یکی از جدید ترین موبایل های نوکیا است که به تازگی توسط مایکروسافت روانه بازار گردیده است. این محصول میان رده در بازاری قرار دارد که هم اکنون توسط سازندگان بسیاری مورد هدف ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲ مرداد ۱۳۹۳  |  ۲۰:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

لومیا ۵۳۰ یکی از جدید ترین موبایل های نوکیا است که به تازگی توسط مایکروسافت روانه بازار گردیده است. این محصول میان رده در بازاری قرار دارد که هم اکنون توسط سازندگان بسیاری مورد هدف قرار گرفته و بازیگران بسیاری در آن حضور دارند. برای مثال Moto E در حال حاضر یکی از قدرتمند ترین میان رده ها به شما می رود و می تواند تاثیر به سزایی بر روی آمار فروش لومیا ۵۳۰ داشته باشد.

با این حال مایکروسافت معتقد است که محصول جدیدش می تواند رقبای بسیاری را به زیر کشد و با اتکا به برتری های خود، کاربران بسیاری را برای خرید قانع نماید. بر همین اساس غول قدیمی دنیای تکنولوژی در آگهی تبلیغاتی لومیا ۵۳۰، موبایل خود را در برابر محصولات دیگر کمپانی ها قرار داده و مزیت های آن ها را مقایسه نموده است.

در این آگهی، که ویدیو آن را می توانید در ادامه مشاهده نمایید، محصولاتی همچون LG Optimus G3 ، Samsung Galaxy Ace Style ، Huawei Ascend Y530 ، Alcatel OneTouch Fire‌ ، LG Optimus L5 II و HTC Desire 210 در برابر لومیا ۵۳۰ قرار می گیرند. مایکروسافت در این آگهی بر اساس مواردی همچون میزان حافظه دستگاه، قدرت اجرای بازی ها و اپلیکیشن های سنگین، برخوردار بودن از آخرین نسخه سیستم عامل و امکان بهره بردن از قابلیت های Office ، موبایل های اشاره شده را مورد بررسی قرار می دهد.

در نهایت نیاز به توضیح نیست که در این ویدیو، بهترین گزینه لومیا ۵۳۰ معرفی می شود. آیا شما هم با مایکروسافت موافق هستید؟

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/And the winner is... the Nokia Lumia 530!.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • reza_zarchi

    ولی به نظر من با توجه به سخت افزاری که داره باید به جای لفظ میان رده از پایین رده استفادذه میکرد...

  • اشکان

    عکس خبر 530 نیستا، 630 ـه.

  • محمد کاظمی

    با احترامی که به ویندوزفون دارم و لومیا 620 داشتم چرت ترین گوشی و سیستم عامل جهانه.فقط میشد درست حسابی اس داد..کمبود برنامه خفه کرده بود.باطری گوشی رو یهو در آوردم گوشی دیگه روشن نشد.بردم نمایندگی گفتن بردش کلا سوخت و گیر نمیاد.اگه گیر بیاد 200 تومنه.این چه گوشیه چرتیه که با یه باطری کندن بردش سوخت کلا :|
    بعد رفتم htc Desire 500 خریدم واقعا از ویندوزفون بهتره و سریعتره..با یه لومیا 1020 تست کردم همه جوره...برنامه هم که ردیفه...واقعا ویندوزفون برنامه هاش همش ناقصه.درضمن رابط کاربری سامسونگ سنگینه و هنگی اما htc و LG خیلی روون تر ویندوزفون هست.
    ببخشید تند رفتم.ولی تجربه 6 ماه من از ویندوزفون میگه 2 سالی نباید خرید

  • mohammadmj

    خیلی خوبه مخصوصا که Quad core ......................................................

  • رامین

    حتی با گوشیهای چینی هم نمیتونه رقابت کنه، برندهای مطرح پیشکش

  • Armin

    همیشه مقایسه های سایتا بین پرچمداراس اگه یک چند تا مقایسه هم بین میان رده و پایین رده ها تو سایت بزارین خیلی خوب میشه...

  • سعید

    به این میگن تبلیغ.

  • پویان

    من 520 دارم ولی این یه افتضاح به تمام معناست. فروش مایکروسافت رو از اینی که هست کمتر میکنه

  • امیررضا

    به نظر من که 530 یک انتخاب عالی برای کسیه که میخواد یک میان رده خوب و کارا داشته باشه

  • AGHASINAAAAAA

    فردا ميان تبليغ ميسازن ميگن 1100 از 5S بهتره!!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی