ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر لو رفته جدید از اکسپریا زد ۳ ؛ پرچمدار بعدی سونی تنها ۷ میلیمتر ضخامت خواهد داشت

مشخص نیست سونی از ضعف امنیتی رنج می برد و یا آگاهانه اطلاعات محصولات خود را قبل از معرفی رسمی، در اختیار عوامل بیرونی قرار می دهد. به هر ترتیب، هم اکنون اکسپریا زد ۳ ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۳ مرداد ۱۳۹۳  |  ۱۰:۰۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مشخص نیست سونی از ضعف امنیتی رنج می برد و یا آگاهانه اطلاعات محصولات خود را قبل از معرفی رسمی، در اختیار عوامل بیرونی قرار می دهد. به هر ترتیب، هم اکنون اکسپریا زد ۳ را می توان یکی از لو رفته ترین دستگاه های ممکن دانست.

پیش از این طی پستی عکس هایی منتسب به زد ۳ را برای شما در دیجیاتو منتشر کردیم، اما اگر به اصالت آن ها عکس ها شک داشتید، سری جدید تصاویر لو رفته از این محصول، قطعا شبهات شما را بر طرف خواهد کرد.

سونی زد ۳

همانطوری که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، سونی انحنای گوشه های دستگاه را بالا برده است و تا حد بسیاری از ضخامت آن نیز کاسته است. بر اساس این تصاویر تخمین زده می شود که زد ۳ تنها ۷ میلیمتر ضخامت داشته باشد و در مقایسه با زد ۲، نزدیک به ۱.۲ میلیمتر باریک تر گشته باشد.

طبق آن چیزی که Evleaks اعلام کرده، زد ۳ در دارای نمایشگری ۵.۱۵ اینچی است و رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ در آن به کار رفته است. سونی ترجیح داده تا پردازنده Snapdragon 805 را برای نسل بعدی پرچمدار خود به کار برد و در زد ۳ به Snapdragon 801 بسنده کرده است. این پردازنده چهار هسته ای بوده و با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز به فعالیت می پردازد.

زد ۳ همچنین دارای رمی ۳ گیگابایت است و پردازش گرافیکی آن نیز توسط Adreno 330 صورت می پذیرد. این دستگاه از دوربینی ۲۰.۷ مگاپیکسلی بهره می برد و به صورت پیش فرض با اندروید ۴.۴.۴ به بازار عرضه می گردد.

پیش بینی می شود سونی در شهریور ماه و در نمایشگاه IFA از محصول جدیدش پرده برداری کند. آیا شما با سیاست سونی مبنی بر عرضه پرچمداران در بازه زمانی ۶ ماهه موافق هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • میلاد

    این که همون z2 شد

  • sackboy

    من که خیلی از عرضه ی سریع پرچم دارا ناراحت نیستم.
    چون برا منی که قرار نیست بخرم، هم کمتر (از خفنی گوشی) حرص می خورم، هم بیشتر خبر می خونم! D:

  • Erfanm

    اصن پرچمدار ها رو بی هویت کرده با این کارش
    آدم یکی از ذوق هاش اینه که یه گوشی بخره تاپ باشه حداقل برای 1 سال
    اینجوری یکی رونمایی میکنه تازه بعد 3 ماه میرسه دست مردم و سه ماه بعدش بعدی میاد فاتحه میخونه به قبلی و میره
    سونی همچین ساپورت خوبی نداشته از گوشیاش که الان داره با پرچمدار بازار رو اسپم میکنه
    پرچمداری که شرکت بخواد باهاش بازار رو اسپم کنه ارزش خرید داره اصن؟

  • Ali Barati

    من اصلا تعصبی نیستم . به نظر من از لحاظ طراحی بهترین طراحی رو اپل داره و از لحاظ کارایی و استفاده بدون شک سامسونگ با تاچ ویز در جایگاه دومه بعد از اون هم نوبت میرسه بهHTC و بعد از اون Sony...... البته من به هیچ عنوان از گوشی سونی خوشم نمیاد چون : علاوه بر حاشیه زیاد دکمه های home و برگشت روی خود اسکرین گوشی هست که اگه دقت کنید به شدت به حاشیه ها هم افزوده میشه و اینکه گوشی های سونی منو یاد کنترل تلوزیون میندازه.......البته این کاملا نظر شخصی منه.

  • AmerKhan

    حداقل سخت افزار رو بیشتر میکردی تا یه وسوسه واسه خرید باشه از این کارای سامسونگ و سونی متنفرم منی که پول دومیلیون میدم باید ۱ سال پز گوشیمو بدم بخدا چرا نمیفهمید باید ۱ سال بگم پرچمدار دستمه دیگه هر ۶ ماه یه گوشی معرفی،کردن یعنی چی اونم گوشینو با چقد تاخیر بیاری تو بازار

  • AGHASINAAAAAA

    من ديروز برا بار اول با Z2 كار كردم . لامصبا وقت نميدن گوشي بياد تو بازار سريع يه مدل بهتر ميزنن
    .يقين دارم سوني اعتماد مشترياشو از بين ميبره.

  • امیر

    سونی شرکت خوبیه ولی می خوام الان بدونم چند نفر می خوان که مثلا Z1 یا Z2 شون رو با این عوض چه تغییر بنیادینی کرده؟

  • محمد کاظمی

    چقدر زشـــــــت !!!!!!!!!!!!!!

  • ali.n

    پشتش انعکاس نداره و شیشه به نظر نمیاد،، من منتظرشم و از این طراحی بدم نمیاد بخصوص وقتی باریکتر شده فقط امیدوارم مشخصات سخت افزاریش این نباشه.

  • alireza

    من 3شنبه در بازار موبایل با جی3 کار کردم...
    تو کل نمایندگی1دونه بود
    طراحی از روبرو عالی بود و از پشت بدک نبود ولی پلاستیک پلاستیکه...مخصوصا وقتی مث من ام8 داشته باشی!!
    نکته ای که خیلی نظرمو جلب کرد نور کم صفحه بود که در کنار ام8 فوق کم نور بود...
    صدا بلند بود اما ام8 کجا....بقیه کجا!!!
    اما مهم ترین نکته ....سرعت پایین رابط کاربری و یه حالت کندی در جا به جایی بین منو ها بود که فک کنم به خاطر نسخه نمونه بود..ولی در کل جالب نبود
    در کل گوشی خوبی بود اما عرضش یکم زیاد بود
    لین تجربه من بود

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی