تصاویر لو رفته جدید از اکسپریا زد ۳ ؛ پرچمدار بعدی سونی تنها ۷ میلیمتر ضخامت خواهد داشت
مشخص نیست سونی از ضعف امنیتی رنج می برد و یا آگاهانه اطلاعات محصولات خود را قبل از معرفی رسمی، در اختیار عوامل بیرونی قرار می دهد. به هر ترتیب، هم اکنون اکسپریا زد ۳ ...
مشخص نیست سونی از ضعف امنیتی رنج می برد و یا آگاهانه اطلاعات محصولات خود را قبل از معرفی رسمی، در اختیار عوامل بیرونی قرار می دهد. به هر ترتیب، هم اکنون اکسپریا زد ۳ را می توان یکی از لو رفته ترین دستگاه های ممکن دانست.
پیش از این طی پستی عکس هایی منتسب به زد ۳ را برای شما در دیجیاتو منتشر کردیم، اما اگر به اصالت آن ها عکس ها شک داشتید، سری جدید تصاویر لو رفته از این محصول، قطعا شبهات شما را بر طرف خواهد کرد.
همانطوری که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، سونی انحنای گوشه های دستگاه را بالا برده است و تا حد بسیاری از ضخامت آن نیز کاسته است. بر اساس این تصاویر تخمین زده می شود که زد ۳ تنها ۷ میلیمتر ضخامت داشته باشد و در مقایسه با زد ۲، نزدیک به ۱.۲ میلیمتر باریک تر گشته باشد.
طبق آن چیزی که Evleaks اعلام کرده، زد ۳ در دارای نمایشگری ۵.۱۵ اینچی است و رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ در آن به کار رفته است. سونی ترجیح داده تا پردازنده Snapdragon 805 را برای نسل بعدی پرچمدار خود به کار برد و در زد ۳ به Snapdragon 801 بسنده کرده است. این پردازنده چهار هسته ای بوده و با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز به فعالیت می پردازد.
زد ۳ همچنین دارای رمی ۳ گیگابایت است و پردازش گرافیکی آن نیز توسط Adreno 330 صورت می پذیرد. این دستگاه از دوربینی ۲۰.۷ مگاپیکسلی بهره می برد و به صورت پیش فرض با اندروید ۴.۴.۴ به بازار عرضه می گردد.
پیش بینی می شود سونی در شهریور ماه و در نمایشگاه IFA از محصول جدیدش پرده برداری کند. آیا شما با سیاست سونی مبنی بر عرضه پرچمداران در بازه زمانی ۶ ماهه موافق هستید؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

این که همون z2 شد
من که خیلی از عرضه ی سریع پرچم دارا ناراحت نیستم.
چون برا منی که قرار نیست بخرم، هم کمتر (از خفنی گوشی) حرص می خورم، هم بیشتر خبر می خونم! D:
اصن پرچمدار ها رو بی هویت کرده با این کارش
آدم یکی از ذوق هاش اینه که یه گوشی بخره تاپ باشه حداقل برای 1 سال
اینجوری یکی رونمایی میکنه تازه بعد 3 ماه میرسه دست مردم و سه ماه بعدش بعدی میاد فاتحه میخونه به قبلی و میره
سونی همچین ساپورت خوبی نداشته از گوشیاش که الان داره با پرچمدار بازار رو اسپم میکنه
پرچمداری که شرکت بخواد باهاش بازار رو اسپم کنه ارزش خرید داره اصن؟
من اصلا تعصبی نیستم . به نظر من از لحاظ طراحی بهترین طراحی رو اپل داره و از لحاظ کارایی و استفاده بدون شک سامسونگ با تاچ ویز در جایگاه دومه بعد از اون هم نوبت میرسه بهHTC و بعد از اون Sony...... البته من به هیچ عنوان از گوشی سونی خوشم نمیاد چون : علاوه بر حاشیه زیاد دکمه های home و برگشت روی خود اسکرین گوشی هست که اگه دقت کنید به شدت به حاشیه ها هم افزوده میشه و اینکه گوشی های سونی منو یاد کنترل تلوزیون میندازه.......البته این کاملا نظر شخصی منه.
حداقل سخت افزار رو بیشتر میکردی تا یه وسوسه واسه خرید باشه از این کارای سامسونگ و سونی متنفرم منی که پول دومیلیون میدم باید ۱ سال پز گوشیمو بدم بخدا چرا نمیفهمید باید ۱ سال بگم پرچمدار دستمه دیگه هر ۶ ماه یه گوشی معرفی،کردن یعنی چی اونم گوشینو با چقد تاخیر بیاری تو بازار
من ديروز برا بار اول با Z2 كار كردم . لامصبا وقت نميدن گوشي بياد تو بازار سريع يه مدل بهتر ميزنن
.يقين دارم سوني اعتماد مشترياشو از بين ميبره.
سونی شرکت خوبیه ولی می خوام الان بدونم چند نفر می خوان که مثلا Z1 یا Z2 شون رو با این عوض چه تغییر بنیادینی کرده؟
چقدر زشـــــــت !!!!!!!!!!!!!!
پشتش انعکاس نداره و شیشه به نظر نمیاد،، من منتظرشم و از این طراحی بدم نمیاد بخصوص وقتی باریکتر شده فقط امیدوارم مشخصات سخت افزاریش این نباشه.
من 3شنبه در بازار موبایل با جی3 کار کردم...
تو کل نمایندگی1دونه بود
طراحی از روبرو عالی بود و از پشت بدک نبود ولی پلاستیک پلاستیکه...مخصوصا وقتی مث من ام8 داشته باشی!!
نکته ای که خیلی نظرمو جلب کرد نور کم صفحه بود که در کنار ام8 فوق کم نور بود...
صدا بلند بود اما ام8 کجا....بقیه کجا!!!
اما مهم ترین نکته ....سرعت پایین رابط کاربری و یه حالت کندی در جا به جایی بین منو ها بود که فک کنم به خاطر نسخه نمونه بود..ولی در کل جالب نبود
در کل گوشی خوبی بود اما عرضش یکم زیاد بود
لین تجربه من بود