مشاور ارشد نخست وزیر بریتانیا: سرقت در بازی های ویدیویی یک نوع دزدی واقعی است
مایک ودرلی، مشاور ارشد نخست وزیر بریتانیا اخیرا از وزیران کابیه درخواست کرده که قانونی برای دزدی های آنلاین در بازی های ویدیویی در نظر گرفته شود. اگر این قانون تصویب شود، گیمرهای بریتانیایی دیگر نمی ...
مایک ودرلی، مشاور ارشد نخست وزیر بریتانیا اخیرا از وزیران کابیه درخواست کرده که قانونی برای دزدی های آنلاین در بازی های ویدیویی در نظر گرفته شود. اگر این قانون تصویب شود، گیمرهای بریتانیایی دیگر نمی توانند با زورگویی و یا حتی تقلب از بازیکنان بازی ها دزدی کنند و آیتم های ارزشمند آن ها را بربایند؛ حداقل بهتر است این کار را نکنند. در غیر این صورت با آن ها همانند دزدهای واقعی در دنیای واقعی برخورد خواهد شد.
ودرلی می گوید پیگیری دزدی آیتم هایی که کمتر از 5 پوند ارزش دارند ممکن است وقت و انرژی پلیس را هدر دهد اما وقتی شخصی یک وسیله 500 پوندی به سرقت می برد، هیچ تفاوتی با آن ندارد که به خانه مردم تجاوز کند و یک تلویزیون از اتاق نشیمن به سرقت برد. اینکه این آیتم از یک مشت 0 و 1 ساخته شده دلیل بر آن نیست که نمی تواند 500 پوند قیمت داشته باشد.
جالب اینجا است که مایک ودرلی، با وجود سمت مهمی که در کابینه دولت دارد، هنوز هم World of Warcraft بازی می کند. حضور شخصی تا به این حد آشنا با بازی های ویدیویی در چنین مقام سیاسی مهمی می تواند به پیشرفت و بهبود نگاه عموم مردم کمک شایانی کند.
موضوع سرقت در بازی های ویدیویی موضوع کم اهمیتی نیست و بارها رسانه ای شده (حتی در سریال The Big Bang Theory). برای مثال در سال 2008، یک مرد ژاپنی همسرش را به جرم ورود به اکانت اش و پاک کردن اطلاعات به زندان انداخت یا دو نوجوان هلندی در حالی که یک شخص دیگر را تحت فشار گذاشته بودند تا آیتم ارزشمندی در بازی Runescape به آن ها بدهد، دستگیر شدند و طبق قانون این کشور با آن ها مطابق یک دزد برخورد شد.
به هر حال دزدی، دزدی است. چه می خواهد این عمل به صورت فیزیکی انجام پذیرد و چه در فضای آنلاین و درون یک بازی.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
آیا اگه اکانت کسی رو که کلش داره و به گوشی من لینک کرده رو میتونه ازم شکایت کنه؟؟
دزدیدن در فضای مجازی فرق میکنه تا هر دزدی که یه مجازاتی نداره و رضمن دزدی در فضای مجازی خیلی خیلی مجازات کمی داره.
يه عده ميگن كپي رايت بايد رعايت بشه . من به اين دسته از افراد فقط يك نصيحت دارم.
برو تو دو سه تا سايت خارجي و قيمت نرم افزارها رو جويا بشو و بعد تبديلش كن به ريال.فك كنم با حقوق يه ماهت بتوني سه چهارتا نرم افزار بخري.
تفاوت احساس میشه تو اونجا تو بازی سرقت کردن جرم داره اون وق تو ایران بازی کردن جرم داره
سلام
آیا قصد دارید یه بررسی از نسل جدید کنسول ها داشته باشید؟؟؟؟
به يك كارمند آقا براي كار اداري جهت كارهاي كامپيوتري و ترجيحا آشنا به برنامه نويسي احتياج هست
حقوق كارمندي +پادداش اندازه حقوق
زمان استخدام از اول شهريور به بعد
سابقه كاري را اگر خواستيد در مطلبهاي بعد هم ميتونيد بگيد ولي الزامي نيست
فعلا تا اطلاع ثانوي از جواب دادن به جي ميلم معذورم !!اگر هدف مرا بگذاريد قطعا استخدام ميشويد
بدين وسيله به اطلاع ميرسانم ظرفيت استخدام يك مرد براي امور اداري موجود ميباشد
آشنا به كامپيوتر و نرم افزارهاي مختلف جمع آوري اطلاعات و ترجيحا آشنا به برنامه نويسي
زمان استخدام
از اول شهريور به بعد
حقوق : حقوق وزارت كار + پاداش اندازه حقوق !!
دريافت حقوق از اول ماه
٢ روز كار با حقوق جهت آشنايي
محل كار استان تهران - شهر تهران .........
كار به شكلي هست كه در خانه خودتان هم قابل انجام است البته اگر در تهران باشيد
شرايط
حتما يك آقا باشد تاكيد ويژه! متاهل هم باشد باز شانس بيشتري دارد!!
ميتونيد بگيد دقيقا چرا به همچين شخصي احتياج دارم و اگر جوابتون درست بود استخدام ميشويد
اگر ميزان وامگيري سرويسهاي گوگل هم از بقيه گفتيد شانستون بالاتر ميرود
ميتوانيد سوابقتون را برام همينجا بگيد و يا سربسته بگوييد و ...
به علت ترافيك ميلم فعلا تا اطلاع ثانوي از جواب دادن معذورم !!
بقيه موارد به مرور گفته خواهد شد ...
به مطلب قبلي كه گفتم مراحعه كنيد مخصوصا آخرش
يكجا براي پول تو بازي جرم ميگزارند
يكجاي ديگر زمين يك دزد از يك دزد ديگر به علت دزدي شكايت ميكند!
من ميخوام اونجايي باشم كه براي يك نرم افزار واتس آپ و متخصصانش حاضرند ١٩ بيليون دلار خرج كنند
اونجايي كه حاضرند براي ايده هات پول خرج كنند
جايي كه نرم افزار را دزدي نخري و فكر نكني اصل هست و جايي كه همه از هم دزدي نميكنند
به اميد روزي كه باور كنيم هر چه برماست از ما هست و به جاي بهانه جويي دنبال راه حل باشيم
یه روزه خوب میاد...!!! :(
تو اون که شکّی نیست، فقط بگو زود بیاد!
یکی جیمیل منو هک کرده و پسوردشو عوض کرده این جیمیل هم به اکانتم تو بازی clash of clans وصل بوده حالا اون هکر دزد و... اکانت منو گرفته و داره بازی میکنه. !! رفتم تو قبیله ی که بودم تا اکانتمو چک کنم اما یکی اکانت منو از این قبیله منتقل کرده به قبیله ی دیگه.
یک سال روی اکانتم زحمت کشیده بودم لول 75 بود :-( اگه این قانون تو ایران بود راحت میتونستم شکایت کنم و اکانتمو پس بگیرم..
...