آیا D635 اولین تلفن همراه هوشمند ۵ اینچی مبتنی بر ویندوز فون الجی خواهد بود؟
کمی در زمان به عقب برگردیم؛ در ماه فوریه مایکروسافت اعلام کرد الجی مجددا به عنوان یکی از شرکای سخت افزاری ویندوز فون بازخواهد گشت. احتمالا در آینده ای نزدیک ما شاهد معرفی اولین تلفن همراه مبتنی ...
کمی در زمان به عقب برگردیم؛ در ماه فوریه مایکروسافت اعلام کرد الجی مجددا به عنوان یکی از شرکای سخت افزاری ویندوز فون بازخواهد گشت.
احتمالا در آینده ای نزدیک ما شاهد معرفی اولین تلفن همراه مبتنی بر ویندوز فون ۸.۱ توسط این شرکت کره ای خواهیم بود. بنا به گفته آلن مندلویچ، موسس شرکت تبلیغاتی AdDuplex جدیدترین تلفن همراه هوشمند الجی با نام D635 شناخته می شود و دارای ۵ اینچ صفحه نمایش با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل و ویندوز فون 8.1 است.
متاسفانه در حال حاضر تمام آنچه که در مورد دی۶۳۵ می دانیم در همین حد است. به هر حال کاملا مشخص است که این دستگاه، یک تلفن هوشمند میان رده (و احتمالا مقرون به صرفه) خواهد بود.
حدود ۲ ماه پیش شایعه ای توسط EvLeaks منتشر شد که الجی قصد دارد LG Uni8 (تصویر فوق) را با سیستم عامل ویندوز فون 8.1 معرفی کند. اما سرنوشت آن هیچ وقت مشخص نشد. ما هنوز نمی دانیم ارتباطی بین یونی8 و دی635 وجود دارد یا خیر. در هر حال امیدواریم در آینده ای نزدیک، خبرهای موثق تری از اولین تلفن همراه ویندوز فونی الجی منتشر شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

اینکه شرکت های کم کم دارن سمت ویندوز فون میان یعنی پیشرفت ویندوز ون ........................................................
اگه این جوری باشه LG گند زده یگید چرا ؟
چون تو صفحه 5 اینج رزولوشن HD روی 270 ppi بیشتر نمی ده و...
امیدوارم از Snapdragon 400 یا 200 استفاده نکنه و از 600 استفاده کنه که خیلی بهتره !
راستی برتری لومیا ها به HTC و سامسونگ و ...
مالکیت نوکیا توسط ماکروسافت هست و اپدیت های سریع تر و همچنین اپدیت های اختصاصی خودش مثله LUmia Cyan و black
البته HTC هم در حال اماده سازی یک پکیج برای HTC 8x هست ;-)
تو زمینه میانرده باید خیلی خوب،کار،کنه ک بشه موفق شد چون نوکیا لومیا ۹۲۰ و ۹۲۵ رو داره لومیا ۵۲۰ ، ۵۲۵ و ۵۳۰ رو داره و برای افرادی ک صفحه بزرگ دوس داشته باشن هم ۱۳۲۰ رو داره الجی باید یه رویکرد جدید داشته باشه تا موفق بشه مثل یک نرم افزار یا سخت افزار خاص و دهن پرکن که کسی رو راضی کنه که وینفون الجی از وینفون و لومیای نوکیا بهتره
هنوز وينفون جا نيفتاده.
بايد يكم صبر كرد تا ببينيم مايكروسافت در آينده چه نقشه هايي تو سر داره.
الجی نشون داده که میتونه شرکت مهم و تاثیر گذاری باشه.من به هر شرکت به یه دیدگاه نگاه میکنم...سامسونگ کپی کرد ولی بعد با تجربه اون خودش رو اصلاح کرد ...اپل همیشه مبتکر بوده و هست...سونی هم کیفیت بالایی داره و htc هم تو طراحی تکه ...الجی هیچ وقت هیچ کار مهمی نکرده!ولی با این حال با دور بودن از جنجال و دادگاه و بازی های پتنتی تونسته هرچیزی که داشته رو استفاده کنه و ثابت کنه هر چقدر هم یه شرکت بزرگ باشه میشه با دوری از جنجال و توجه و به مشتری و استفاده از همه ی توان اون رو شکست...کاری که الجی با سامی کرد! با این وضع همکاری الجی با مایکروسافت میتونه به وینفون خیلی کمک کنه.
به نظر شما رابط کاربری g3 برای g2 میاد?
ویندوز فون دوس ندارم
مهم ضخامت هست كه اميدوارم كمتر از سري لوميا باشه
مهم كيفيت صفحه نمايش و بازتاب نور هست كه فعلا لوميا بهترينه
مهم كيفيت دوربين عكاسي هست كه باز هم لوميا برترينه
براي ال جي فقط قيمت و ظاهر اوليت داره
براي سامسونگ فقط تبليغ
من خیلی به آینده ویندوز فون امیدوارم ولی زمان میبره که بتونه رقابت کنه اما مایکروسافت نشون داده که میتونه کارای بزرگ رو به خوبی انجام بده
اينروزها پرچمدار زير ٥ اينچ نيست و تنها آيفون هست كه تا ٢ سال بعد هم به ٥ اينچ نخواهد رسيد
يادمه يكزمان به ٥ اينچ ميگفتند نبلت ! بعد شد فبلت !! حالا هم ميگند گوشي !!!
يكزماني آيفون بزرگترين صفحه نمايش را داشت بعد شد ميني و حال ميگند ميكرو !!! كم مونده بگند ميكروفون!!!
يكزماني صفحه لمسي بدون قلم معنا نداشت و اپل كامپيوتر جيبي با قلمش را با اسم نيوتون داد بعد آيفون و آيپد اومد بدون قلم و بعد سامسونگ نوت اومد با قلم !!! به عنوان