ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصویر جدیدی از لنوو K920 به همراه مشخصات فنی رسمی منتشر شد

چند روز پیش خبری مبنی بر انتشار یک پرچمدار جدید از جانب لنوو با عنوان K920 منتشر گردید و حالا به لطف مدیران این کمپانی چینی تصویری منتشر شده است که پشت این تلفن را ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۴ مرداد ۱۳۹۳  |  ۱۱:۱۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند روز پیش خبری مبنی بر انتشار یک پرچمدار جدید از جانب لنوو با عنوان K920 منتشر گردید و حالا به لطف مدیران این کمپانی چینی تصویری منتشر شده است که پشت این تلفن را به ما نشان می دهد. آرتور وی مدیر بازاریابی لنوو امروز تصویری را منتشر کرده که می توانید آن را در سمت چپ اشتراک Weibo‌ وی مشاهده نمایید.

وی علاوه بر انتشار این تصویر با سخاوتمندی هر چه تمام تر تقریباً اکثر اطلاعات سخت افزاری که در مورد این تلفن به بیرون درز کرده بود را نیز تائید نموده است. تلفنی که در تصویر مشاهده می شود دارای صفحه نمایش لمسی ۶ اینچی IPS با رزلوشن QHD یا همان ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بوده، یک دوربین ۱۶ مگا پیکسلی با فلش LED دو گانه را داراست و در جلوی آن برای گرفتن سلفی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده. ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه ی داخلی نیز از دیگر مشخصات آن هستند.

11

K920‌ که احتمالاً با نام Vibe Z2 Pro به بازار عرضه خواهد شد مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای ۲.۵ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۱ از کوآلکام است، از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و احتمالاً یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت دارد. ابعاد تلفن هوشمند مذکور ۱۵۶ در ۸۱.۳ در ۷.۷ میلی متر است و صفحه نمایش آن ۸۳.۵ درصد از فضای جلوی تلفن را شامل گردیده. سیستم عامل ارائه شده بر روی آن نیز اندروید ۴.۴ کیت به همراه رابط کاربری سفارشی شده لنوو Vibe 2.0 خواهد بود.

هنوز زمان عرضه و قیمت K920 مشخص نیست ولی می توان امیدوار بود در رویداد ۵ آگوست لنوو اخبار بیشتری در این زمینه منتشر شود. به نظر شما پرچمدار جدید لنوو چقدر شانس برای رقابت با سایر محصولات مشابه را داراست و آیا در خارج از کشور چین عرضه خواهد شد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • حسین

    عزیزان من من این گوشی رو دارم
    اولا اینجا عکسایی که گذاشتن مناسب نیست
    دوما تا وقتی از نزدیک چیزیو لمس نکردید قضاوت نکنید
    این گوشی از نظر کیفیت ساخت و بدنه و زیبایی تو فبلتها واقعا یک هست
    از نظر کارایی هم که مشخصه

  • ميلاد فضايي!!!

    گوشي لنووو هم جالبه !! حاشيه كم ! بدنه فلزي !! قيمت هم قطعا كمتر از دمدونگ پلاستيكي هست !!! فقط طرفدارهاش كمتره

  • mohammad_esmaeili

    اگه این ابعاد رو داشته باشه که دیگه نسبت صفحه نمایش به کل گوشی میشه 78٪ نه 83.5٪

    ایعاد صفحه نمایش 6 اینچ 132/8* 74/7
    ابعاد گوشی 156*81/3

  • مهیار میرزایی

    سخت افزاری عالیه اما ضاهری واقعا زشته.
    اگه سامسونگ این قطعات رو بکار می برد ۱۰۰٪ گوشی بهتری بیر.ن می داد. مخصوصا باتری

  • amirftma

    زود تایید کن تا داغه

    • amirftma

      چرا رای منفی میدید قصد توهین به لنوو ندارم ترول بازی هم در نمیارم فقط یه عکس گذاشتم واسه خنده
      چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      شاید هم سر 1100 تعصب دارید فک میکنید بهش توهین کردم!!!!

      • Yojimbo

        نه دوست عزیز.. نه توهین کردی نه ترول بازی...فقط سایت رو اشتباه اومدی!!!!!

        • amirftma

          عزیزم من خوب میدونم تو چه سایتی اومدم.
          فقط خواستم واسه شوخی یه کاری کرده باشم.
          فک کردم دیجیاتو کاربراش مثل همون نارنجی هستن ولی دیدم نه مثل بچه دبستانی تو زومیت شدن!!!!!

  • AGHASINAAAAAA

    واقعا مشخصات سخت افزاري خوبي داره ولي از لحاظ طراحي يكم زشت هست.

  • AmerKhan

    لنوو پا تو دنیایی گذاشته که هنوز خیلی رقیب توش نیست یعنی دنیایی فبلت ها جایی که از یک طرف امپراتوری سامسونگ شکل گرفته و نوکیا و سونی و اچ تی سی هم دارن کارهایی رو انجام میدن و اپل هم که داره خودشو برای یه نبرد داره اماده میکنه هرکدوم از فبلت های شرکت ها ویژگی خاصی دارن لنوو بخواد پیروز بشه باید خاص باشه مثل قلم سامسونگ مثل دوربین و آفیس نوکیا مثل اسکنر بد اما دهن پرکن اچ تی سی و صفحه نمایش همه کاره ی سونی

    • Moein

      صفحه نمایش سونی؟

  • PooyanCYRUS

    یه خورده تبلیغش شبیه کاور Animal Ambition نیست؟

  • sense

    این lenovo و asus هم شرکت های عجیبی هستنا! تو هر بخشی سرک میکشن و از هیچی هم نمیترسن!موفق هم میشن!همین lenovo یه روز لپ تاپ میزنه یه روز تبلت میزنه یه روز اسمارت فون میزنه!یا مثن asus:یه روز پدفن میزنه یه روز تبلت میزنه یه روز لپ تاپ میزنه هیچ کدوم هم هیچ وقت جنجال شرکت های دیگه رو ندارن...تولید کننده های داخلی میتونن از اون ها الگو بگیرن.

  • lukia

    اینو دیدم یاد n8 خدا بیامرز افتادم!

    • bangbang

      یک شباهت های داره ولی ان8 خیلی زیباتر بود و هست
      تنها نکته مثبتش اینکه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت دارد.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی