علمی
گزارش تصویری اختصاصی دیجیاتو از مسابقات Robocup 2014 برزیل
[caption id="attachment_8816" align="alignnone" width="600"] ربات ها در حال خستگی در کردن[/caption] [caption id="attachment_8813" align="alignnone" width="600"] این ربات علاوه بر اینکه از پله ها بالا میرفت، قابلیت برگشتن هم داشت.[/caption] [caption id="attachment_8815" align="alignnone" width="600"] ربات های ...
نیما یزدانمهر منتشر شده در ۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۲۲:۱۵









دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (23 مورد)
مطالب پیشنهادی
ممنون آقای آذرمهر مثل همیشه عالی!
سلام ممنون عالی بود
گزارش اختصاصی از برزیل ؟؟؟ :دی چه جالب :D
اقا اگه از اینجور سفر ها هم دارن نویسنده ها من مخیوام تست بدم نویسنده شم :دی
این چه مدل گزارشی بود!! پس کوشن بچه های ما! تیم دانشگاه ازاد قزوین کو؟ این مدلیشو ندیده بودیم دیگه!!
ممنون آقای آذرمهر دستتون درد نکنه عالی بود عزیز
عالی بود گزارش ایرانی ها هم که حضور موفقی داشتن کلان دانشجو های ایرانی هیچوقت باعث شرمندگی نمیشن همیشه قدرتمندند
ضمن تشکر از این حرکت ارزشمندو حرفه ایتون.
یه نکته، ما که تو این مسابقات اینقد افتخار آفریدیم خوب حداقل 4 تا عکسم از بچه های خودمونو رباتاشونو ویژگیاشو اینا میذاشتید.
ربات هاي لاجستيك جالب بودن!
دو سال تو مسابقات خوارزمی تیم داشتیم با اینکه لیگ ربات های شبیه ساز فونبال دو بعدی کلی جذابه ولی هیچ رسانه ای داخل آدم حسابش نمیکنه اینم از دی جی آتو
ممنون از گزارش بسیار جالب بود ...
بنظرم توی سال های اخیر بیشترین رشد در علم رباتیک رو ژاپن داشته ... مخصوصا با روبات Pepper که هوش مصنوعی خیلی بالایی داره ...
ژاپن واقعا یکی از قطب های تکنولوژیه
اینم عکسی از Pepper