پشتیبانی از کاور هوشمند و صفحه نمایش بزرگ در نسخه بعدی ویندوز فون
با وجود اینکه ویندوز فون ۸.۱ و قابلیت های آن تقریبا برای عموم شناخته شده است، ولی باید گفت مایکروسافت هنوز قصد دارد کاربران را با امکانات جدید سورپرایز کند. اخیرا این شرکت یک سند توسعه دهندگان برای نسخه ...
با وجود اینکه ویندوز فون ۸.۱ و قابلیت های آن تقریبا برای عموم شناخته شده است، ولی باید گفت مایکروسافت هنوز قصد دارد کاربران را با امکانات جدید سورپرایز کند.
اخیرا این شرکت یک سند توسعه دهندگان برای نسخه اول انتشار عمومی ویندوز فون ۸.۱ (GDR1) منتشر کرده که اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری جدیدی در آن قرار دارد. پیش از این هم خبر رسیده بود که در نسخه نهایی این سیستم عامل، امکان پوشه بندی اپلیکیشن ها وجود خواهد داشت.
در سند منتشر شده قید شده که تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون 8.1 از قاب های هوشمند مانند Dot View در اچ تی سی و کویک سرکل در ال جی پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن های خاصی برای بسته بودن کاور و زمان باز شدن آن بسازند.
همانطور که ساعاتی پیش به عرض تان رساندیم، گویا اچ تی سی قصد دارد یک تلفن هوشمند جدید از سری وان ولی این بار با سیستم عامل ویندوز فون عرضه کند. چنین دستگاهی انتظار می رود مانند نسخه اندرویدی، از قاب هوشمند پشتیبانی کند. بنابراین پیش از هر چیزی باید زیرساخت این موضوع آماده شود که به نظر می رسد این امر در حال انجام شدن است.
مورد دوم که در این سند به چشم میخورد پشتیبانی از صفحات نمایش بزرگتر توسط ویندوز فون است. یعنی به زودی ویندوز فون را در فبلت های ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل خواهیم دید. همچنین گفته شده که از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل هم برای دستگاه های بزرگتر پشتیبانی خواهد شد.
البته در این سند به روز رسانی های کوچک تری هم به چشم می خورد که دانستن آنها خالی از لطف نیست: پشتیبانی از تکنولوژی Voice Over LTE، پخش موسیقی با کیفیت بالا در هدفون های بلوتوث و صفحه قفل شخصی سازی شده توسط سازندگان.
هنوز هیچ تاریخی برای عرضه نسخه GDR1 ویندوز فون ۸.۱ عنوان نشده ولی مطمئنا زمان آنچنانی باقی نمانده. به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد با عرضه یک سیستم عامل با کیفیت برای تلفن های همراه، گذشته تاریک خود را در این صنعت جبران کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
با احترامی که به ویندوزفون دارم و لومیا 620 داشتم چرت ترین گوشی و سیستم عامل جهانه.فقط میشد درست حسابی اس داد..کمبود برنامه خفه کرده بود.باطری گوشی رو یهو در آوردم گوشی دیگه روشن نشد.بردم نمایندگی گفتن بردش کلا سوخت و گیر نمیاد.اگه گیر بیاد 200 تومنه.این چه گوشیه چرتیه که با یه باطری کندن بردش سوخت کلا :|
بعد رفتم htc Desire 500 خریدم واقعا از ویندوزفون بهتره و سریعتره..با یه لومیا 1020 تست کردم همه جوره...برنامه هم که ردیفه...واقعا ویندوزفون برنامه هاش همش ناقصه.درضمن رابط کاربری سامسونگ سنگینه و هنگی اما htc و LG خیلی روون تر ویندوزفون هست.
ببخشید تند رفتم.ولی تجربه 6 ماه من از ویندوزفون میگه 2 سالی نباید خرید
lاین عالیه.
ویندوزفون داره جایگاه اصلیشو پیدا میکنه.
مرسی دیجیاتو
این تیم توسعه دهنده وین فون چیز ترین گروه دنیاست
مننظر میشینن شرکتای دیگه یه چیزی بسازن بعد از سه سال تازه از زور بی خلاقیتی کپی برمیدارن
تا حالا یه چیز مختص به وین فون ندیدم من
سه سال عقب اند از دنیا
شنیدم ویرایش اومده. یه نظر میزارم بعد درستش کنم.
ا !!!!! واقعا اومده!!!!!!!!!.واقعا ممنوووونم.
آخه من که نظر نمیزارم..
ای جانم وینفون و نوکیا و مایکروسافت چطور دارن،پیشرفت میکنن مطمئنم تا چند سال آینده امپراطور پیشین عرصه موبایل جایگاه اصلیشو پیدا میکنه فقط کافیه سریعتر باشه و جدا از سخت افزار نرم افزار رو هم پوشش بده اونوقته که این سرعت و عالی بودن وینفون در کنار نرم افزارهای عالی چ شود
فقط یه حرفی میمونه دوستان تو محیطی که فقط یه نام کاربری مشخصه حرف زدن بززگترین نشون دهنده شخصیت آدمی هستش
دو روز نبودیم ها !!! جمع کنید برید تا اون روم بالا نیومده (ترولا)!!
تبلت ویندوز فونی ام وارد می شود !!! آر تی !! شری بود که نادلا ...!!
داش سفر چطور بود خوب بود
من یکی از ارزوهام اینه که سوار قطار بشم امیدوارم موفق و پیروز باشی
امیر جان هنوز مسافرتم ! تا الان که خوب بوده !! بی دیجیاتو ننی شه زندگی کرد !!
__------___-------------
چرا بخش امتیازات نیست !؟
عامر هستم داداش گلم
این امتیازات کجاست برا من چنده؟
من نمیدونم منظور شما از امتیاز چیه ولی اگه امتیاز کاربر هستش واسه شما رو زده 1005
روی اواتارتون که بالای صفحه مشخص هستش کلیک کنید.
http://digiato.com/user-profile/?uid=175
من الان کار دارم باید برم(شرمنده)اگه منظور رو درست متوجه شدم که هیچ اگه هم نه معذرت میخوام.(علی هستم از قزوین)
امتیازات نیست؟هستا!؟امتیاز کاربر رو میگی یا یه چیز دیگه؟ اگه منظورت اونه که الان بره تو رو زده 1608
با یادی از نوکیا..... مطئنم که مایکروسافت میراث داره خوبی میشه برای نوکیا .../
پست بی محتوا ترجمه شده ..
حامی اندروید فکر کنم سنت کمه و توی پست های قبلی کمی کم اوردی و حالا میخوای خودتو تخلیه کنی،، اگر اشتباه میکنم و تهمته منو ببخش فقط برداشتم اینه... ولی این راهش نیست بیخودی اعصاب خودتو خرد میکنی شاید فکر کنی اینجا مجازیه و شخصیت مهم نیست اما شخصیتت پیش خودت چی؟؟
بیچاره اندرویدی که ایشون حامیش باشن
پست خیلی هم با محتواست...شما اگه دلت نمیخواد نیا دیجیاتو...کسی اجبار نکرده که...اون از اون حرفات تو پست htc که شخصیتت رو کاملا مشخص کردی این هم از اینجا...با این جوابات کاملا مشخصه که چه شخصیتی داری...یه شخصیت پوچ و خالی...حالا که شخصیت نداری حداقل ابروی سایت رو حفظ کن...اقای پور حسینی خوب بوده و هست...شما هم بهتره بری اسمت رو عوض کنی بزاری:حامی اغتشاش یا مثن حامی سایت همسایه...
واقها راست میگی. یه سایت درست حسابی مونده که افراد متعصب نیان چرت و پرت بگن که متاسفانه داره خراب میشه. از تیم دیجیاتو میخوام که کسایی که اسپم میدن رو بلاک کنه مثل کاری که سایت گیمفا کرد
........................................................................................
دوستان قابلیت ویرایش هم اضافه شده به نظرات
همه سایتا این خبر رو پوشش دادن با آقای پور حسینی مشکلی داری ؟
هیچ دلیلی نداره بیایی اینجا و چرت و پرت بگی همه نویسنده های دیجیاتو عزیزن و هیچکس فرق نداره پس خواهشا انقد حرف الکی نزن
بله شدیدا با ایشون مشکل دارم از مدل ریشش بگیر تا پست های مزخرف تر از ریشش!
اسم اندرویدو به گند گشیدی من وین فونی ام اما حیف اندروید که تو حامیشی بیچاره عقده ای برو دوتا کلاس بخون و شعور حرف زدن یاد بگیر بعد بیا
Dot View چه باحاله!!
کاوری که ال جی برا Vu 2 ارائه کرده بود هم جالب بود.
ولی انصافا تو کاورا هیچی مثل quick circle نمیشه. خیلی خاص و زیبائه.
--------
مرسی ویرایش!