زندگی در ایستگاه فضایی بین المللی به روایت عکس های یک فضانورد در شبکه های اجتماعی
زندگی بر روی فضا شگفت انگیز است. دنیا معلق و ساکتی که بر فراز زمین قرار دارد، آنقدر شگفتی های مسحور کننده ای را در خود جای داده که هر کسی از دیدن آن ها ...
زندگی بر روی فضا شگفت انگیز است. دنیا معلق و ساکتی که بر فراز زمین قرار دارد، آنقدر شگفتی های مسحور کننده ای را در خود جای داده که هر کسی از دیدن آن ها به وجد می آید.
بسیاری از ما در طول زندگی خود شاید هیچ وقت فرصت نکنیم که یک سفر فضایی را تجربه کنیم، اما این بدان معنی نیست که نتوانیم از مشاهدات فضانوردانی که روزهای پیاپی عمر خویش را در ایستگاه فضایی سپری می کنند، لذت ببریم.
Gregory Wiseman یکی از جدیدترین فضانوردان ناسا است که به تازگی به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) پیوسته است. گرگوری دست بر قضا یک اینترنت باز حرفه ای نیز به حساب می آید. او در طی ۴۵ روزی که در ISS به سر می برده، تلاش کرده تا لحظات ناب پیش رویش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارد.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا به لطف اینترنت و شبکه های اجتماعی، دنیای شگفت انگیز کهکشان ها را از دید گرگوری وایزمن تجربه نماییم.






شاید این تصویر متحرک یکی از زیبا ترین نمونه هایی باشد که تا به حال در شبکه اجتماعی Vine قرار گرفته است. به این نور های زیبا، پدیده شفق قطبی گفته می شود.
فرمانده سوانسن در حال تعمیر توالت فضایی.



دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام من ارزو داشتم فضانورد ناسا شم مطمعنم می تونم هفتمین فضانورد ایرانی ناسا باشم می دونم سخته اما منم انسانم قول می دم یک زمانی اسمم رو از ناسا بشنوین و می خوام برای کشورم افتخار افرینی کنم من الان دارم رشته مهندسی هوا و فضای شریف رو می خونم بعد دکتری می رم باسه امتحاناتش از الان ورزش می کنم چون تمرینات سختی داره انشا لا می تونم
جالبه!
روی دوش لباس فضانورد ها، نقاشی معروف لئوناردو داوینچی هم هست...
آمریکایی ها هم کم نماد پرست نیستن ها! :D
چه میکنه کابالا...
اینقدر دلم میخواد فقط یه ساعت ، فقط یه ساعت توی اون فضاپیما ها تو سکوت مطلق تو حالت بی وزنی قرار بگیرم و یه چُرتی بزنم...
یعنی میشه عایا ؟؟؟ خدااااا
چه میکنه این آمریکا...کاش ما هم بتونیم یه سفری به فضا داشته باشیم :(
فقط آمریکا ؟...یه کم دقیق به عکس اولی نگاه کن...پرچم روسیه چگونه میدرخشد!!...
در کنار زیبایی فوق العاده اینا عظمت خدا و حقیر بودن انسان ها رو هم نشون میدن,یه بازگشت عالی از آقای قاسمی
من از افرادی هستم که دیوانه وار به نجوم علاقمندم همیشه اخبار ایرانی و انگلیسی را دنبال میکنم و درالمپیاد نجوم هم فعالم ولی علاقه ی زیادی به بودن در شرایط خلأ ندارم و البته از لحاظ فیت هم اصلا نمیتونم به اون شرایط برم
و بازهم تشکر از شمامهندس مانی
ديدين يه موقع هايى راجع به خوبى هاى اپل و... مطلبى منتشر مى شه يه سرى ميان پايينش ميگن ، من هم گلكسى اس 5 رو دارم هم آيفون 5s ، الان گفتم يكى پيدا ميشه ميگه زندگى تو فضاو ايستگاه فضايى خيلى مسخره اس من هر روز اينجا به سختى آب ميخورم ، البته سطح مريخ رو ترجيح ميدم فضاش بيشتره منبع بازم هست :)))
سلام اقای مانی
یه پیشنهاد داشتم.
میشه برای نطرات کاربرا یه چیزی شبیه ناتیفیکیشن فیسبوک قرار بدید که هر اعمالی از قبیل لایک و پاسخ به کامنت تو گوشه تصویر کاربر دیده بشه.
این حرکت میتونه واقا اعضای سایتو بیشتر کنه.
و از دیجیاتو یه سایته واقا حرفه ای ایجاد کنه.
اگر چه حرفه ای هست.
آفا مانی یکی از زیباترین پستای دیجیاتو بود واقعا عالی بود،دوست داشتم برای دو روز اونجا باشم نزدیک به ۱۰۰۰ تا عکس میگیرم همشم سلفی
بسیار زیبا و عالی تشکر از مانی قاسمی