تصاویر لو رفته خبر از آمدن نسخه ی مینی فبلت K920 لنوو با مشخصاتی قدرتمند می دهند
چند روز پیش به شما در مورد فعالیت لنوو برای ارائه ی فبلت K920 خبر دادیم و گفتیم گمانه زنی می شود که این محصول در رویداد ۵ آگوست کمپانی مذکور معرفی شود. حالا اخباری ...
چند روز پیش به شما در مورد فعالیت لنوو برای ارائه ی فبلت K920 خبر دادیم و گفتیم گمانه زنی می شود که این محصول در رویداد ۵ آگوست کمپانی مذکور معرفی شود. حالا اخباری از گوشه و کنار مبنی بر تلاش این کمپانی برای ارائه ی یک نسخه ی مینی از پرچمدار آتی خود یعنی K920 به گوش رسیده است.
نسخه ی مینی K920 دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است که با وجود چنین صفحه نمایشی به کار بردن عبارت مینی در مورد آن کمی عجیب بوده و نسخه ی اصلی K920 صفحه نمایشش تنها ۰.۵ اینچ بزرگتر بوده و ۶ اینچی است.
برخلاف صفحه نمایش نسخه ی اصلی که رزلوشن QHD معادل ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل داشت، انتظار می رود رزلوشن صفحه نمایش نسخه ی مورد بحث یعنی مینی تمام HD یا همان ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل باشد. بدنه ی K920 مینی به نظر می رسد کاملاً از فلز بوده و در داخل این بدنه به احتمال زیاد پردازنده ی اسنپدراگون ۸۰۱، دو گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی داخلی در نظر گرفته شده است.
اگرچه لنوو نام عبارت مینی را به عنوان پیشوند این مدل جدید در نظر گرفته است، ولی در صورت صحت مشخصات سخت افزاری حدس زده شده می توان تلفن مذکور را برابر برخی از پرچمداران فعلی سایر تولید کنندگان دانست.
پیش بینی می شود دوربین پشتی K920 مینی ۱۳ مگاپیکسل و دروبین جلویی آن ۵ مگاپیکسل باشد و این تلفن با قیمتی معادل ۳۲۳ دلار عرضه گردد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مشخصات و قیمت عالیــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
طراحی زشتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
اگر شرکت های چینی قیمتهارو بیارن پاین باعث میشه دیگران هم همین کارو بکنند که این خیلی هم خوبه
با ابن مشخصات قیمتش خوب به نظر میاد اگه واقعی باشه
چقدر مزخرفه :|
ولی هر چقدرم که سخت افزارو ببرن بالا باز خیلی سخت گوشیاشون خارج از بازار چین فروش میره
مشخصات خیلی نزدیک به نوت 3 !!!
قیمت نوت 700 تا قیمت این 330 تا !!!
فاصله رو داشته باش !!! :)
لنوو بسیار برند خوبیه من k900 رو داشتم به جز رابط کاربری ناقص و لگ گاه و بی گاه مشکلی نداشت کیفیت صفحه نمایشش فوق العاده بود
همينطوري پيش بره فبلت هم ميشه ميني و آيفون ميشه نانو فون !!
اندرويد لگ نداشته باشه بايد تعجب كرد
هنگرويد نشنيدي؟! سامي لگ نشنيدي؟! البته وضعيت HTC خيلي حيلي بهتره و كلاس ساخت و توسعش از دمپاي ساز خيلي بالاتره
سامي جون با وجود گوشيهاي چيني كه عين خودت تو كوپي ! استادند فاتحت خوندست
از اون طرف هم HTC E8 را داريم با قيمت كمتر !
اينهمه دردسر فايده نداره
تبليغات سامي ديگه اثر نداره
به چنین نظراتی فقط یه لبخند میزنم
من نمیدونم شما چرا اینقدر تعصبی هستین و بین هم دیگ مهربون نیستید هرکس نطر خودشو داره ولی نباید همچین نظراتی را با این لحن داد و راجب نطر تون که دادین اندروید هنگ نمیکنه اون رابط کاربری که شرکتا روش میزارن سنگینی میکنه و دچار لگ میشه نمیدونین نطر ندین الان مثلا رام اندروید چهارصد مگابایت هست ولی رام گالاکسی اس5 دو ونیم گیگ هست که خیلی سنگینه !!!!
راستی از سایت میخوام که بررسی تخصصی گوشی هواوی honor 3c را بزارید .متشکرم
مشخصات و قیمتش که خوبه . خوشمان آمد. شرکت های زرگ باید یه فکری به حال خودشون کنن وگرنه شرکت های چینی سهمشون رو میگیرن
نسخه مینی فبلت ندیده بودیم که دیدیم :)