Honor 6: هیولای فوق باریک و قدرتمند هواوی
هواوی چند سالی است که نام خوشی برای خود دست و پا کرده و همپای دیگر برندها مشغول رقابت در صنعت تلفن های هوشمند و تبلت ها است. آخرین محصول این شرکت، Honor 6 اخیرا ...
هواوی چند سالی است که نام خوشی برای خود دست و پا کرده و همپای دیگر برندها مشغول رقابت در صنعت تلفن های هوشمند و تبلت ها است. آخرین محصول این شرکت، Honor 6 اخیرا در وب سایت هواوی برای پیش فروش در چین معرفی شده که مژده ظهور یک پرچمدار جدید از این شرکت را به همه می دهد.
باید بگوییم آنر ۶ یکی از بهترین محصولات این شرکت خواهد بود. چرا که در کنار طراحی زیبا و فوق باریک آن، از سخت افزار بسیار قدرتمندی بهره می برد. ضخامت این دستگاه تنها 7.5 میلیمتر است و یک کمربند تمام آلومینیومی آن را احاطه کرده. صفحه نمایش این دستگاه ۵ اینچ بوده و دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل (۴۴۵ پیکسل در هر اینچ) است. نسبت نمایش به بدنه ۷۵.۷٪ است که یک رقم فوق العاده محسوب می شود.
اجازه دهید کمی بیشتر به سخت افزار آن بپردازیم. اولین نکته جالب توجه در آنر ۶ این است که هواوی از پردازنده خودش در این دستگاه استفاده کرده؛ یعنی کرین ۹۲۰. این پردازنده ۸ هسته ای ترکیبی از دو پردازنده Cortex-A15 و Cortex-A7 است و همچنین، چیپ گرافیکی Mali-T628 در کنار آنها قرار دارد. هواوی تلاش کرده که سرعت این پردازنده را از اسنپدرگن 805 بالاتر ببرد و بنچمارک های منتشر شده این موضوع را تایید می کنند.
از دیگر مشخصه های فنی آنر ۶ می توان به ۳ گیگابایت رم LPDDR3، فضای داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور IMX214 سونی و گشادگی f/2.0 و همچنین دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی با گشادگی f/2.4 نام برد. با این دوربین دوم شما می توانید سلفی های خود را به صورت پانوراما بگیرید.
آنر 6 دارای دو درگاه سیم کارت است که یکی از آنها نسل چهارم (LTE) و دیگری نسل سوم (3G) را پشتیبانی می کند. در نهایت این تلفن هوشمند قدرتمند دارای اندروید ۴.۴.۲ است که پوسته رابط کاربری اموشن به روی آن قرار دارد.
اگر هنوز شگفت زده نشده اید باید بگوییم قیمت نسخه ۱۶ گیگابایت آنر ۶ تنها ۳۲۳ دلار و نسخه ۳۲ گیگابایت ۳۷۲ دلار تعیین شده.
با توجه به روابط خوب هواوی با کشور ما به زودی ما یک پرچمدار بسیار قدرتمند و نسبتا ارزان قیمت را در بازارهای ایران خواهیم دید.
در ادامه مطلب تصاویر بیشتری از آنر ۶ را خواهید دید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.













من خودم آنر شش رو دارم خداییش خیلی معرکش چهارماه دارمش کوچکترین عیبی نداشت واقعا عالیه دوربینش عالی باتری بگم از صبح تا بعد ظهر کار کن بیست درصد خالی میکنه اگه همش باهاش کار کنی واقعا عالیه
سلام من خودم ۴ ماه است که این گوشی رو دارم کارکردش عالیه عالی.از وقتی رابط کاربریشو
EMUI 3کردم زمین تا اسمون فرق کرده چند روز پیش هم اندرویدش رو ۵ کردم و میگن تا چند ماه دیگه اندروید ۶ هم براش میاد.واقعا عالی
قابل توجه اون کسی که گفت دوربین هواوی مفت نمیارزه باید بگم که هواوی تو گوشی های پرچمدارش از سنسور سونی استفاده میکنه که سونی هم بهترین سازنده دوربینه من خودم الان یه سال و نیمه پی 7 دارم از دوربینش خیلی راضیم
سلام دوستان..من این گوشی رو دارم ولی اصلا نتونستم کارایی که کاربرای دیگه دارن رو داشته باشم...این گوشی اصلا نباید توی منوش افت سرعت داشته باشه...یا لا اقل کلشو روون اجرا کنه...بابا جان طرف کامنت گذاشته real racing 3 ریختیم روش روون روون بود اونوقت کلش روون نیست روش نمیدونم چه دردیه این..nba 16 رو روش ریختم اینقد کیفیتو کم کردم بازیکنا شدن مترسک ولی بازم روون نبود..ریست فکتوری هم کردم اموشنش هم همون هفته اول که خریدم به سه آپ کردم و خلاصه خیلی نابودم کرده..اعصابم خورد میشه تو کلش لگ میبینم میخوام گوشیو بکوبونم زمین..تازه داغ هم میکنه...باتریشم حتی سه چهار ساعته خالی میشه.. خدای من اینو ی ماه بیشتر نیست من دارم عه..چ غلطی کنم..با ریست فکتوری هم نشد که نشد...تورو خدا کمک کنید دارم از همه جا میسوزم
این گوشی رو خریدم. فوق العادس.... صفحه نمایش با کیفیت دوربین عالی. بدون هنگ،داغ کردن،افت سرعت. تنظیماتش قابلیت های خیلی خوبیرو به کاربر میده. اپدیت کردم گوشی رو. رابط کاربری اموشن 3 خیلی جالبه و شبیه آیفونه.
خدایی بدون تعصب میگم تو این رنج قیمت وحتی بالاتر گوشی به پای این نمیرسه.اگه اسمش سامسونگ یا سونی بود کمتر از 1400000نبود.من 3ماهه دارمش ,باطریش ک بینظیره ,داغ کردنش 1درصده سونی z1,z2 هم نیست.ضمنا اموشن 3.١ با اندروید 5.1 ریختم روش فوق العاده شده.تو تنظیماتش کاراییهایی داره ک خیلی کاربردیه,مثلا وقتی تو ماشینی زنگ ک میخوره فقط کافیه گوشیو دم گوشت ببری خودش وصل میشه و از این نوع کارایی زیاده دیگه.
من تک سیمش رو دارم وخیلی راضیم.
آخه کجا میشه با 800 تومن همچین غولی رو تو برندهای دیگه پیدا کرد؟؟؟؟؟؟؟؟
بنچمارک Antutu ک خودم گرفتم عدد بالای 42000 رو نشون داد.
سلام .داداش میشه بگید از کجا اندروید ۵ رو ریختید روش . نسخه ی غیر رسمیش تو سایتا اومده که من دیدم همه میگفتن که بعد از آپدیت گوشی کلی مشکل مثه نشناختن سیم کارت و زود شارژ خالی کردن و ... میشه یه ذره توضیح بدید که آیا مشکلی چیزی ندارید
من همین گوشیو گرفتم واقعا عالیییییییه. هارد دو ترابایتی روی نوت 4 جواب نمیده اما روی این گوشی جواب میده.
قابل توجه افرادمخالف با آنر6........آقااااا مامیخوایم همون هوآوی{بیکلاس}بخریم کیو بایدببینیمممممم....
سلام گوشی خیلی زیبا با امکانات عالی
و دوستانی ک میخوان بدونن باتریش چطوره بگم عالی
من انر 6 دارم و صبح تا شب وای فای روشن و بازی و ...
35ساعت باتری داره براش اپدیدت اومده ظاهری زیبا امکانات عالی
اصلا هنگ نمیکنه و هربازی یا برنامه ای ک بخوای باز میکنه
دوربینش13 واقن عالیه
لطفا اگه چیزی از این گوشی ها نمیدونین الکی نظر ندین تا بقیه جواب سوالشونو پیدا کنن ممنون
سلام اهل کجا هستی این گوشی چند گرفتی یکی میگه هنوز تو ایران نیو مده امده قزیش چیه می شه به ما هم بگی ممنون می شم
با سلام من تازه هونور6 از زنجان گرفتم، اونجا مشکلی نداشت،اومدم روستا نه میتونم زنگ بزنم نه میشه بهم زنگ زد، ولی پیام رسانی مشکلی نداره.میخواستم اگه اطلاعاتی دارین راهنمایی کنید.در ضمن من تنظیمات رفتم ولی تو انتخاب اپراتور، گزینه دستی موجود نبود.
برو تنظیمات بعد بیشتر اوپراتورهای شبکه یاگزینه خودکار و فعال کن یا خاموش وسرچ کن شبکه ای که به سیمکارتت میخوره رو انتخاب کن ولی خودکار بهتره