ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اطلاعات کشف شده در بنچ مارک ها که احتمالا متعلق به Moto G2 است

در نوامبر (آبان) سال گذشته Moto G توسط موتورولا معرفی و عرضه شد. تلفن هوشمند میان رده ای که موفقیت های خوبی به دست آورد. همین مساله احتمالا منجر به تولید نسخه دیگری از این ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۵ مرداد ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در نوامبر (آبان) سال گذشته Moto G توسط موتورولا معرفی و عرضه شد. تلفن هوشمند میان رده ای که موفقیت های خوبی به دست آورد. همین مساله احتمالا منجر به تولید نسخه دیگری از این گوشی موفق شده است. چیزی که چندی پیش اطلاعاتی اولیه به همراه یک تصویر از آن لو رفته بود.

اما اکنون در اطلاعات بنچ مارک ها، یک تلفن موتورولا با مدل XT1063 دیده می شود که از ظواهر امر بر می آید که جناب Moto G2 باشد. این اطلاعات در پایگاه داده های GFXBench پیدا شده است.

اطلاعات درز کرده نشان می دهد که نمایشگر نسخه احتمالی بعدی موتو جی، پنج اینچی است. پردازنده آن کوالکام اسنپدراگون ۴۰۰ است که چهارهسته ای و ۱٫۲ گیگاهرتز قدرت پردازش دارد. یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت فضای ذخیره سازی، دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو و دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز سایر خصوصیات سخت افزاری آن را تشکیل می دهد. همچنین این مدل با اندروید کیت کت 4.4.4 عرضه خواهد شد.

اگر این همان موتو جی ۲ باشد، بزرگترین به روز رسانی نسبت به نسخه اولیه آن در افزایش سایز صفحه نمایش دیده می شود. موتو جی مجهز به نمایشگری ۴٫۵ اینچی است. همچنین هر دو دوربین جلو و عقب نیز بهبود یافته اند.

در مجموع به نظر میرسد شاهد به روز رسانی انقلابی ای در موتو جی نخواهیم بود. البته شاید موتورولا تا پاییز به روز رسانی قابل توجهی را در پرچمدارش Moto X ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • amirftma

    من پرچمدار درست و حسابی میخوام ولی پول ندارم :-)

  • AmerKhan

    من اندروید خام دوس دارم و دوس دارم حتما تجربش کنم وقتی آیفون ۶ گرفتم اگه پولی برام موند با نکسوس ۵ میگیرم یا یکی از سری های موتو چون واقعا عاشق طراحی و محصولات خوبشم

    • amirftma

      یعنی اینقدر پول داری که هم آیفون 6 میگیری هم نکسوس 5 یا یکی از سری های موتو :-O

    • مهمان

      هروقت خواستی گوشی موتورولا بگیری، به اینجا سر بزن.
      http://ir8.ir/?9685
      تنها فروشگاهی که من دیدم موتورولا اسمبل آمریکا داره، اینه.

  • AGHASINAAAAAA

    ميان رده خوبي هست .

  • Moh7n

    نمیدونم چرا برند و طراحی موتورولا خیلی دوس دارم... عــــــــــــالیه 3>

    • amirftma

      منم همین طور :-)

  • reza s4

    سلام بچه ها
    میخوام لپ تاپ g550jkبخرم هنوز تو ایران ندیدم و اگه بیاد به احتمال زیاد قیمتش سر سام آوره!!
    لطفا یه مارکت خارجی ( ترجیا دوبی ) مطمن بهم معرفی بکنید
    ممنون

    • Moh7n

      دادا اینو بزن تو گوگل سایتا رو میاره برات g550jk dubai market لپ تاپ گیم زیباییه امیدوارم بهش برسی ;)

مطالب پیشنهادی