ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مجموعه تصاویری که گمان می رود به اکسپریا زد ۳ متعلق باشند

هفته ی پیش تصاویری منتشر شد که احتمال داده می شد متعلق به اکسپریا زد ۳ کامپکت باشند، ولی حالا با انتشار مجموعه ی کامل تری از این تصاویر حدس بر این است که آنها ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۵ مرداد ۱۳۹۳  |  ۱۴:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هفته ی پیش تصاویری منتشر شد که احتمال داده می شد متعلق به اکسپریا زد ۳ کامپکت باشند، ولی حالا با انتشار مجموعه ی کامل تری از این تصاویر حدس بر این است که آنها متعلق به پرچمدار بعدی سونی یعنی اکسپریا زد ۳ باشند.

اکسپریا زد ۳ بر مبنای تصاویر منتشر شده از نظر ظاهری مشابه مدل زد ۲ فعلی محسوب می گردد و یک درپوش برای پوشاندن شیارهای ورودی میکرو سیم و حافظه ی میکرو اس دی و درپوش دیگری نیز برای پوشاندن، پورت میکرو یو اس بی، پین های Pogo که برای شارژ کاربرد دارند و اسپیکرهای استریوی جلویی در نظر گرفته شده است.

دوربین پشتی کماکان لوگوی G Lens را با خود به همراه دارد و مجهز به یک فلاش LED‌ است، و بر اساس لیبلی که در کنارش مشاهده می گردد به نظر می رسد سونی یکبار دیگر دست به استفاده ی سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی خود زده باشد.

متاسفانه تصاویر جدید منتشر شده اندازه های دقیق تلفن را مشخص نکرده اند لذا نمی توان در مورد سایز صفحه ی نمایش حدس خاصی را زد. حاشیه های کنار نمایشگر نیز به نظر می رسد نسبت به زد ۲ باریک تر شده اند.

سونی اولین اکسپریا زد را طی نمایشگاه IFA‌ در سال ۲۰۱۳ معرفی نمود و پس از آن زد ۲ را در MWC معرفی کرد. حالا یکبار دیگر IFA‌ در پیش است و سونی نیز سوم سپتامبر قرار است در رویداد دیگری محصولاتی جدید را معرفی کند که شاید یکی از آنها پرچمدار بعدیش یعنی اکسپریا زد ۳ باشد.

در ادامه ی مطلب می توانید این مجموعه تصاویر منتشر شده را ملاحظه فرمایید.

2

3

4

5

6

7

8

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • scarface

    یه جورایی طراحی های سونی یک دست و یکنواخت شده یجورایی مثل سامسونگ شده تو ظاهر نمیتونی تفاوتی میون محصولاتشون پیدا کنی.

  • masoud

    اگه این باشه با این مشخصات سونی گور خودشو با دست خودش کنده...

  • AGHASINAAAAAA

    الان یکی بیاد فرق این گوشی رو با z2 بگه ؟

  • ali.n

    بدون شک این نیست و این یک گوشی چینیه، جلوش لوگو سونی نداره، هنوز نیومده گارد ژله ای هم داره.... سونی درسته z2 رو زود معرفی کرد اما تفاوت های فاحشی با z1 داشت و بی نقص بود فقط کمی صبر کنیم بعد از 12 شهریور اگه اینشکلی بود بعد بگید زشته و...

  • Mohsen

    این سونیم حالش خوش نیست اخه گوشی جدید که فقط به اسم جدید نیست که. این مشخصات همون z2
    اسنپدراگون 801 دوربین 20مگا پیکسلی و بقیه مشخصات زد۲
    الان سونی دقیقا چیو ارتقا داده من نمی دونم
    خوب حداقل یک نواوری چیزی بیاره تو محصولاتش مردم راغب بشن برن همچین چیزیو بخرن

    • ali.n

      هنوز که معرفی نشده و اینا فقط شایعست،، بدون بروز شدن و نوآوری مهندسان سونی مشکل روحی، روانی ندارن که گوشی مشابه z2 معرفی کنند، بدون شک تمایزهایی خواهد داشت. من دلم روشنه (در حد نورافکن)

      • Mohsen

        فکر کنم فقط ارگونومیرو عوض کردن و نو اوری هم در کار نیست
        واین همه تصویر لو رفته دیگه کاملا وجود گوشیو ثابت میکنه
        سونی میتونست با یک نواوری در حد همین پیشرفت علم تو محصولاتش بذاره مثل تاچ ایدی اپل یا dou camera اچ تی سی یا لیزر الجی و.... ولی سونی نواوریرو تو زد اب بودنی که از زد بوده و هست میبینه
        حتی زذ 2 هم بقیر از صفحه نمایش چیز جدیدی نداشت

        • Mohsen

          اینم خواستم بگم که فک نکنی که من از سونی بدم میاد ولی این نقدی بود به سونی تا در محصولاتش چیز جدیدی رو بکار ببره و من هنوز بخاطر گوشیای با کبفیتش تحسینش میکنم

  • سوتابایت

    از این سیاست سونی متنفرم !!!
    بیا عین آدم عاقل هر یک سال یه پرچم دار و 6 ماه بعد فبلت پرچم دار بده !!!

  • ali

    سونی بدون اندکی نوآوری.واقعا حیف پولتو به گوشیای سونی بدی

    • ali.n

      دیگه اینجور هم نیست خداییش،، پنل با تکنولوژی ترایلومینوس و نقاط کوانتومی و لایو کالر ال ای دی و حذف نویز دیجیتال، استفاده از نانو لوله های خنک کننده، تکنولوژیclear audio + وx_reality وسنسور xmore RS و....

  • احمد

    اقایون می شه چندتا سایت مثل همین دیجوی خودمون که اون ور ابی باشه رو بگید به این بهانه انگلیسیم رو بهبود بدم

    • sackboy

      www.howtogeek.com

  • Hamed Khoramyar

    من از آیفون ۵ به زد ۲ کوچ کردم و بسیار راضی ام. ولی باید براش یه کیس بخرم. به نظر میرسه نسبت به ضربه خیلی مقاوم نباشه، مثل بقیه تلفن های فلز - شیشه.

    • ali.n

      از لحاظ مقاومت خیالت راحت،، شیشه دراگون تریل بسیار محکمه و در برابر ضربه مقاوم درست برعکس گوریلا گلس اما خش پذیره و به نظرم حتما برچسب پشت و رو استفاده کنید.

  • علی

    اینا مال هفته پیش هست دیجیاتو!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی