ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۶ طلایی چه شمایلی خواهد داشت؟ تصاویر رندر شده تازه از Martin Hajek

از اولین نسخه آیفون، اپل آیفون های طلایی را هم به صورت بسیار محدود و برای مشتریان ثروتمند عرضه می کرد. چیزی که نشان از پولداری این افراد بود. اما به نظر شما رنگ طلایی ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۷ مرداد ۱۳۹۳  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

از اولین نسخه آیفون، اپل آیفون های طلایی را هم به صورت بسیار محدود و برای مشتریان ثروتمند عرضه می کرد. چیزی که نشان از پولداری این افراد بود. اما به نظر شما رنگ طلایی در آیفون ۶ چه ظاهری به آن خواهد داد؟

البته دقت کنید که ما رنگ طلایی که اپل برای آیفون 5S استفاده می کرد را مد نظر نداریم، اینجا از طلای واقعی حرف میزنیم.

مارتین هاجِک که روز گذشته تعدادی از دقیق ترین رندرهای اخیر او از آیفون جدید اپل را اینجا مشاهده کردید، امروز یک نسخه طلایی از آیفون را هم طراحی کرده که نه تنها رنگش طلایی است، بلکه با تکه های الماس نیز جذابیتی دو چندان گرفته است.

14651250809_fb0f458104_o

این طرح رندر شده با توجه به گفته ها و شنیده هایی که در خصوص آیفون ۶ به گوش میرسد یکی از دقیق ترین طرح ها پیش از عرضه این محصول است.

اپل تا یک ماه دیگر پرچمدارش را به بازار عرضه می کند و انتظار می رود دوربینی ۱۰ مگاپیکسلی، پردازنده A8 و دو گیگابایت رم از خصوصیات سخت افزاری آن باشد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از آیفون طلایی احتمالی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

14651249139_e9a9379850_o 14651274838_7b87e357f6_o 14651351757_110e187f85_o 14837532292_412b6fa25b_o

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • غلامرضا

    باسلام مجدد اینم لینک ایفون شش گلد واقعی ساخته شده از طلای ناب 64گیگhttp://upload7.ir/imgs/2014-11/58150425653716014854.jpg&http://upload7.ir/imgs/2014-11/40032687511327557922.jpg&http://upload7.ir/imgs/2014-11/28033473868432334372.jpg

  • غلامرضا

    سلام در آل دیجیتال کرمان یگی اینو با حافظه64گیگ گذاشته برای فروش وقیمتشم شانزده میلیون ششصد هزار ناقابل اعلام نموده بنظرم این قبیل گوشیها احتمالا برای از ما بهتران است.

  • غلامرضا

    سلام در آل دیجیتال کرمان یگی اینونه با حافظه64گیگ گذاشته برای فروش وقیمتشم شانزده میلیون ششصد هزار ناقابل اعلام نموده بنظرم این قبیل گوشیها احتمالا برای از ما بهتران است.

  • mahmood_setayesh

    عاشقش شدم. محشره

  • parsa

    دوستاني كه در فكر خريدن گوشي جديد هستيد نوت 4 ارزش ١ ماه صبر كردن رو داره :)

  • سینا

    کاش یه پولی داشتیم این طلایشو میگرفتیم .عجب چیزیه

  • younes shafiee

    خداییش شیک هست,اما این اطرافش لیز میزنه!نخوره زمین از دستم یوقت!!!!
    ایشالله ویندوزفون اونقدر نر افزار بده تا حرف یک بشه!

  • ali

    یکی بیاد بگه چرا اینقد خوشکله؟
    آخه چرا؟؟؟؟؟
    اصلا با اعصاب آدم بازی میکنه!
    خداکنه این باشه....دوس دارم ببینم با وجود همچین طراحی اون سامی کپی کن چه مدلی رو میخواد بده بیرون؟؟؟؟؟

  • MehrSH

    ای خدا هر وقت آیفون میبینم حسرت می خورم.چه اشتباهی کردم اس 5 گرفتم.باید صبر میکردم این بیاد.نمیگم اس 5 بده اتفاقا از اندرویدی های دیگه سرتره ولی کلا با آی او اس بیشتر حال میکنم.تنها مشکلم کوچیکی 5 اس بود که الان رفع شده.به نظر شما این گوشی رو چند ازم میخرن؟خرداد خریدم.

  • m.m

    می دونید بدترین ضد حال چیه ؟؟ اینکه ایفون 6 چهار اینچ باشه
    ( البته من به شخصه گوشی های کوچیکتر رو بیشتر دوست دارم)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی