آیفون ۶ طلایی چه شمایلی خواهد داشت؟ تصاویر رندر شده تازه از Martin Hajek
از اولین نسخه آیفون، اپل آیفون های طلایی را هم به صورت بسیار محدود و برای مشتریان ثروتمند عرضه می کرد. چیزی که نشان از پولداری این افراد بود. اما به نظر شما رنگ طلایی ...
از اولین نسخه آیفون، اپل آیفون های طلایی را هم به صورت بسیار محدود و برای مشتریان ثروتمند عرضه می کرد. چیزی که نشان از پولداری این افراد بود. اما به نظر شما رنگ طلایی در آیفون ۶ چه ظاهری به آن خواهد داد؟
البته دقت کنید که ما رنگ طلایی که اپل برای آیفون 5S استفاده می کرد را مد نظر نداریم، اینجا از طلای واقعی حرف میزنیم.
مارتین هاجِک که روز گذشته تعدادی از دقیق ترین رندرهای اخیر او از آیفون جدید اپل را اینجا مشاهده کردید، امروز یک نسخه طلایی از آیفون را هم طراحی کرده که نه تنها رنگش طلایی است، بلکه با تکه های الماس نیز جذابیتی دو چندان گرفته است.

این طرح رندر شده با توجه به گفته ها و شنیده هایی که در خصوص آیفون ۶ به گوش میرسد یکی از دقیق ترین طرح ها پیش از عرضه این محصول است.
اپل تا یک ماه دیگر پرچمدارش را به بازار عرضه می کند و انتظار می رود دوربینی ۱۰ مگاپیکسلی، پردازنده A8 و دو گیگابایت رم از خصوصیات سخت افزاری آن باشد.
برای مشاهده تصاویر بیشتر از آیفون طلایی احتمالی به ادامه مطلب مراجعه کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




باسلام مجدد اینم لینک ایفون شش گلد واقعی ساخته شده از طلای ناب 64گیگhttp://upload7.ir/imgs/2014-11/58150425653716014854.jpg&http://upload7.ir/imgs/2014-11/40032687511327557922.jpg&http://upload7.ir/imgs/2014-11/28033473868432334372.jpg
سلام در آل دیجیتال کرمان یگی اینو با حافظه64گیگ گذاشته برای فروش وقیمتشم شانزده میلیون ششصد هزار ناقابل اعلام نموده بنظرم این قبیل گوشیها احتمالا برای از ما بهتران است.
سلام در آل دیجیتال کرمان یگی اینونه با حافظه64گیگ گذاشته برای فروش وقیمتشم شانزده میلیون ششصد هزار ناقابل اعلام نموده بنظرم این قبیل گوشیها احتمالا برای از ما بهتران است.
عاشقش شدم. محشره
دوستاني كه در فكر خريدن گوشي جديد هستيد نوت 4 ارزش ١ ماه صبر كردن رو داره :)
کاش یه پولی داشتیم این طلایشو میگرفتیم .عجب چیزیه
خداییش شیک هست,اما این اطرافش لیز میزنه!نخوره زمین از دستم یوقت!!!!
ایشالله ویندوزفون اونقدر نر افزار بده تا حرف یک بشه!
یکی بیاد بگه چرا اینقد خوشکله؟
آخه چرا؟؟؟؟؟
اصلا با اعصاب آدم بازی میکنه!
خداکنه این باشه....دوس دارم ببینم با وجود همچین طراحی اون سامی کپی کن چه مدلی رو میخواد بده بیرون؟؟؟؟؟
ای خدا هر وقت آیفون میبینم حسرت می خورم.چه اشتباهی کردم اس 5 گرفتم.باید صبر میکردم این بیاد.نمیگم اس 5 بده اتفاقا از اندرویدی های دیگه سرتره ولی کلا با آی او اس بیشتر حال میکنم.تنها مشکلم کوچیکی 5 اس بود که الان رفع شده.به نظر شما این گوشی رو چند ازم میخرن؟خرداد خریدم.
می دونید بدترین ضد حال چیه ؟؟ اینکه ایفون 6 چهار اینچ باشه
( البته من به شخصه گوشی های کوچیکتر رو بیشتر دوست دارم)