آفتابه؛ بازی که هوش و صبر و حوصله ی شما را به شکلی متفاوت محک می زند
نسل جدید، حتی آفتابه های شان هم فرق می کند. کجاست آن آفتابه های مسی؟ بگذریم، آفتابه ی دهه هفتادی ها از جنس apk است و نوع مصرفش هم متفاوت اما ساده تر. یک سری ...
نسل جدید، حتی آفتابه های شان هم فرق می کند. کجاست آن آفتابه های مسی؟ بگذریم، آفتابه ی دهه هفتادی ها از جنس apk است و نوع مصرفش هم متفاوت اما ساده تر. یک سری تصویر با المان های مختلف پیش روی شما قرار می گیرد و باید حدس بزنید که منظور از ترکیب این المان ها با یکدیگر چه بوده. برای مثال در تصویر بالا شخصی را می بینید که در حال پرتاب کردن دست است و این یعنی دست انداز.
گروه درخت، معتقد است نه تنها در هر خانه، بلکه روی هر گوشی اندرویدی هم یک آفتابه لازم است، به همین دلیل بازی به رایگان منتشر شده و منبع درآمد سازندگان جوان این بازی خوش ساخت، پرداخت های درون برنامه ای مربوط به سکه ها است. در واقع اگر در یکی از مراحل نتوانید به پرسش پاسخ دهید باید از سکه های تان استفاده کنید.
در حقیقت برای کسب سکه های بیشتر، یا باید جواب صحیح به سوالات دهید یا بخرید. سکه ها سخت به دست می آیند و بابت هر راهنمایی هم مقدار زیادی از شما گرفته می شود پس باید دقت کنید یا اینکه از راه دیگری وارد شوید.
همانطور که اشاره شد، آفتابه کاملا رایگان در اختیار مخاطبین کافه بازار قرار گرفته و تا به امروز هم مرز یک میلیون دانلود را گذرانده. نزدیک به 18 هزار نفر بازی را دقیقا بررسی کرده و به آن امتیاز داده اند. میانگین کل امتیازات هم نشان می دهد که درصد اندکی از مخاطبین به این بازی امتیاز 5 ستاره نداده اند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

بازی.خوبیه.هی.کاشیه.کمی.شلوغ.نبو
د
سلام من برنامه آفتابه رو دارم ولی وقتی بازش می کنم می گه آفتابه با مشکل عجیبی رو به رو شده است و باید به شما اعلام کنیم تا درست بشه لطفا به من کمک کنید
رو مرحله های قفل پشت سر هم تپ کنید هی پشت سر هم . حرفاشو بخونید باحاله...
از آفتابه خوشم میاد ولی وقتی به یه مرحله سختش که میرسه حالم ازش بهم میحوره.
دوستان من رو z1 و mini pro نصب کردم میگه مشکلی عجیب پیش اومده!!!!
چیکارکنم؟؟؟
واقعا بعضی کلماتش الکی بودن!!!
باعث خرسندی هست که نظر کاربران به استفاده از چنین بازی ها و برنامه هایی جلب شده و بازار کسب کار برنامه نویسان ایرانی هم روز بروز بهتر میشه .جای امید هست که خیل عظیمی از تحصیل کرده های این زمینه وارد این کسب کار بشن و با طراحی محصولاتی با کیفیت چه در سطح کشور و چه در سطح بین الملل و وارد شدن در بازار های جهانی سهم خوبیو چه از نظر کاربری و مالی نصیب خودشان کنند .
این امر جدا از نظر مالی باعث ارتقای سطح کاربری کلی کاربرای کشور و باعث دید حرفه ای تر ما ایرانی ها خواهد شد که بتونیم از پتانسیل های دستگاه ها خودمون بیشتر بهره مند شویم و چه بسا شرکت های خدماتی هم بهتر و با کیفیت تر به مردم خدمت رسانی کنند جهت برآورده ساختن نیاز های بروزشون.
یه جاهایی اعصابت اینقدر خرد میشه که میخوای گوشیو پرت کنی تو دیوار ...
جا داشت که به بازی " غلط نامه " هم اشاره میکردید
که ساخته ی استودیو " Xalopex " هست
اون هم بازی قشنگیه
در ضمن بازی 41148 رو هم یه معرفی بکنید
خیلی زیبا ساخته شده ، به همه پیشتهاد میکنم
بازيش رو خيلي وقت پيش تموم كردم . به نظر من اين بازي رو بايد گروهي انجام داد.