تصاویر احتمالی از آیفون ۶ در جعبه اش
آیفون ۶ سوژه داغ این روزهای اینترنت است. چرا که تصاویر و رندرهای بسیار زیادی از این محصول در سطح اینترنت وجود دارد. حتی به طنز در این رابطه گفته می شود که احتمالا تا چندی دیگر قبل از معرفی ...
آیفون ۶ سوژه داغ این روزهای اینترنت است. چرا که تصاویر و رندرهای بسیار زیادی از این محصول در سطح اینترنت وجود دارد. حتی به طنز در این رابطه گفته می شود که احتمالا تا چندی دیگر قبل از معرفی رسمی توسط اپل، آیفون ۶ در وب سایت های چینی برای فروش آماده شود!
آنطور که حدس زده می شود این محصول قرار است در مراسم شهریور ماه اپل به طور رسمی معرفی شود. با توجه به حجم بالای تصاویر و رندرهای لو رفته تقریبا می توان به طور کامل از ظاهر آیفون ۶ مطمئن بود. اتفاقی که برای آیفون ۵ هم رخ داد. آیفون ۵ هم از نظر طراحی عملا کاملا لو رفته بود.

حالا تصاویر جدیدی از این محصول اپل در جعبه رسمی لو رفته و نام "آیفون ۶" بر آن حک شده. منابع می گویند این تصاویر توسط یک بتا تستر گرفته شده ولی هیچ توضیح اضافه تری داده نشده. هنوز نمی توان نسبت به صحت این تصاویر اظهار نظر کرد. متاسفانه کیفیت تصاویر هم آنچنان خوب نیستند که بتوانیم جزئیات کاملی را مشاهده کنیم.
اگر این عکس ها واقعی باشند باید گفت ما با یک آیفون واقعا زیبا و با ضخامت کم روبرو هستیم که کاملا مشخصات یک محصول اپلی را دارد. هرآنچه که هست، زمان مشخص کننده صحت اینگونه تصاویر است.
برای مشاهده تصاویر لو رفته در اندازه بزرگتر به روی لینک های مقابل کلیک کنید : تصویر اول، تصویر دوم و تصویر سوم
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام
این جعبه فیک میباشد چون رد صورت 4.7 اینچ بودن دیگر ارنج آیکون ها 4*5 نمیتونه باشه ، سایز آیکون در آی او اس تغیر نمیکنه !
شما نظرتون چیه ؟
من خودم طرف دار اپلم ولی هر سال همون شکلی میزنه یک کلید هوم میزاره یکم LCD بزرگ میکنه هیچ نواوری رو در محصول جدید وجود ندارد
دو دقیقه اومدیم خودتونو ببینیم همش دارید در مورد آیفون 6 پست میزارید .
یاد خبری که تو سایت همسایه گذاشته بودن افتادم...یه خبرنگار تلویزیون آمریکا واسه شوخی یه ساعت خیلی ارزون قیمت کاسیو رو با مارک اپل که بهش چسبونده بود به طرفدارای اپل نشون میداد و بهشون میگفت این i watch محصول اپله...!...اونام کلی تعریف و تمجید ازش میکردن !..عالیه..محشره..حتما میخرمش...
توی عکس سوم که آیفون داخل جعبه اش هست ، حاشیه های اندازه هاشون متفاوته و زاویه عکس اونقدر نیست که خطای چشم باشه ، این عکس احتمالا ساختگیه
معلومه که تناسبات کافی طراحی رو نداره و کاملا فیکه از جعبه اش هم مشخصه و وقتی از صفحه ی آیفون عکس میندازید اینطوری که تو این تصویره نمیشه !
در جواب به محمد حکیم:
باز آفتابه مسی شرف داره به آفتابه پلاستیکی!
همه چیز یک طرف اسم iPhone 6 روی جعبه هم یه طرف .... پس اسم های همچون iPhone pro و یا iPhone air فعلا منتفی هستش!!
شما یه نگاه دقیق به جعبه اش بندازید.کناره های جعبش.کاملا مشخصه به طرز ناشیانه ای دست سازه. مردم بیکارن ها....
طرح اصلی ممکنه این باشه ولی از کیفیت صفحه نمایش مشخصه که از این کمپانیهای زیرزمینی چینیه_ که هنوز آیفون جدید معرفی نشده _واسه خودشون به پیشواز رفتن.!!