ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات فنی (HTC One (M8 تحت ویندوز فون با همتای اندرویدیش یکسان است

قبلاً نیز شایعاتی را در این مورد شنیده بودیم و حالا انتظار می ورد HTC‌ در رویداد ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) خود دست به معرفی نسخه ی دیگری از تلفن پرچمدارش یعنی (One (M8 بزند، که ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۰ مرداد ۱۳۹۳  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

قبلاً نیز شایعاتی را در این مورد شنیده بودیم و حالا انتظار می ورد HTC‌ در رویداد ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) خود دست به معرفی نسخه ی دیگری از تلفن پرچمدارش یعنی (One (M8 بزند، که به سیستم عامل ویندوز فون تجهیز گردیده. احتمال داده می شود عرضه ی این نسخه ی جدید از پرچمدارد مذکور کمی بعد از مراسم معارفه، یعنی از ۲۱ آگوست توسط برخی از اپراتورهای مطرح در ایالات متحده آغاز گردد.

نکته ی جالب در اینجاست که به نظر می آید اگر شما از مشخصات فنی نسخه ی اندرویدی (One (M8 آگاه هستید بدین معنی است که احتمالاً از مشخصات فنی نسخه یی از آن که قرار گشته تحت ویندوز فون ۸.۱ ارائه شود نیز آگاهی دارید.

بر مبنای اخباری که به گوش می رسد نسخه ی تحت ویندوز فون نیز دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی از نوع Super LCD3 است که با با گوریلا گلس ۳ محافظت شده، و دارای رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi خواهد بود. یک پردازنده ی چهار هسته ای ۲.۳ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۱، به همراه ۲ گیگ رم، حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و درگاه حافظه ی میکرو اس دی با پشتیبانی از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی جانبی از سایر مشخصات فنی این تلفن هوشمند محسوب می گردند.

دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی بوده و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری به تلفن قدرت می بخشد، و بر روی آن ویندوز فون ۸.۱ به همراه آپدیت ۱ نیز نصب گردیده و این یعنی به محض درآوردن تلفن از جعبه کورتانا آماده است تا به شما خدمت کند.

با توجه به آنچه اشاره شد می توان گفت (One (M8 به همراه ویندوز فون دقیقاً مشابه همتای محبوب اندرویدی خودش است و این به معنی حضور اسپیکرهای استریوی BoomSound‌ در این تلفن هوشمند و پشتیبانی آن از قاب HTC Dot View نیز می باشد. نسخه ی تحت ویندوز فون احتمالاً با قیمت ۱۹۹ دلار توسط اپراتورهای موبایل به کاربران عرضه خواهد شد ولی در مورد قیمت خرده فروشی آن هنوز اطلاعات چندانی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • mohammadmj

    super lcd صفحه نمایش مورد علاقه من..........................

  • R3D R4N9ER

    اصلاً يه هم چين قدرت سخت افزاري اي نياز نيست براي ويندوزفون!
    ولي بازم خوبه.
    ولي هم چنان نوكيا به نظر من برتره:
    ١-ساپورت فوق العاده(ويندوزفوني هاي كه اچ تي سي دارن هنوز نه كورتانا دارن نه آپديت رسمي ٨.١ و تازه اچ تي سي ٨ اس اصلاً بروز رساني جديد رو پشتيباني نميكنه!)
    ٢-دوربين هاي فوق العاده كارل زايس با تكنولوژي پيور ويو
    ٣-نرم افزار هاي اختصاصي نوكيا براي دوربين و ميكس راديو و نقشه ي نوكيا Here
    ٤-قابليت وايرلس شارژ
    ٥-از همه مهم تر رنگ بندي هاي فوق العاده كه ديگه زبون زد خاص و عامه
    تا به اينجا كار اچ تي سي تو بحث ويندوز حياط خلوت مايكروسافته.

  • عیسی

    خبر خوشحال کننده ای برای دوستاران ویندوزه امیدوارم مایکروسافت به همرا سیستم عامل محبوبش ویندوز روزی اندروید و ios رو پشت سر بزارن که اون روز مرگ دوشرکت گوگل و اپل

  • AGHASINAAAAAA

    مشخصات خوبي داره . فك كنم براي دوستان ويندوزفوني بهترين انتخاب باشه .

  • Ehsan

    خدا کنه یک گوشی دو سیستم عامله بشه!
    یعنی بشه روی نسخه آندروییدی وینفون ریخت چون سخت افزار یکی هست.
    HTC قبلا هم از این کارا کرده گوشی HD2 چند سیستم عامله بود. امیدوارم این گوشی هم اینجوری بشه

  • Hamid

    دوستان دولپر : میشه وینفون رو واسه اندروید پورت کرد ؟؟
    (طبیعتا نه !!!)

    • mohammad shobeiri

      منظورت برنامه هاي ويندوزفون هست؟ اگه آره كه جوابت هم بله هست … پورت كردن به فرآيندي گفته ميشه كه تو اون برنامه اي با ساختار و الگوريتم ثابت در روي پلتفرم ها متفاوت باشه يعني با بازنويسي سينتكس هاي يك برنامه كه بر روي پلتفرم اول اجرا ميشود آن را در پلتفرم دوم اجرا كنيم

  • mehdi

    http://offlinemap.blog.ir/

  • عامرخان

    به به ، هرچند که وینفون رو فقط با نوکیا دوس دارم اما قطعا یک وان ام۸ با وینفون جذاب خواهد بود با این سخت افزار فکر کنم گوشی دستتو بگیره و بگه زود باش بیا دیگه چرا انقد کُندی

    • ميلاد فضايي!!!

      برتريهاي HTC بر نوكيا
      ١- طراحي و جنس بدنه
      ٢- چيپ بهتر
      ٣- صداي بلنگو عالي
      ٤- صداي مكالمه HD
      5- قيمت يكسان!

      • عامرخان

        برتری های نوکیا
        صفحه نمایش بهتر
        دوربین بهتر
        ساپورت نرم افزاری عالی
        برنامه های اختصاصی بیشتر
        و یه چیزی ک هست چیپ قویتر هم بخاطر اینه که این گوشی جدیدتره باید با پرچمدار جدید نوکیا مقایسش کنی
        هرچند که وینفون هم روی چیپ اسنپ ۸۰۰ و ۸۰۱ بدون هیچ هنگ و لگی اجرا میشه اما خب چیپ ۸۰۱ یه چیز دیگست

  • Amir1100 امیر پویا حلاج

    فک کنم بهتر از ویندوزفونی های سامی بشه....البته تا نوکیا شدن راه زیادی در پیش داره

  • mohammad shobeiri

    فكر ميكنم اين نزديكترين رقابت بين دو سيستم عامل موبايل باشه … چرا كه تا به امروز مقايسه بر روي يك سخت افزار مشابه امكان پذير نبوده …

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی