مایکروسافت اپلیکیشنی مشابه با اسنپ چت را برای ویندوز فون عرضه کرد
مایکروسافت اخیرا اپلیکیشن پیغام رسانی را به نام WindUp در فروشگاه اپلیکیشن ویندوز فون منتشر کرده که عملکردی کاملا مشابه با اسنپ چت دارد. بدین ترتیب کاربران ویندوز فون هم قادر به استفاده از قابلیت ...
مایکروسافت اخیرا اپلیکیشن پیغام رسانی را به نام WindUp در فروشگاه اپلیکیشن ویندوز فون منتشر کرده که عملکردی کاملا مشابه با اسنپ چت دارد. بدین ترتیب کاربران ویندوز فون هم قادر به استفاده از قابلیت های مشابه با اپلیکیشن اسنپ چت را در تلفن های شان تجربه کنند.
WindUp کاملا رایگان بوده و به کاربران این امکان را می دهد که پیغام های موقت متنی و تصویری را به دوستان شان بفرستند. شما در این اپلیکیشن می توانید نحوه از بین رفتن خودکار پیام را به ۲ طریق تنظیم کنید: پس از یک مدت معین مثل ۲۰ ثانیه و تعداد مشاهده آن. به طور مثال بعد از فرستادن پیغام، بعد از ۲۰ بار مشاهده و یا پس از زمان معین، پیام ارسالی به طور خودکار پاک خواهد شد.
فلسفه انتخاب نام WindUp هم به این دلیل است که هر آنچه که در این اپلیکیشن رد و بدل می شود، بنا به انتخاب شما از بین خواهد رفت. بنابراین دوستان تان باید برای پاسخگویی و مشاهده پیغام های شما سریع عمل کنند.
این اپلیکیشن در حال حاضر پیغام های نوشتاری، عکس، ویدیو و صدا را پشتیبانی می کند. حتی شما این امکان را دارید که قسمتی از یک فایل صوتی را بریده و برای دیگر دوستان تان ارسال کنید.
مایکروسافت تنها شرکتی نیست که از پتانسیل های اسنپ چت استفاده کرده. بلکه فیسبوک و اینستاگرام هم به ترتیب با اپلیکیشن های Slingshot و Bolt در این راه قدم گذاشتند.
کاربران تلفن های تحت سیستم عامل ویندوز فون به سادگی می توانند با مراجعه به صفحه اپلیکیشن WindUp اقدام به دانلود آن کنند.
WindUp
| سازنده: مایکروسافت | قیمت: 0 | دسته بندی: — |
| سیستم عامل: ویندوز فون | حجم: ۳ مگابایت | زبان: — |
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

این برنامه هه چه به درد میخوره ها
ویندوز فونی ها خوش حال باشید ایشااله شما هم مارکت هاتون مث گوگل پلی و آپ استوری میشه
شاید هم عنوان هلپای زیبایی فقط برای ویندوز فون بیش تر بشه
یکی از مشکلات ویندوز فون کمبود اپ هستش
انشالله تا یه ماه دیگه یه لومیا 530 میگیرم.
ببخشید به غیر از اسنپ چت دیگه چه برنامه ای واسه اندروید چنین قابلیت رو داره.
به به چه خوبه که به همه سیستم عامل ها یه نگاهی میندازین.
به هر حال هر کدوم طرفدارای خاص خودشو داره :)
شخصا تا حالا نشده که زیاد با ویندوزفون کار کنم ولی همون چند باری که با موبایل دوستانم کار کردم لذت بردم...سیستم عامل روون و جالبی بود و کلا من دوست دارم همه سیستم عامل ها پیشرفت کنن تا رقابتی بینشون به وجود بیاد که مجبور بشن کمبود های موجود در خودشون رو هر چه سریعتر بهبود ببخشن...بلااخره هیچ سیستم عاملی کامل نیست و هر کسی که باهاشون کار میکنه دوست داره یک پیشرفت هایی رو شاهدش باشه...امیدوارم همه سیستم عامل های موجود اعم از ویندوزفون و ios و اندروید که کار با همشون لذت بخشه هر چه زودتر نسبت به قبل پیشرفت بیشتری داشته باشن...و افرین به مایکروسافت که واقعا داره زحمت میکشه تا سیستم عاملشو هر چه زودتر بزرگتر از قبل کنه
دم ماکروسافت گرم .
امیدوارم با اپ های خوب و بهینه و بهتر کردن وینفون، نوکیا رو روز به روز به دوران خوشش نزدیکتر کنه .
نا سلامتی همه ما با نوکیا خاطره داریم.
واقعا ویندوزفون به خاطر کیفیت بعضا پایین اپلیکیشن ها داره ضرر میبینه. بعضی توسعه دهنده ها کم لطفی میکنن در حقش وگرنه خیلی سیستم عامل خوبیه، من هم روی پایین رده هم رو پرچمدارای 2013 تجربه اش کردم، عالیه مخصوصا بعد از آپدیت 8.1 .
این برنامه هم به نظر خوب میاد
امیدوارم ویندوز فون هر روز کامل و کاملتر شه تا رقابت دیدنی تر شه
اين چه وضعشه ديجياتو همش از ويدوزفون برنامه ميزاري اَه
((((((((؛
مایکروسافت داره با سرعت خوبی رو به جلو میره که این به نفع همس