ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

‌MiniLock: افزونه ای ساده برای رمزنگاری کردن فایل های شما

اصولا رمزنگاری یکی از امن ترین روش های مخفی سازی فایل های مهم است. اما دخمه پر پیچ و خم کلیدها و رمزها مثل نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد است! اما ما به شما یک راه ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۴ مرداد ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اصولا رمزنگاری یکی از امن ترین روش های مخفی سازی فایل های مهم است. اما دخمه پر پیچ و خم کلیدها و رمزها مثل نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد است! اما ما به شما یک راه ساده پیشنهاد می کنیم: MiniLock

مینی لاک نام یک افزونه کروم است که شما به سادگی می توانید با آن فایل های خود را رمزنگاری کنید و برای دیگر دوستان تان بفرستید و مطمئن باشید که فقط همان شخص می تواند به آنها دسترسی داشته باشد.

Capture2

کار کردن با این افزونه بسیار ساده است: بعد از نصب آن شما با مراجعه به صفحه Apps کروم و باز کردن MiniLock ایمیل خود را وارد و یک کلمه عبور بسیار سخت انتخاب کنید. بعد از این مرحله شما یک ID با ۴۴ کاراکتر مخصوص خودتان دریافت خواهید کرد. برای به اشتراک گذاری باید فایل را از طریق افزونه انتخاب کنید و سپس ID دوستی که قصد دارید فایل را به او برسانید را به مینی لاک بدهید. این کار امنیت فایل شما را تامین می کند و به هیچ عنوان غریبه ای نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد. در نهایت کافی است فایل جدید ساخته شده را با خیال راحت برای دوستان تان (که قبلا ID مینی لاک آنها را وارد کرده اید) بفرستید.

Capture

برای رمزگشایی فایل دریافتی هم کافی است آن را به همراه ID به مینی لاک بدهید تا فایل اصلی را تحویل بگیرید. ساده بود نه؟

MiniLock

MiniLock

سازنده: Minilock.io قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: کروم حجم: کمتر از یک مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • scarface

    بچه ها کسی نذم افزاری واسه قفل گذاشتن رو اس تو وین فون میشناسه؟

  • amirftma

    یه کم میترسم ازش استفاده کنم
    گرچه من ویندوزم به درد من نمیخوره

  • MeysaM

    کسی هست که کروم استفاده کنه؟
    تا حالا ندیدم سیستمی تحت این سیستم عامل!
    البته شاید دقت من کم بوده، نمیدونم!!

  • Mohammad Reza

    زیاد مطمئن به نظر نمیرسه! مشخص نیست از چه الگوریتمی استفاده میکنه..

  • Shut Down

    دوستان برنامه ای نمیشناسید که روی اپ ها رمز بزاریم تو iOS? البته بدون جیلبریک. میخوام روی وایبر و ... رمز بزارم هرکسی نتونه بره توش

  • Hossein

    من که اون قدر فایلام شخصی نیست که رمز بخواد به درد شرکت ها و اداره ها می خوره

  • کسری حداد

    ممنون آقای پورحسینی
    خیلی خوبه که افزونه کاربردی رو معرفی میکنید
    سپاس

  • سیب کوچولو

    افزونه جالبه ای ولی به درد من یکی که نمی خوره!!!

مطالب پیشنهادی