لو رفتن احتمالی ظرفیت باتری آیفون ۵.۵ اینچی در یک عکس
جدیدا عکسی از باتری آیفون ۶ با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی در یک وب سایت چینی منتشر شده که حاوی اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت و ولتاژ آن است. بنا به تصویر فوق حجم فبلت احتمالی ...
جدیدا عکسی از باتری آیفون ۶ با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی در یک وب سایت چینی منتشر شده که حاوی اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت و ولتاژ آن است. بنا به تصویر فوق حجم فبلت احتمالی اپل ۲۹۱۵ میلی آمپر ساعتی است.
همچنین تصویر فوق نشان می دهد که این یک باتری ۴.۳۵ ولتی و دارای پارت نامبر ۰۶۷۵-۶۱۶ است. اما متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری هم در رابطه با شماره مدل بر روی آن وجود ندارد.
البته نمی توان به راحتی این گونه اطلاعات را تایید کرد چرا که پیش از این هم تصویر لو رفته باتری آیفون های دیگر هم لو رفته بود و در نهایت با معرفی رسمی مشخص شد که واقعیت نداشتند.
در رابطه با ظرفیت آیفون ۴.۷ اینچی هم گزارشاتی وجود دارد که حجم آن را ۲۱۰۰ میلی آمپرساعتی عنوان کرده اند. بنابراین ظرفیت ۲۹۱۵ میلی آمپر برای یک آیفون بزرگتر منطقی است. ضمن این که مشخصات باتری آیفون ۵.۵ اینچی به گلکسی اس ۵ سامسونگ که ۵.۱ اینچ صفحه نمایش و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد هم نزدیک است.
اپل قصد دارد آیفون ۶ را در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) معرفی کند. شایعات حاکی از آن است که نسل جدید آیفون در ۲ سایز صفحه نمایش ۴.۷ و ۵.۵ اینچی تولید خواهد شد و نسخه کوچک بلافاصله بعد از معرفی و دیگری یک ماه پس از آن عرضه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ایا الان باد برنامه های ایفون دوباره کدنویسی بشن واسه اینکه با صفحه نمایش های جدید مچ بشه؟؟؟
هیچ موقع شایعات ودوس نداشتم
نسخه 4.7 با 2100 حدودا قابل قبوله ، ولی امسال شکی نیست که اپل توی زمین باطری و شارژ کودتایی به پا میکنه چرا که خیلی تبلیغات علیه اش بوده و دیگر کمپانی ها هم پیشرفت زیادی داشتن تو این زمینه
صفحه نمایش بزرگ تر=باتری سنگین تر=گوشی سنگین تر
چقدر فعالن دوستان!خدا قوت.والله خب یکم دندون رو جیگر بزارن مارم انقدر دق مرگ نکنن:/
اگر 2900 باشه عالیه! الان الجی جی3 3000 هست باتریش ولی صفحه qhd و اندروید که سنگین تر از ios هست + پردازشگر 801 که داره ولی آیفون ios ئی داره که با سخت افزار هماهنگه.باتریش به نظرم خیلی خوب دووم بیاره.اگر 2900 باشه!
باترى موبايل بالاتر از ٢٥٠٠ خوبه در هر شرايطى حد مطلوبى از انرژى ارايه ميده كه معمولاً راضى كنندست. حالا ميخواد فبلت باشه ٥ اينچ يا بيشتر. مانور اپل بيشتر رو محصول ٤/٧ اينجيش مد نظره، چون فايو اس كمى محدود تر بوده از نظر ولتاژ.
نميدونم چرا لودهندگان محترم که به ایفون های جدید دسترسی دارن چیزی از پردازنده و سخت افزار داخلی لو ندادن،،، فقط ظاهر و اینم باتری
سختترین و مشکلترین محدودیت فعلی موبایلها حجم و وزن باتری بکار رفته در موبایلهاست چرا که بیشترین حجم داخل موبایل را اشغال میکند اگر برای داشتن ضخامت پایین موبایلها از ظرفیت پایین استفاده بشه زود هم باتری خالی میکنه اگه باتری با ظرفیت بالاتر استفاده بشه حجم و وزن موبایل افزایش پیدا میکنه تکنولوژی فعلی باتری ها برای داشتن یک موبایل با قدرت پردازش بالا همینطور سبک و باریک جوابگو نیستند یا به سختی ....
چه قدر بزرگه!! واقعه این قدر بزرگه یا من بزرگ حسش می کنم؟؟