مشاهده شبکه های صدا و سیما در موبایل با اپلیکیشن سیمای همراه
اگر خاطرتان باشد، چند سال پیش تلفن های همراهی در ایران به فروش می رفتند که یک آنتن خارجی داشتند و شما در هر جایی می توانستید شبکه های صوتی و تصویری صدا و سیما ...
اگر خاطرتان باشد، چند سال پیش تلفن های همراهی در ایران به فروش می رفتند که یک آنتن خارجی داشتند و شما در هر جایی می توانستید شبکه های صوتی و تصویری صدا و سیما را دریافت کنید.
اما دیگر نیازی به اینگونه موبایل ها نیست چرا که به وسیله اینترنت و اپلیکیشن "سیمای همراه" به راحتی و با سرعت خوبی تمام شبکه های صدا و سیما را با گجت اندرویدی خود مشاهده کنید. این اپلیکیشن بیش از ۷۷ شبکه تلویزیونی (شامل سراسری، دیجیتال، برون مرزی، استانی، اینترنتی و مذهبی) و ۶۲ شبکه رادیو را از طریق اینترنت پخش می کند.
ویژگی بارز این اپلیکیشن انتخاب نوع کیفیت پخش است. یعنی با حداقل سرعت اینترنت شما می توانید به خوبی در هر جایی برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را مشاهده کنید. همچنین امکان مشاهده جدول زمانی پخش شبکه های ملی وجود دارد.
امکانات کلیدی اپلکییشن سیمای همراه:
- پخش بیش از ۱۳۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما
- ۱۱ کانال پخش زنده از اماکن مذهبی
- جدول زمانی پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی
- پخش با کیفیت های مختلف
- امکان جستجو در بین شبکه ها
- امکان به اشتراک گذاری برنامه ها
- سازگار با اندروید ۲.۱ به بالا
در نظر داشته باشید که برای پخش آنلاین اپلیکیشن های پخش ویدیو مثل MX Player یا VPlayer باید نصب باشند.
اپلیکیشن در اکثر مواقع به خوبی نیاز شما را برطرف می کند و در برخی ساعات روز بعضی از سرورهای پخش از طرف صدا و سیما دچار اختلال می شود که البته این موضوع ضعف اپلیکیشن نیست.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

به نظر من جزو پنج برنامه خوب ایرانی اگر چه فکر کنم لیدر گروه خارجی اینکه تلویزون برنامه خوب داره یا نداره یا هزینه اینترنت زیاده ربطی به خود برنامه نداره
واسه ویندوزفون بهترین نرم افزار iran tv هستش
کارتون فیلم و همه چی داره
من کلاه قرمزی رو با اون میدیدم هم واس وینفون هست هم استور ویندوز
https://www.windowsphone.com/en-us/store/app/irantv/c2110c52-3e47-43bd-a2cf-9aa92880897b
برنامه های ماهواره ای و داخلی هم با glwiz
https://www.windowsphone.com/en-us/store/app/gltv/16bfffe4-4b1e-4ec4-91ce-254f1871522a
صدا وسیما؟؟؟خندم میگیره وقتی اسمشو میشنوم چراشم بمونه
من یه سالی هست استفاه میکنم
با اینترنت 256 مخابرات رو کیفیت پایین در صورتیکه کسی دیگه از اینترنت استفاده نکنه روون میشه دید
================
ای خدا کی میخواد این بحثای مسخره در مورد یسری آدم دلقک تموم بشه
علاقه ای به دیدن تلویزیون و یه سیری برنامه مسخره که همش غم و غصه است رو ندارم
وای که چقدر ما تلوزیون دوست هم داریم که این برنامه های مزخرفشون نو تو گوشیمون اونم با پرداخت هزینه اینترنت ببینیم
نه داداش تا حالا یادم نمیاد جایی بوده باشم و هوس صدا سیما کرده باشم
سپاس
برنامه بسیار خوبیست
به جز همان که برخی اوقات کند میشود دیگه مشکلی نداره خدارو شکر
و برنامه های مورد علاقهمو میبینم به راحتی
توی شرکت هم که اینترنت رایگانه همینطور دائما پخشه:)
عالی
یه برنامه هم فکر کنم به اسم ایران گیت بود که تا چند ماه آرشیو هم داشت
اونم معرفی کنید
حالا این برنامه که مشابهش برای ios هستش ولی واقعا میگم کمبود خیلی برنامه های فارسی برای ios شدیدا احساس میشه البته بازار اندروید هم یه ذره به مسخره بازی کشیده شده و پر برنامه های بی کیفیته در حالیکه در ios اینجوری نیست.بی ربطه ولی one m8 ویندوزفونی سه روز دیگه معرفی میشه
اوووووف
عالیه دیگه ما از تلویزیون ایران فراری هستیم حالا بیاریم بر دلمون!
im am a troll
اما کلام اخر اینکه من کوچیک همتونم شکی نیست و ثابت شده است ایشالا موفق باشید
انگلیسی اول راهنمایی چند شدی با این ثَواطِت؟
از بیست کمتر انتظار داری؟:دی
ببخشید زاخار ۲ جان شما المپیاد زبان هم شرکت کردی؟:-"
خدا رو شکر فهمیدیم زبون هم داری =)))
با این اواتارتو اسمتو کلا چیزی جز این ازت انتظار نمیرفت
اما جدا از این بچه بازیا دست بردار کار خوبی نیست از سنت هم گزشته =))
زاخار اگه خواستی تلافی کنی ایمیل شو دارم !! خواستی بگو ! ;)
چه خوب حالا که ایمیلشو داری آدرسشو بگیر همون نزدیکیاشون بفرستیمش یه مهد کودک دو زبانه.از کاراشم معلومه این کودک به توجه نیاز داره همه بهش منفی بدین تا "توجه زده "بشه. اینم در جواب sense عزیز:milad 72 یه نفره(ترول)که قبلا تو زو... بوده ولی حامی اندروید و محمد نبی و زاخار ۲ و عباس خان و عقل کل همشون یه نفرن
ممنون که وقت گذاشتی جواب بدی ولی خودم اینو میدونستم.
............................................................................................
داداشای گلم 1 چیزی یادتون نره من به کسی بی احترامی نمیکنم اگه کسی با نام کاربری یا اواتاری شبیه مال من چیزی گفت به بزرگی خودتون جوابشو ندید
دقیقا دوستان. این بیمارها با کوچکترین توجه مثبت یا منفی تشویق می شن. در واقع خوراک جوجه ترول ها جوابیه که بهشون می دی. کیف می کنن. اگه هیچ محلی بهشون نذاری از هر فحشی بدتره. اما اگه بدترین فحش ها را هم بهشون بدی تشویق می شن برای ادامه ترول بازی.
من کلی کتاب روانشناسی خوندما. حرفاما جدی بگیرین
نه دادش برای تلافی باید از یه سری خط قرمز ها عبور کرد اما ما گزاشتیم کنار این کارارو
درسته بچه پایین شهریم درسته تو بازار کار میکنیم درسته قبلا خیلی کارا میکردیم اما تصمیم گرفتیم ادم خوبی بشیم به کسی بد نگیم به کسی بد نکنیم
ای بنده خدا ها رو هم میبینم خندم میگیره بچه ان بیشتر نیستن شما هم بیشتر از این انتظار نداشته باشید
موفق باشید
موفق باشيد دوست عزيزً
من اینو چند وقت پیش پیدا کردم زاخار جان.یه نظر گذاشتم که بهش توجه بشه ولی توجه که نشد هیچ مدیرای سایت اکانت های دردسرساز دیگه مث محمد نبی یا عباس خان(عقل کل) و یا milad72 رو هم حذف نکردن....با این وضع بهترین کار همین سکوته که تو انجام میدی...بزار واسه خودشون شاد باشن...