ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مشاهده شبکه های صدا و سیما در موبایل با اپلیکیشن سیمای همراه

اگر خاطرتان باشد، چند سال پیش تلفن های همراهی در ایران به فروش می رفتند که یک آنتن خارجی داشتند و شما در هر جایی می توانستید شبکه های صوتی و تصویری صدا و سیما ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۵ مرداد ۱۳۹۳  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر خاطرتان باشد، چند سال پیش تلفن های همراهی در ایران به فروش می رفتند که یک آنتن خارجی داشتند و شما در هر جایی می توانستید شبکه های صوتی و تصویری صدا و سیما را دریافت کنید.

اما دیگر نیازی به اینگونه موبایل ها نیست چرا که به وسیله اینترنت و اپلیکیشن "سیمای همراه" به راحتی و با سرعت خوبی تمام شبکه های صدا و سیما را با گجت اندرویدی خود مشاهده کنید. این اپلیکیشن بیش از ۷۷ شبکه تلویزیونی (شامل سراسری، دیجیتال، برون مرزی، استانی، اینترنتی و مذهبی) و ۶۲ شبکه رادیو را از طریق اینترنت پخش می کند.

com.rahpou.irib4

ویژگی بارز این اپلیکیشن انتخاب نوع کیفیت پخش است. یعنی با حداقل سرعت اینترنت شما می توانید به خوبی در هر جایی برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را مشاهده کنید. همچنین امکان مشاهده جدول زمانی پخش شبکه های ملی وجود دارد.

امکانات کلیدی اپلکییشن سیمای همراه:

  • پخش بیش از ۱۳۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما
  • ۱۱ کانال پخش زنده از اماکن مذهبی
  • جدول زمانی پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی
  • پخش با کیفیت های مختلف
  • امکان جستجو در بین شبکه ها
  • امکان به اشتراک گذاری برنامه ها
  • سازگار با اندروید ۲.۱ به بالا

در نظر داشته باشید که برای پخش آنلاین اپلیکیشن های پخش ویدیو مثل MX Player یا VPlayer باید نصب باشند.

اپلیکیشن در اکثر مواقع به خوبی نیاز شما را برطرف می کند و در برخی ساعات روز بعضی از سرورهای پخش از طرف صدا و سیما دچار اختلال می شود که البته این موضوع ضعف اپلیکیشن نیست.

سیمای همراه

سیمای همراه

سازنده: رهپو قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: کمتر از یک مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • MoHaMaD

    به نظر من جزو پنج برنامه خوب ایرانی اگر چه فکر کنم لیدر گروه خارجی اینکه تلویزون برنامه خوب داره یا نداره یا هزینه اینترنت زیاده ربطی به خود برنامه نداره

  • hasan

    واسه ویندوزفون بهترین نرم افزار iran tv هستش
    کارتون فیلم و همه چی داره
    من کلاه قرمزی رو با اون میدیدم هم واس وینفون هست هم استور ویندوز
    https://www.windowsphone.com/en-us/store/app/irantv/c2110c52-3e47-43bd-a2cf-9aa92880897b

    برنامه های ماهواره ای و داخلی هم با glwiz
    https://www.windowsphone.com/en-us/store/app/gltv/16bfffe4-4b1e-4ec4-91ce-254f1871522a

  • scarface

    صدا وسیما؟؟؟خندم میگیره وقتی اسمشو میشنوم چراشم بمونه

  • ali9zafar

    من یه سالی هست استفاه میکنم
    با اینترنت 256 مخابرات رو کیفیت پایین در صورتیکه کسی دیگه از اینترنت استفاده نکنه روون میشه دید
    ================
    ای خدا کی میخواد این بحثای مسخره در مورد یسری آدم دلقک تموم بشه

  • amirftma

    علاقه ای به دیدن تلویزیون و یه سیری برنامه مسخره که همش غم و غصه است رو ندارم

  • سعید

    وای که چقدر ما تلوزیون دوست هم داریم که این برنامه های مزخرفشون نو تو گوشیمون اونم با پرداخت هزینه اینترنت ببینیم
    نه داداش تا حالا یادم نمیاد جایی بوده باشم و هوس صدا سیما کرده باشم

  • ناصر ازغدی

    سپاس

    برنامه بسیار خوبی‌ست
    به جز همان که برخی اوقات کند می‌شود دیگه مشکلی نداره خدارو شکر
    و برنامه های مورد علاقه‌مو می‌بینم به راحتی
    توی شرکت هم که اینترنت رایگانه همینطور دائما پخشه:)
    عالی

    یه برنامه هم فکر کنم به اسم ایران گیت بود که تا چند ماه آرشیو هم داشت
    اونم معرفی کنید

  • Thinkdifferent

    حالا این برنامه که مشابهش برای ios هستش ولی واقعا میگم کمبود خیلی برنامه های فارسی برای ios شدیدا احساس میشه البته بازار اندروید هم یه ذره به مسخره بازی کشیده شده و پر برنامه های بی کیفیته در حالیکه در ios اینجوری نیست.بی ربطه ولی one m8 ویندوزفونی سه روز دیگه معرفی میشه

    • سهیل

      اوووووف

  • Slim Shady

    عالیه دیگه ما از تلویزیون ایران فراری هستیم حالا بیاریم بر دلمون!

  • زاخار 2

    im am a troll

    • زاخار

      اما کلام اخر اینکه من کوچیک همتونم شکی نیست و ثابت شده است ایشالا موفق باشید

    • Thinkdifferent

      انگلیسی اول راهنمایی چند شدی با این ثَواطِت؟

      • Slim Shady

        از بیست کمتر انتظار داری؟:دی
        ببخشید زاخار ۲ جان شما المپیاد زبان هم شرکت کردی؟:-"

    • زاخار

      خدا رو شکر فهمیدیم زبون هم داری =)))
      با این اواتارتو اسمتو کلا چیزی جز این ازت انتظار نمیرفت
      اما جدا از این بچه بازیا دست بردار کار خوبی نیست از سنت هم گزشته =))

      • سوتابایت

        زاخار اگه خواستی تلافی کنی ایمیل شو دارم !! خواستی بگو ! ;)

        • Thinkdifferent

          چه خوب حالا که ایمیلشو داری آدرسشو بگیر همون نزدیکیاشون بفرستیمش یه مهد کودک دو زبانه.از کاراشم معلومه این کودک به توجه نیاز داره همه بهش منفی بدین تا "توجه زده "بشه. اینم در جواب sense عزیز:milad 72 یه نفره(ترول)که قبلا تو زو... بوده ولی حامی اندروید و محمد نبی و زاخار ۲ و عباس خان و عقل کل همشون یه نفرن

          • sense

            ممنون که وقت گذاشتی جواب بدی ولی خودم اینو میدونستم.
            ............................................................................................

          • زاخار

            داداشای گلم 1 چیزی یادتون نره من به کسی بی احترامی نمیکنم اگه کسی با نام کاربری یا اواتاری شبیه مال من چیزی گفت به بزرگی خودتون جوابشو ندید

          • سهیل

            دقیقا دوستان. این بیمارها با کوچکترین توجه مثبت یا منفی تشویق می شن. در واقع خوراک جوجه ترول ها جوابیه که بهشون می دی. کیف می کنن. اگه هیچ محلی بهشون نذاری از هر فحشی بدتره. اما اگه بدترین فحش ها را هم بهشون بدی تشویق می شن برای ادامه ترول بازی.
            من کلی کتاب روانشناسی خوندما. حرفاما جدی بگیرین

        • زاخار

          نه دادش برای تلافی باید از یه سری خط قرمز ها عبور کرد اما ما گزاشتیم کنار این کارارو
          درسته بچه پایین شهریم درسته تو بازار کار میکنیم درسته قبلا خیلی کارا میکردیم اما تصمیم گرفتیم ادم خوبی بشیم به کسی بد نگیم به کسی بد نکنیم
          ای بنده خدا ها رو هم میبینم خندم میگیره بچه ان بیشتر نیستن شما هم بیشتر از این انتظار نداشته باشید
          موفق باشید

          • Apple.i

            موفق باشيد دوست عزيزً

          • sense

            من اینو چند وقت پیش پیدا کردم زاخار جان.یه نظر گذاشتم که بهش توجه بشه ولی توجه که نشد هیچ مدیرای سایت اکانت های دردسرساز دیگه مث محمد نبی یا عباس خان(عقل کل) و یا milad72 رو هم حذف نکردن....با این وضع بهترین کار همین سکوته که تو انجام میدی...بزار واسه خودشون شاد باشن...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی