دو موبایل جدید مخصوص بازی از چین در راه است
سونی خط تولید موبایل اکسپریا پلی را متوقف کرد. این مدل به دلیل داشتن دکمه های مخصوص بازی در این زمینه مناسب بود که متاسفانه با استقبال خوبی مواجه نشد. اما حالا دو شرکت بازی ...
سونی خط تولید موبایل اکسپریا پلی را متوقف کرد. این مدل به دلیل داشتن دکمه های مخصوص بازی در این زمینه مناسب بود که متاسفانه با استقبال خوبی مواجه نشد.
اما حالا دو شرکت بازی سازی چینی 78Points و Much شروع به ساخت موبایل هایی با دکمه های مخصوص بازی کرده اند. نکته خنده دار این موضوع این است که هر دو شرکت از یک سازنده سخت افزار استفاده می کنند و به همین دلیل این دو تلفن همراه هوشمند کاملا یکسان هستند.
مشخصات فنی 78Point P01 و Much W1:
- ۵ اینچ صفحه نمایش با پنل IPS
- رزولوشن ۷۲۰پی
- پردازنده هشت هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی مدیاتک
- ۲ گیگابایت رم
- چیپ گرافیک Mali-450 MK4
- ۱۶ گیگابایت فضای داخلی
- پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۶۴ گیگابایت
- دوربین های ۸ و ۲ مگاپیکسلی
- پشتیبانی از ۲ سیم کارت
- اندروید ۴.۲
این تلفن های همراه هوشمند با داشتن دکمه های سخت افزاری کاملا مناسب بازی هستند و جالب است بدانید در آنها شبیه سازهای کنسول های مختلف مثل MAME، PSP، GBA و غیره قرار دارد.
این ۲ موبایل در چین با قیمت ۱۹۹۹ ین (در حدود ۳۳۰ دلار) پیش فروش می شود و از تاریخ ۲۰ آگوست عرضه خواهد شد.
در ادامه مطلب تصاویری از این محصولات را خواهید دید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



سلام دوستان بنده تمام مطالب شمارو ب دقت خوندم
بازی بازی بازی . بنده دکتری صنایع غذایی استاد دانشگاه هستم عمرم با بازیو درس گذشته
تو صف برای گرفتن کنسولو موبایل
اینکه گوشیتون چقدر سخت افزاریش قوی باشه مهم نیست . مهم اینه ک براش بازی بسازن یا نه خب یه تعداد بازی در حد تفنن دوست دارن ک موبایل جواب میده و نیازی ب موبایل خیلی گرون هم نیست اما یه تعداد مثل من قویترین گوشیارو میچینه تو خونه و خبری از بازی نیست پس میره سراغ پلیستیشن چهار و عنوان جدید بازیرو تجربه میکنه مثل بیاند . د لست ریمسترد و منتظر آنچارتد چهار و اویل 7 و 8 میشه
اونایی ک اهل بازی هستید گوشی برای بازی بازا نیست خودتونو محدود یه چیپ حالا قوی یا ضعیف نکنید . پرتالو هم با گوشی مقایسه نکنید اون بالا نوشته شده گاد یکو دو در گوشی ب راحتی اجرا شد پس منی ک ال جی جی سه و گالکسی پنج دارم حتما گوشیم خیلی ضعیفه ک گادو نمیکشه شاید یه تعداد بگن نه زد سه و آیفون شیش من قویه میکشه نه مال دوستان هم درست اجرا نکرد . نه اینکه گوشی ضعیف باشه نه سیاست پشت پرده مانع از ساخت بازی داستانی برای گوشیه. ببخشید سرتونو درد آوردم دیگه تو این راه عمر گرانبهامو گذاشتم
سلام دوستان بنده تمام مطالب شمارو ب دقت خوندم
بازی بازی بازی . بنده دکتری صنایع غذایی استاد دانشگاه هستم عمرم با بازیو درس گذشته
تو صف برای گرفتن کنسولو موبایل
اینکه گوشیتون چقدر سخت افزاریش قوی باشه مهم نیست . مهم اینه ک براش بازی بسازن یا نه خب یه تعداد بازی در حد تفنن دوست دارن ک موبایل جواب میده و نیازی ب موبایل خیلی گرون هم نیست اما یه تعداد مثل من قویترین گوشیارو میچینه تو خونه و خبری از بازی نیست پس میره سراغ پلیستیشن چهار و عنوان جدید بازیرو تجربه میکنه مثل بیاند . د لست ریمسترد و منتظر آنچارتد چهار و اویل 7 و 8 میشه
اونایی ک اهل بازی هستید گوشی برای بازی بازا نیست خودتونو محدود یه چیپ حالا قوی یا ضعیف نکنید . پرتالو هم با گوشی مقایسه نکنید اون بالا نوشته شده گاد یکو دو در گوشی ب راحتی اجرا شد پس منی ک ال جی جی سه و گالکسی پنج دارم حتما گوشیم خیلی ضعیفه ک گادو نمیکشه شاید یه تعداد بگن نه زد سه و آیفون شیش من قویه میکشه نه مال دوستان هم درست اجرا نکرد . نه اینکه گوشی ضعیف باشه نه سیاست پشت پرده مانع از ساخت بازی داستانی برای گوشیه. ببخشید سرتونو درد آوردم دیگه تو این راه عمر گرانبهامو گذاشتم
1100 یه دونه بازی داره فوتباله انقدر واقعیه 1100 میندازی زمین حالا بازیکنه
تازه قتل های زنجیره ای هم داره برو تو خیابون با 1100 بهزن توسریارو, میمیره
بازیه شکستن فندق و گردو و بادوم هم داره
پرتاپ ماهواره همداره!!! نشانه گیری و تخریب قلعه و...
همشم واقعیه نمیخواد 330 دلار به این بدید
به دل نگیرید شوخی کردم
به اینا هیچ اعتقادی ندارم
اگه از شبیه ساز psp خبری نبود واقعا به درد نمیخورد چون با وجود قدرت مناسب اسمارت فون ها گیم های با کیفیت بالای زیادی نمیبینیم و به جز چند نسخه خیلی ها هیچ داستان خاصی که ادم رو جذب کنه ندارن.در یک جمله:من هم به این دستگاه اعتقادی ندارم.
اخه بازی های psp کیفیت داره ؟؟؟
صد رحمت به بازی های اندروید حداقل یه جی تی ای ۵ یا یه مدرن کمباتی داره
راستی دوست گرامی اگه میتونید این بازی GTA رو چک کنید. مثل اینکه میتونید GTA رو بر روی PSP برید .
http://allofthegames.mihanblog.com/post/162
بدروود.
دوست گرامی اون رو تست کردم الکیه
بصورت رسمی فقط 3 نسخه واسه psp اومده که سن آندریاس جزئش نیست
شما کیفیت بازی رو فقط در گرافیک میبینید ؟
بازی های psp فوق العادن. هنوز که هنوزه از نظر گیم پلی و داستان و گرافیک به نظرم از بازی های موبایل جلوترن. مخصوصا psvita که بازی هاش حرف ندارن.
اولا که بازی Gta روی کمترین جزییات نیست و روی مدیوم هستش در ضمن من نمیگم قویه شما وقتی برمیگردی میگه نمیتونه انگری بردز رو اجرا کنه منم برای شما مدرک گذاشتم که به اون سطحی هم که فکر میکنید نیستی (هیچکس نمیگه ضعیف ترین چیپ گرافیکی که کوالکوم در حال حاظر تولید میکنه قویه) دیگه حوصله ندارم سر همین چیپ گرافیکی بحث کنم ولی من با همین چیپ گرافیکی و با استفاده از کاستوم رام اسفالت 8 رو روی high اجرا کردم شما میتونی به انجمن and-roid.ir سر بزنی و پرس و جو کنید.
GOW هم بازی کردم گرافیک نسبت به بقیه خوب داستانش هم خوبه ولی گیم پلی درست حسابی نداره در ضمن هی هم دوست داری بازی زودتر تموم شده از بس چرته . درباره دو نسخش این جمله صادقه...
بعد هم هدف و نیت من از مقایسه PS2 و PSP این نیست که خود درگیری دارم . بنده دارم میگم کیفیت بازی های موبایل تقریبا برابر با Ps2 هستش و مثل این میمونه که PSP رو با PS2 مقایسه کنیم و همه اینو میدونیم که PSP ضعیف تره. در ضمن ps vita رو نمیشه با ps3 مقایسه کرد چون چیپ گرافیکی مشخصی دارن و غیر قابل قیاس هسن
با توجه به لحن بد شما در گفتارتون منم نیازی به ادامه این بحث با شما نمیبینم
پس نه ADRENO 203 خیلی قویه!!!! LOL همین کارم مونده بیام با شما برای Adreno 203 کل کل کنم. کارمون به کجا کشیده که دوستان روی پردازنده گرافیکی هم تعصب دارن. LOL
من دارم میگم مدل psvita دقت کنید به کلمه (مدل) ;) مورد بعدی منظورم این هستش که میفهم دارید چی میگید برای همین دارم میگم با psvita کار کردم چون اصولا از یک خانواده هستن.
خب خیلی دوست داری مقایسه کنی الان psvita رو هم با ps3 مقایسه کن بگو به نظرت کار درستی میکنم کنسول پرتابل رو با یک کنسولی که سال 2006 ( یعنی 6 سال پیش از psvita ) اومده مقایسه کنم!!! من دارم بهتون میگم سخت افزار مشخص و یکسانی ندارن به اون صورت شما میگی چرا مقایسم اشتباه ؟ !! چند چندی با خودتون ؟
15 ساعت گیم پلی با اون همه جزییات uncharted رو ول کنم بیام یک بازی سالاد فصلی به اسم mc5 که چیزی نداره رو بچسبم ؟
همون gta با آخرین جزییات روی adreno 330 به مشکل میخوره اونوقت شما gta رو با پایین ترین کیفیت run کردید فکر کردید الان قویتر هستید از psp !!!!!
مطمئنی GOW بازی کردی ؟ شک دارم . اگه بازی کزدید که واقعا متاسفم برای این حرف هاتون. چون دارید یکی از بهترین بازی های psp کم لطفی میکنید.
کلا این چیزی که من در متن آخر شما دیدم بحث فایده ای نداره .
خوش باشید.
ادرنو 203 ضعیفه ؟؟ جالبه من فکر میکنم شما نوکیا ایکس رو دیدی لگ میزنه توی ساب وی فکر کردید بقیه هم همینطور هستن و مردم این هم از گوشی های هوآوی هوآوی بد میگن خبر ندارن که با همین ادرنو 203 چقدر این گوشی های بهینه هستن:
این عکس و کلیپ رو اختصاصی برای شما اپلود کردم:
http://s5.picofile.com/file/8135576092/IMG_20140817_172054.jpg
http://s5.picofile.com/file/8135576192/VID_20140817_172111.mp4.html
من دارم میگم PSP بعد شما میگی من شش ماه ps vita دارم ؟؟ :)
در ضمن من دارم کنسول دستی رو با کنسول خانگی مقایسه میکنم که مال 14 سال پیشه .. بنظر شما کار اشتباهی هستش که کنسول دستی رو که 5 سال بعد از یک کنسول خانگی عرضه شده ، مقایسه کنم؟؟؟
(با توجه به این بازی های موبایل تقریبا کیفیت برابر با PS2 هستن). در ضمن uncharted هم شد بازی با 15 ساعت گیم پلی و قیمت نجومیش؟
GOW هم جهت اطلاع دو نسخش رو هم روی psp و هم با شبیه ساز روی گوشی تموم تموم :)
دوست گرامی اولا آروم تر.
دوما بنده به مدت 6 ماه مدل psvita دستم بوده. پس برای من از دست گرفتن نگید.
دوست گرامی ps2 کلا با PSP سخت افزار یکسانی نداره که مقایسه میکنید. دستگاه پرتابل رو دارید با کنسول خانگی مقایسه میکنید !!!
از نظر قدرت بله PSP خیلی ضعیفتر هستش نسبت به موبایل های امروزی ولی نه در حد اینکه بگیم این دستگاه با 1100 مقایسه بشه.
Adreno 203 ؟ LOL این GPU حتی ANGRY BIRDS هم در رز پایین به زور اجرا میکنه بعد شما باهاش بازی کردید ؟ جالبه !!!!!
دوست گرامی PSP هزاران بازی انحصاری خودش رو داره اصلا سمت بازی هاش رفتید ؟ اگه PSP دارید که لینک بدم بازی کنید.
دوست عزیز شاخص های کیفیت بازی در ذهنتون رو پس گسترش بدید . کنارش یک گیم پلی رو هم اضافه کنید. بنده اصلا سری بازی های mc رو جزو بازی نمیدونم. یک بازی مخلوطی که هر کجاشو از یک بازی بزرگ دیگه کش رفته. هیچ وقت گرافیک یک عامل موثری در موفق بودن یک بازی نیست .
اگه به گرافیک بود که الان وضع نمرات بازی crysis 3 این نبود.
حتما سری بازی های GOW رو بازی کنید با اون سخت افزار قدیمی PSP این بازی چقدر قشنگ اجرا میشه. این بازی فوق العادست.
GPU PSVITA مدل PowerVr SGX 543MP4 هستش که به احتمال زیاد در کلاک 400 مگاهرتز در این دستگاه کار مکینه. این GPU در سال 2012 یکی از بهترین های زمان خودش بود.
روی این دستگاه حتما بازی uncharted رو هم تونستید تجربه کنید تا بدونید که بازی های موبایل فعلا در کودکی خودشون به سر میبرن.
به نظرت Adreno 203 میتونه همچین چیزی رو اجرا کنه.
PSP GOW
http://gamerinvestments.com/video-game-stocks/wp-content/uploads/2010/06/god-of-war-ghost-of-sparta-psp-e3-screens-1.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_JxSQZL1QeGM/Sw2C-hOFP4I/AAAAAAAAAKQ/sF6IxgLTeG0/s1600/God+of+War+Chains+of+Olympus-2.jpg
http://nukoda.com/wp-content/uploads/2008/03/god-of-war-psp-2.jpg
Ps Vita Uncharted
http://www.nowgamer.com/siteimage/scale/800/600/309395.png
http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2012/02/Uncharted-Golden-Abyss.jpg
عزیزم من خودم psp دارم و خیلی ببخشید اما شک دارم تا حالا psp دستت گرفتی یا نه چون کیفیتش بازی هاش حتی از ps2 هم پایین تر هستش و من با adreno 203 که ضعیف ترین gpu حال حاظر کوالکوم هم باشه بازی های باکیفیت تری رو اجرا میکنم
بنظر من کیفیت توی دو چیز خلاصه میشه گرافیک بازی و داستان
شاید از لحاظ داستانی بازی های psp بهتر باشه و از لحاظ گرافیکی به گرد پای بازی های موبایل نمیرسه
در ضمن من psp رو گفتم psvita بحثش جداست (تازه psvita هم از یک مدل جی پی یو powerVr استفاده میکنه که نسبتا gpu قدیمی هستش!)
آفرین بخاطر طراحی که هرکی اومده طراحی کنه شبیه به psvita سونی شده اما این کاملا یه چیز جدید اما نمیشه به محصولات چینی اعتماد کرد .........
z2 با دسته 4یاps3 بیشتر از این حال می ده !!
در یک کلمه "چرتـ!"
من هنوز xperia play رو در کنار m8 دارم
لا مصب هیچ گوشی جاش رو نمی گیره
ولی به یک تعمیر خیلی اساسی نیاز داره
کل دکمه هاش خراب شده قابش شکسته کناره های صفحه نمایش یکم بالا اومده یک لایش آنتنش خرابه
خداوکیلی گوشی خیلی قوی بود
بیش از 5 بار با صفحه رو آسفالت خورد زمین
پی اس پی یو با گوشی قاطی کرده داده بیرون :) خسته نباشن
نسبت به قیمتش واقعا عالیه ولی اگه سونی بخواد می تونه یه گوشی بهتر بزنه.
به نظرم زیاد جالب نیست، از نظر کانفیگم انتظار میرفت رزولوشن و رم بالاتری داشته باشه..