ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موتو اس (شامو) احتمالا نکسوس بعدی نیست

چندی پیش شایعاتی در رابطه با نکسوس بعدی منتشر شد که گویا موتورولا سازنده نسخه جدید این سری تلفن های هوشمند است. طبق خبرها اسم رمز این دستگاه هم شامو (نهنگ قاتل) معرفی شده بود. ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۶ مرداد ۱۳۹۳  |  ۰۹:۲۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی پیش شایعاتی در رابطه با نکسوس بعدی منتشر شد که گویا موتورولا سازنده نسخه جدید این سری تلفن های هوشمند است. طبق خبرها اسم رمز این دستگاه هم شامو (نهنگ قاتل) معرفی شده بود.

اما وب سایت TKTechNews به اطلاعاتی از جمله یک تصویر از محافظ صفحه نمایش دست یافته که نشان می دهد دستگاه بعدی موتورولا، موتو اس نام دارد و احتمالا از سری نکسوس نخواهد بود. اما کماکان گفته می شود که جزو پروژه اندروید سیلور (Android Silver) است.

با اطلاعاتی که از طریق فایل build.prop استخراج شده از داخل دستگاه توسط Antutu دریافتیم که اسم رمز این دستگاه شامو بوده و صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ یا همان ‌2K دارد.

moto-s-image

از دیگر مشخصات سخت افزاری که به نظر می رسد متعلق به موتو اس باشد، می توان به پردازنده اسنپدرگن ۸۰۵، پردازنده گرافیکی آدرینو ۴۲۰، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین دوم ۲.۱ مگاپیکسل اشاره کرد.

این مشخصات به اطلاعات قبلی در رابطه با موتو اس شباهت زیادی دارد و تنها تفاوت در مقدار رم و دوربین است که در شایعات پیشین به ترتیب ۳ گیگابایت و ۱۲ مگاپیکسل عنوان شده بود.

تی کی تکنیوز با توجه به محافظ لو رفته سایز صفحه نمایش آن را ۵.۹ اینچ حدس زده اما نکته جالبی که در فایل build.prop آمده DPI نمایشگر است که ۶۴۰ گفته شده است. با این تفاسیر سایز صفحه نمایش نباید بزرگتر از ۴.۶ اینچ باشد.

و نکته دیگری که این وب سایت به آن اشاره می کند، احتمالا موتو اس در وهله اول برای اپراتور ورایزن عرضه شود و اینکه این دستگاه از سری نکسوس نخواهد بود.

هنوز برای اعتماد کردن به اینگونه اطلاعات زود است و باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Mohsen

    عجب سخت افزاری ...

  • amirftma

    کی میشه شایعات تموم شه دیگه شایعه نباشه
    من اصلا از شایعات خوشم نمیاد

  • the one with mind

    بهتر. چون اگه این نکسوس بعدی باشه با سایز صفحه وحشتناک بزرگ من مجبور می شم همون نکسوس 5 و بگیرم.

  • saeed

    اگر یکی یک گوشی با مشخصات خوب بخاد ولی صفحه نمایش خیلی بزرگ نخاد باید چیکار کنه؟!!!؟!!!؟
    از دست این شرکتا.

  • Slim Shady

    حرفاشون ضد و نغیض زیاد داره
    یکی میگه ۵.۹ یکی دیگه ۴.۶!هنوز زوده واسه نظر دادن

  • احمد

    سلام به همه
    کسی میدونه چطور میشه ارور Firefox can’t find the server رو حل کرد؟این اروره خیلی رو اعصابمه لطفا اگه کسی راه حلی داره بیان کنه ممنون میشم.

    • Mr.Silverlight

      شما یه سری به این لینک ها بزن بد نیست :

      https://support.mozilla.org/en-US/questions/749336

      https://support.mozilla.org/en-US/kb/server-not-found-connection-problem

  • Mr.Silverlight

    بله بنده هم این مشکل رو دارم.باید چند بار رفرش کنم تا اکانتم سینک شه.نمی دونم مشکل از کجاست ؟!!!

    موتورولا رو Lenovo خرید دیگه درسته !!!؟ خوب الان تکلیف چیه.لنوو میخواد برند موتورولا رو قدرتمند کنه , خوب این لطمه بزرگی به برند خودشه , یا می خواد برعکس که اون موقع خرید موتورولا زیر سوال میره.اگه قراره از دانش ها و پتنت متورولا استفاده کنه چرا هنوز داره از این برند استفاده میکنه ؟؟؟
    این رو نمی دونم؟

  • پوریا

    امسال موتورولا قراره غوغا کنه.
    راستی من یه مشکل جدی با سایت دارم: خیلی برام پیش میاد که توی صفحه اصلی سایت وارد اکانتم هستم ولی وقتی وارد یکی از پستا می شم به صورت اتوماتیک از اکانت خارج می شم. چرا؟ کسه دیگه ای هم این مشکلو داره

    • Shut Down

      بله دوست عزیز دقیقا منم همین مشکلو دارم مجبورم هی رفرش کنم
      یه مشکل دیگه هم هست اینکه وقتی از سایت خارج میشم و دوباره وارد میشم برام پستای جدید نمیاد باید دوباره رفرش کنم تا مطالب جدیدی که دیجیاتو گذاشته برام بیاد

      • پوریا

        آره واقعا رو اعصابه باید بهش یه رسیدگی بشه

مطالب پیشنهادی