تکنولوژی در گذر زمان؛ ۱۹۹۴ و نقطه عطفی تاریخی
سال ۱۹۹۴ را شاید بتوان نقطه عطفی در صنعت تکنولوی دانست. در آن سال دنیای پهناور وب، یا به قول بعضی همان اینترنت، راه اندازی شد و موج تازه ای را در پی خود به وجود آورد. ...
سال ۱۹۹۴ را شاید بتوان نقطه عطفی در صنعت تکنولوی دانست. در آن سال دنیای پهناور وب، یا به قول بعضی همان اینترنت، راه اندازی شد و موج تازه ای را در پی خود به وجود آورد.
در آن سال ها کاربران با محصولاتی همچون تلفن های هوشمند، تبلت، تلویزیون های فلت و ... آشنا نبودند و حتی به ابزاری مثل گوگل نیز دسترسی نداشتند.
برای اینکه بتوانیم به خوبی میزان پیشرفت تکنولوژی را در طول سال های اخیر احساس کنیم، تنها کافی است نگاهی به گذشته داشته باشیم. بر همین اساس در ادامه مطلب مروری خواهیم داشت به اتفاقات دنیای تکنولوژی در سال ۱۹۹۴. با دیجیاتو همراه باشید.













از سال ۹۴ تا به امروز ۲۰ سال می گذرد. به عقیده شما تکنولوژی در ۲۰ سال آینده به شکل در خواهد آمد؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
34سالمه هنوز دارم پلي استيشن بازي ميكنم با اون كه خيلي از دوستام ديگه بازي نميكنن تازه ميخام playstationvrهم بخرم
بزرگترین دستاورد(حالا دست آورد یا هرچی آورد) 1994 توسط پدر و مادر من بوده
من متولد 16/11/1994 هستم
نمیدونستم همون موقع که به دنیا اومدم play staition هم اختراع شد !
عالی بود آقای قاسمی انقد به بابام خواهش کردم تا پلی استیشن رو برام خرید و از دبی فرستاد خداییش خیلی لذت بخش بود
اینم نقاشی دیجیتالی من از بیل گیتس بزرگ
اینم مراحل اجرای کار
http://www.youtube.com/watch?v=w_guyd61GKU
توصيه مي كنم فاصله دو كلمه BILL و GATES رو كمي بيشتر كني.
بسیار لذت بردم وحید جان، عالی بود
اون گوشی موبایل که عکسش رو گذاشتید ساخت اریکسون هست نه سونی اریکسون،،، اون هنوز ادغام نشده بودند اصلاح کنید لطفا
تو تصویر دوم اون گوشی تولید "سونی اریسکون" نیست. اون موقع هنوز "سونی اریکسون" ای وجود نداشت. اون گوشی تولید "اریکسون" هست.
《در سال ۱۹۹۴ بیشتر کاربران از ویندوز استفاده می کردند. ویندوز در آن زمان بدین شکل بود.》
- فکر کنم کسی که این مقاله رو نوشته اون موقع هنوز بدنیا نیومده بوده چون اون موقع اکثر کاربران از DOS استفاده میکردن و تعداد کاربران کامپیوتر هم خیلی کم بود و کسایی که کامپیوتر داشتن آدم عادی محسوب نمیشدن.
سلام به همگي، دقيقا دنبال يه همچين مقاله اي تصويري ميگشتم.
ممنون ديجي جان.
20 سال دیگه 20 برابر20 سال پیش تکنولوژی پیشرفت می کنه .......