در حالی که کمتر از یک ماه تا معرفی آیفون ۶ توسط کمپانی اپل زمان باقی مانده است، تا کنون تصاویر بسیاری را از اجزای این تلفن هوشمند که توسط زنجیره ی تولید کنندگان اپل به بیرون درز داده شده بودند مشاهده نمودیم. برای مثال در آخرین تصاویری که به این شیوه منتشر گردیده بود، توانستیم قاب جلویی و پشتی این تلفن هوشمند که گفته می شد متعلق به نسخه ی مجهز به نمایشگر ۴.۷ اینچی آن است را مشاهده نماییم.
ولی حالا تصاویری منتشر شده اند که به نظر می آید در آنها این دو قاب به همراه سایر اجزا بر روی هم مونتاژگشته اند، و ما می توانیم بر مبنای آنها تصاویری واقعی را از آیفون نسل بعدی شاهد باشیم. عکس های مذکور احتمالاً دقیق ترین تصاویری هستند که تا کنون از جزئیات ظاهری آیفون بعدی منتشر گشته اند.
کمپانی Feld & Volk که تخصص اصلیش در تولید نسخه هایی سفارشی شده و لوکس از تلفن هوشمند آیفون است، تصاویر جدید یاد شده را که دارای کیفیت بسیار بالایی نیز هستند در اشتراک اینستاگرامش منتشر نموده است.
با نگاهی به نمای کناری آیفون ۶ می توانیم به راحتی در مورد ضخامت این تلفن هوشمند قضاوت نماییم، انتظار می رود با تغییر ابعاد نسل بعدی آیفون میزان ضحامت آن در قیاس با نسل فعلی که با اندازه یی نزدیک به ۷ میلی متر عرضه می شود کاهش یافته باشد.
در این تصاویر همانطور که ملاحظه می شود گوشه های آیفون ۶ به نرمی گرد شده اند و دکمه های صدای آن نیز باز طراحی گشته اند، و در مجموع آیفون نسل بعدی به نظر می آید از نظر ظاهری تا حدی شبیه نسل فعلی آیپد مینی و آیپد ایر شده است. همچنین این تصاویر نشان می دهند که سوراخ های خروجی اسپیکرهای این تلفن هوشمند نیز باز طراحی گشته اند و جای دکمه ی پاور برای دسترسی راحت تر با توجه به تغییر ابعاد آیفون ۶ تغییر کرده و به سمت راست آن آماده است.
هر چند در حال حاضر منبعی وجود ندارد که بتواند صحت تصاویر منتشر شده را به صورت کامل تائید نماید ولی با توجه به جزئیات و شایعاتی که پیش از این شنیده بودیم این تصاویر به ذهنیت پدید آمده برای ما از آیفون نسل بعدی نزدیکی بسیاری دارند. نظر شما چیست و در صورتیکه تصاویر منتشر شده واقعی باشند آیا طراحی ظاهری آیفون ۶ مورد پسند شما واقع شده است یا خیر؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



جالبه
دوستان یخورده صبر داشته باشید،به اپل و جانی ایو اعتماد باید بکنیم هنوز هییچی مشخص نیست و تا روز معرفی خیلی مونده
هر دفعه هم اپل شوکه کرد هم کار بران خودش رو هم شرکتهای دیگرو مطمئنأ به همه چیز طراحی فکر کردن از قبل
البته امیدوارم همینطور باشه که میگم چون رو iphone 6 حساب باز کردم من!!
اینکه شبیه 2G!
شک نکنید آیفون ۶ خیلی شیک تر از این عکس هاست
به نظرم شکل ورودی پورت usb و سوراخهای اسپیکر غیر عادی و ساختگیه
حالت قوس و منحنی که کناره هاش به سمت بیرون داره اصلا جالب نیست ، تخت بودنش توی سری های 4 و 5 بیشتر دلنشینه تا این !
احتمال 99 در صد همینه . ولی کاش اون نوار پلاستیکی نبود. چون همه جا دارن میگن اینه. تنها جایی که میگه این شکلی نیست سایت "پرتقالیه" . که با یه خبر ضد و نقیض الکی کلی بزرگ بشه که نشد اونم با کلی خالی بندی که آره ما توی کارخونش آدم داریم.
99 درصد ظاهرش همینه ولی این عکسا گوشی اصلی نیس
تو سایت آمازون یه سری کیس واسه ایفون6 گذاشتن واسه فروش
هر آشغالی میخاد باشه...فقط عکس سیب گاز زده داشته باشه بقیش مهم نیست
این که با دستگاه های چاپ درست شده و کیفیتش کاملا مشخص اصل ساخت باید دید
رندرهای جدید ایفون 6 در کنارگلکسی الفا واقعا زیباست
http://www.phonearena.com/news/Awesome-renders-pit-the-4.7-iPhone-6-against-the-4.7-Samsung-Galaxy-Alpha_id59572