ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینترنت نوترینو همراه اول
تکنولوژی

همراه اول قیمت و مشخصات اینترنت 3G را بر روی سایت خود قرار داد؛ نوترینو به زودی از راه می رسد

با به پایان رسیدن انحصار رایتل، اینترنت 3G سرانجام برای کاربران دیگر اپراتور ها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. همانطور که چندی پیش در دیجیاتو اعلام کردیم، وزارت ارتباطات مجوز نسل سوم و چهارم ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۳۱ مرداد ۱۳۹۳  |  ۱۶:۱۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

با به پایان رسیدن انحصار رایتل، اینترنت 3G سرانجام برای کاربران دیگر اپراتور ها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. همانطور که چندی پیش در دیجیاتو اعلام کردیم، وزارت ارتباطات مجوز نسل سوم و چهارم موبایل را برای ایرانسل صادر کرده است و طبق گفته وزیر، مذاکرات با همراه اول نیز پیشرفت خوبی را داشته است.

در حالی که ایرانسل پوشش آزمایشی خود را در برخی مناطق خاص تهران آغاز کرده، همراه اول نیز با قرار دادن مشخصات اینترنت 3G بر روی سایتش، قصد دارد آمادگی خود را در این زمینه نشان دهد.

همراه اولی ها نام اینترنت 3G خود را «نوترینو» گذاشته اند و آماده اند تا به محض امضای مجوز از سمت وزارتخانه، خدمات خود را در اختیار کاربران قرار دهند. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر با «نوترینو» آشنا شویم.

سرعت

به گفته همراه اول، نوترینو دارای دو بسته متفاوت است که توسط آن ها سرعت های مختلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بسته ها به شرح زیر هستند :

  • بسته آلفا : با سرعت ۱۲۸ Kbps
  • بسته آلفا+ : با سرعت ۱ Mbps

لازم به ذکر است که اخذ بسته «آلفا+» مستلزم ارائه مجوز های لازم است. این بسته با توجه به سرعتی که دارد تنها به دانشجویان، محققین، کارمندان ، پزشکان و ... ارائه می شود.

 

قیمت

بر اساس اطلاعاتی که در سایت همراه اول درج گشته، قیمت بسته های آلفا و آلفا+ به شرح زیر است:

قیمت اینترنت 3g همراه اول آلفا حجم

مناطق تحت پوشش

به نظر می رسد در فاز اول پیاده سازی 3G همراه اول، شهر های تهران، اصفهان، اهواز و تبریز تحت پوشش قرار گیرند. نحوه پوشش هر یک از این شهر ها را می توانید در نقشه های زیر مشاهده نمایید:

 

نحوه فعال سازی

تنظیمات 3G نیز به مانند GPRS است و اگر نسل قبلی اینترنت همراه اول را بر روی دستگاه خود راه اندازی کرده اید، دیگر نیازی به تنظیم مجدد ندارید. همچنین بد نیست اشاره کنیم که 3G بر روی سیم کارت های قدیمی همراه اول نیز فعال می شود و کاربران لزومی به تعویض سیم کارت خود ندارند.

در نهایت برای فعال سازی بسته ها، اطلاع از میزان مصرف و دریافت راهنمای نوترینو، می توانید کد #100* را در دستگاه خود شماره گیری نمایید.

 

اطلاعات بیشتر در رابطه با نوترینو را می توانید در سایت همراه اول مشاهده نمایید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (137 مورد)
  • ایرانی

    یعنی خاک

  • مهدی

    من با 3g همراه اول تماس تصویری می گیرم ازش راضی هم هستم درضمن پوشش هم خیلی عالیه تقریبا تو تمام جاده ها آنتن می ده.

  • مهتاب

    خاک بر سرت کننده‌ همراه اول.اخه ساعت 11 شب کی میره تو نت .بعدشم راست میگن دوستان 100 مگابایت.کم به دقیقه نمی کشه.800مگابایت.میدی ولی دوروز مونده تموم بشه خودت جلوجلو قطع میکنی.دم رایتل گرم که من باهاش مقالاتم راترجمه میکنم ولی بازم اضافه میارم.

  • homeira

    تو مملکت ما سرعت اینترنت خصوصا نوترینو از لاک پشت هم کمتره اما بالا رفتن نرخ تعرفه هاش از سرعت خرگوش هم بیشتره! واقعا جای تأسفه وقتی یکی از کشور دیگه میاد اینجا با این سرعت مسخره بیچاره گیساش سفید میشه!؟

  • علي

    باسلام مزخرفترين اينترنت همراه اول است با اين قيمت هاي مصخره اش

  • zeea

    قیمت نوترینیو کسی میدونه

  • امیررضا

    سلام دوستان .من چی بگم نه چی بگم این همراه اول دزده دزد .رایتلم از اون بدتر .همراه اول میکه بسته های 128kbخب این که میشه 7یا 10کیلوبیت خب من اینو کجای دلم بزارم .ما باید احتسابب کنیم

  • moeen

    نباید شعار داد ونالید همراه اولو تحریم کنیم

  • بیاید استفاده نکنیم

    بچها بیاید تا یماه حداقل اینترنت استفاده نکنیم و شارژ نکنیم حجمامونو تا اینا حساب کار دستشون بیاد شماها ک انقد مینالید چرا استفاده میکنید خب بیاید بسیج شیم دیگه

  • منا

    واقعا دزدی شاخ و دم نداره. دزدی اون نیست که از دیوار مردم بالا برن نمونه بارز دزدی همین شارژ اینترنته واقعا برای خودم متاسفم
    وقتی اینطور کلاه می زارن سرمون دیگه نباید از دخالتهای کشورهای دیگه ایراد بگیریم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی