پیدا شدن موجودات زنده در فضا توسط فضانوردان روس
به تازگی یک خبرگزاری روسی، مطلبی را منتشر کرده است که شاید باور کردنش اندکی سخت باشد. بر اساس این گزارش از ایستگاه بین المللی فضایی خبر رسیده است که فضانوردان موفق شده اند موجوداتی تک ...
به تازگی یک خبرگزاری روسی، مطلبی را منتشر کرده است که شاید باور کردنش اندکی سخت باشد. بر اساس این گزارش از ایستگاه بین المللی فضایی خبر رسیده است که فضانوردان موفق شده اند موجوداتی تک سلولی را بر روی سطح بیرونی ایستگاه ISS پیدا کنند.
ولادیمر سولوجف، رئیس عملیات فضایی ایستگاه بین المللی می گوید: «ما بر روی چراغ های بیرونی ایستگاه، پلانکتون های دریایی و موجوداتی میکروسکپی را پیدا کرده ایم. برای مشخص شدن این موضوع باید بر روی آن ها تحقیقات بیشتری را انجام دهیم.»
در حال حاضر آژانس فضایی روسیه نتوانسته توضیحی منطقی را برای پیدا شدن پلانکتون های دریایی در فضا پیدا کند. تنها توجیه کنونی این است که موج های جوی این موجودات را از سطح اقیانوس در زمین جدا کرده اند و با طی کردن فاصله ای بالغ بر ۳۳۰ کیلومتر، آن ها را بر روی ایستگاه فضایی قرار داده اند.
این موجودات تک سلولی طی یک راهپیمایی فضایی و نمونه گیری های به عمل آمده کشف شدند. فضانوردان تلاش داشتند تا در نمونه های خود میزان آلاینده های تولید شده توسط فضاپیماها را اندازه گیری نمایند، اما پس از تحلیل داده ها، ناگهان با موجوداتی زنده مواجه شدند.
هنوز مشخص نشده که آیا این موجودات تک سلولی مشغول تکثیر خود بوده اند یا خیر؛ اما اگر این موضوع به اثبات رسد، مدرک محکمی خواهد بود دال بر نظریه پخش زندگی از زمین، به کهکشان ها.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
وای خدا خیلی دوست دارم پیدا بشن از ما پیشرفته تر باشن....در اینصورت دوحالت داره یا به انسان ها کمک میکنن که از این بدبختی خلاص بشن ویا اگه ازمون خوششون نیومد بزنن همه مونو نابود کنن راحت شیم....خخخ میدونم ربطی نداشت ولی واقعا اینجوری دلم میخاد بشه
مگه خبر سیاسیه که روسها بگن دروغه امریکا بگه درسته....حالم بهم میخوره....زندگی سیاسی اعتقاد سیاسی دانش سیاسی علم سیاسی....
حالا انسان چه گلی به سر خودش زده.....شاید موجودات فضایی انسان رام کنن....به هر حال خطر نداره ....از خود انسان ها که بدتر نمیخاد باشه
بابا اونا وقتی جهان هستی شکل می گرفت
از جیب جنتی ریخته شده اند زیاد مهم نیستند
من آیاته خلق السموات والارض و ما بث فیهما من دابه و هو علی جمعهم اذا یشاء قدیر(شوری/29)
و از نشانههاى [قدرت] اوست آفرینش آسمانها و زمین و آنچه از [انواع] جنبنده* در میان آن دو پراكنده است و او هرگاه بخواهد بر گردآوردن آنان تواناست.
تحت هر شرایطی اگر موجودات فضایی در نزدیکی زمین با ما تماس برقرار کنند، باید کرکره رو بکشیم پایین و زمین رو تعطیل کنیم.
چون این به این معناست که اونا امواج ضعیف ارسالی از زمین رو در اعماق فضا دریافت کردند و از اون مهمتر، تونستن بیان به زمین.
همه اینا برای ما تخیل علمیه و این یعنی اینکه اونا کلی از ما پیشرفته ترن و بعید به نظر میاد باهامون مثل یک موجود برابر برخورد کنند! :|
در روایات مطرح شده است كه امام باقر (ع) به جابربن یزید می گوید:
‹گویا تو گمان می كنی كه خداوند فقط این عالم را آفرید و بس و همچنین گمان می كنی كه خداوند بشری غیر از شما نیافریده است؛ آری به خدا قسم!خداوند هزار هزار عالم و هزار هزار آدم آفرید و تو در آخر این عالم ها و آدم ها هستی› ...(صدوق،خصال،ج2،ص450؛بحارالانوار،ج63،ص82-83
)
از حضرت علی ( علیه السلام ) پرسیدند :
پیش از آدم ابوالبشر چه کسی بود ؟ حضرت علی فرمودند : " آدمی دیگر ! خداوند 1000 عالم و 1000000 آدم آفریده است و تو در آخرین عالم و سلسه ی آخرین آدمیان هستی ! " ( کتاب روح و ریحان ، ص 133
خداوند را شاکریم که دیجیاتو در فیضیه هم طرفدار دارد
يه جنگي رخ بده بين ما و فضاييااا :)) اي حال ميده عين mass effect
ببینید اینا چقدر جلوتر از ما هستن!
باید به جای شادی گریه کنیم ؟
پس ببینید خداوند چقدر بزرگه که موجودات دیگه هم عبادتش .....