تکنولوژی
اختصاصی دیجیاتو: گزارش تصویری از غرفه سونی در نمایشگاه IFA 2014
تا کنون به صورت اختصاصی محصولاتی که سونی در برلین معرفی کرد را مورد بررسی قرار دادیم. اکنون برای اینکه از حال و هوای غرفه سونی در این نمایشگاه بیشتر آگاه شوید، شما را به ...
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۱:۱۷
تا کنون به صورت اختصاصی محصولاتی که سونی در برلین معرفی کرد را مورد بررسی قرار دادیم. اکنون برای اینکه از حال و هوای غرفه سونی در این نمایشگاه بیشتر آگاه شوید، شما را به گزارشی تصویری از این محل دعوت می نماییم.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.




















دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (19 مورد)
مطالب پیشنهادی




نمایشگاه عالییییی ... دیجیم که خداااااااا
ممنون از "مانی قاسمی" بابت جمع آوری عکس ها ، بنظرم برند سونی خیلی پیشرفت خوبی نسبت به بقیه برند ها داشته مخصوصا اینکه از همه هم دیرتر وارد گود شد ولی بنظرم بهترین محصولات تکنولوژی رو سونی می زنه ;)
باسلام خدمت دوستان بالاخره بعدکلی وقت واردسایت شدم.دیجیاتوسالاری به مولا
آخ خدا چقد دلم خواست اونجا بودم.
محصولات سونی خوب هستند اما حس یه کالای لوکس رو به آدم نمیده ........................
سونی گوشی خوب میزنه با کیفیت قابل قبول
کلا دو تا گوشی از سونی داشتم w700 و x10 که هنوزم دارمش ولی دیگه طرف سونی نمیرم خوب ساپورت گوش هاشو نمیکنه
واقعا نمیدونم چرا همه گیر دادن به مشخصات روی کاغذ زی3 . شاید ارتقا پیدا نکردن آن چنانی سخت افزار نشونه ای بر استفاده ی بهینه تر سونی از اندروید و ارتقا پیدا کردن رابط کاربری سونی باشه ! واقعا اعداد و ارقام عملکرد یک گوشی رو مشخص نمیکنند . این موضوع در آیفون های اپل و موتورولا موتو X و نکسوس ها تا حدودی ثابت شدست
محصولاتي كه امروز سوني معرفي كرد بعضي هاشون خوب بودند ولي بيشترشون نه
چون هم قيمت بالايي داشتند و هم زد ٣ نسبت به نسل قبل تغيير چشمگيري نداشت
اميدوارم در آينده محصولات بهتري رو از اين شركت شاهد باشيم
گزارش دیجیاتو عالی بود واقعا
دوستان به نظر شما نوت 4 خوشدست تره یا زی 3؟
الان کاربرد Cam Mini برام روشن شد !! شاید تو ردیف حرفه ایی ها هیچی نباشه !! اما تو کاربرد خونگی حرف نداره !!
آقا یه غرفه سامی ام برید دیگه !! دوست دارم بیشتر از نوت سر در بیارم !!