سونی به طور رسمی پرچمدار جدیدش را معرفی کرد: Xperia Z3
همانطور که تقریبا مطمئن بودیم، سونی در مراسم معرفی محصولات جدیدش در رویداد IFA 2014 پرچمدار تازه نفس خود را با نام Xperia Z3 معرفی کرد. با توجه به شخصاتی که این محصول دارد به ...
همانطور که تقریبا مطمئن بودیم، سونی در مراسم معرفی محصولات جدیدش در رویداد IFA 2014 پرچمدار تازه نفس خود را با نام Xperia Z3 معرفی کرد. با توجه به شخصاتی که این محصول دارد به خوبی می توان آن را یک جایگزین درخور برای Z2 دانست. سخن را کوتاه کرده و به ذکر مشخصات فنی این دستگاه بپردازیم:
مشخصات سخت افزاری اکسپریا زد ۳:
- صفحه نمایش ۵.۲ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰پی
- پردازنده چهار هسته ای اسنپدرگن ۸۰۱ با سرعت ۲.۵ گیگاهرتزی
- ۳ گیگابایت رم
- حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی
- چیپ گرافیکی آدرینو ۳۳۰
- گواهینامه IP58 و مقاومت در برابر آب
- دوربین۲۰.۷ مگاپیکسلی با لنز ۲۵ میلیمتری
- قابلیت عکاسی با حداکثر ISO 12800
- باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی
همچنین این پرچمدار سونی از قابلیت DSEE HX بهره می برد که منجر به افزایش کیفیت پخش موسیقی و از میان رفتن نویز مکالمه می شود. دوربین اکسپریا زد ۳ به شما امکان عکاسی در لحظه را می دهد و مطمئنا هیچ سوژه ای را از دست نخواهید داد.
سونی اکسپریا زد ۳ در چهار رنگ سفید، مشکی، مسی و سبز در پاییز امسال عرضه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

اين عاليه، بقيه رو بيخيال
مفید مرسی
فقط نیتونم بگم خاک بر سر سونی با این پرچمدارش!
معرفیش نمیکرد سنگین تر بود
البته چه میشه کرد سونیه دیگه
پرچمدار :))))) باو این سونیم مسخرمون کرده هاا
مرسی از دیجیاتو . خسته نباشی. پشت سر هم . دمت گرم
دوستان اون گواهینامه مقاومت در برابر آب IP68 هستش نه IP58
این مجصول چیزی جز از بین بردن جس پرچمدار داشتن z2 فایده ای نداشت. واقعا حسه بدیه هر چند 99 درصد شبیه z2 باشه ولی کسایی که زد 2 دارن دیگه پرچمدار نباشه
من z2 ندیدم تا حالا
Z3 هم نمیبینم
چند ماه دیگه z5 رو ببینم کافیه
یکیه!!!
سونی بیشتر سعی کرده ایرادات بیش از حد زد2 رو بپوشونه !
باید دید موفق شده یا نه !!!
نمیدونم سونی نمیخواد یه وینفون بزنه ! این همه اندروید میزنه یه وینفونم بزنه کنارش چی میشه مگه ؟ :/
عالیه مثل z2 عالیه اما معرفی نمیشد هم اتفاقی نمی افتاد، میشه گفت صداش از z2 بهتره، عکاسی در نور کمش بهتره، رابط کاربری تغییرات جزیی داره، قابلیت استریم مرتبت با ps4 داره و طراحی کمی متفاوت و باریکتر و سبکتر و ضد آب تر هم هست..... میشه گفت گوشی ایده آلی هست اما یک پیشرفت بزرگ نیست