ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

SM-G5309W اولین تلفن هوشمند سامسونگ مجهز به چیپ اسنپدراگون ۴۱۰

از گوشه و کنار خبر می رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه ی تلفن هوشمند اندرویدی جدیدی با صفحه نمایش ۵ اینچی است که احتمالاً به پردازنده ی اسنپدراگون ۴۱۰ مجهز گردیده باشد. موبایل مذکور ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۲ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۳:۴۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

از گوشه و کنار خبر می رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه ی تلفن هوشمند اندرویدی جدیدی با صفحه نمایش ۵ اینچی است که احتمالاً به پردازنده ی اسنپدراگون ۴۱۰ مجهز گردیده باشد. موبایل مذکور که در حال حاضر از آن با عنوان SM-G5309W یاد می شود مورد تائید مرکز صدور مجوز استاندارد برای قطعات مخابراتی در چین قرار گرفته است و ظاهراً اطلاعات مرتبط به آن توسط همین مرکز به بیرون درز پیدا نموده.

تلفن هوشمند یاد شده با سایر محصولات اندرویدی مشابه سامسونگ تفاوت چندانی نداشته و یک ابزار میان رده محسوب می گردد. بنا بر اطلاعات منتشر شده این موبایل مجهز به صفجه نمایش ۵ اینچی با رزلوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل بوده و به دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی به همراه دوربین پشتی ۸ مگا پیکسلی نیز مجهز گشته است.

SM-G5309W یک گیگابایت حافظه ی رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته و از درگاه حافظه ی microSD نیز بهره مند است. اما همانطوری که پیش تر نیز اشاره شد این اولین تلفن هوشمند سامسونگ خواهد بود که به پردازنده ی اسنپدراگون ۴۱۰ با سرعت پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز که دارای قابلیت های ۶۴ بیتی است مجهز گشته.

از شواهد پیداست محصول جدید سامسونگ فعلاً فقط برای چین تولید شده است ولی می توان در آینده ی نزدیک انتظار حضور آن را در سایر بازارهای جهان را نیز داشت. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از SM-G5309W را مشاهده نمایید.

 

1

 

4

2

 

3

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • hamed

    حالم از سامسونگ بهم میخوره همشون شبیه هم هستن

  • امیر

    سلام دوستان یکی به من بگه فرق بین چیپ 64 بیت با 32 بیت چیست ؟

  • حمیدرضا

    به نظر من که خرید میان رده از هر برندی در صورتی که بشه با 200 300 تومن بالاتر یه گوشی تقریبا پرچمدار خرید اشتباه محضه، منظورم توی پلتفرم اندروید هستش چون بعدا توی اپدیت و پشتیبانی براش کم میذارن شرکت ها.
    _________________________________
    راستی آقای قاسمی امروز عصر از مراسم ها پوشش زنده دارید؟ وبلاگ نویسی زنده رو میگم.

  • مبین

    یه اصلی که تیم طراحی سامسونگ همیشه بهش پایبند بوده اینه که گوشی میان رده حتما و تاکیدا و الزاما باید جوری زشت باشه که نشه بیشتر از دو ثانیه بهش نگاه کرد

  • jalal

    تكرار تكرار تكرار حال خودشون بد نميشه نميدونم

  • IFA BERLIN

    هی...
    سامسونگ خودش نمی دونه داره چیکار میکنه!!!!؟؟؟؟؟
    بیچاره اونایی که گلکسی اس 5 خریدن چند ما نگذشت که پرچمداراش حال کنن بهترین گوشی از سامسونگ رو دارن بعد آلفا اومد ضد حال بره همشون شد الان هم ضد حال شدید برای اونایی که آلفا خریدن...
    حال این که چیزی نیست نوت 4 هم تو راهه.......:d

  • سوتابایت

    طرح iwatch از کسی که طرح درست iphone رو منتشر کرد!!
    http://www.phonearena.com/news/Apple-iWatch-concept-shows-dreamy-curves-iPhone-esque-looks_id60128
    -------------------------
    در انتظار تایید نظرمم !!

    • حمیدرضا

      این که بی نهایت به gear s شباهت داره.
      زیبا نیست، کاربردی هم نیست به نظرم این شکلی.

    • Ali.tavas

      واي نكن اين كارو با ما دلم ضف رفت
      دلم رو برد ٥٠٠$ هم براش ميدم;)

    • Amir1100 امیر پویا حلاج

      من قشششششششش کردم! اگه این باشه عالیه

      • Amir1100 امیر پویا حلاج

        یه چیزی هست
        پاینش نوشته dearmy
        :(

  • LG Forever

    چقدر زشته اه ...

  • امیر پارسا

    چه کلففففففته!!!!!:):):)

  • WOLVERINE

    منتظر طوفان سامسونگ در امروز باشید
    طوفان سامسونگ = امپراطور = گلكسى نوت 4

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی