ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

غرفه سامسونگ IFA 2014
تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: ویدیو نگاه نزدیک به Galaxy Alpha

گلکسی آلفا را شاید بتوان یکی از متفاوت ترین موبایل های سامسونگ در طول سالیان اخیر دانست. این شرکت کره ای پس از اینکه انتقادات بسیاری را بابت استفاده از پلاستیک متوجه خود دید، سرانجام ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۳ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۶:۲۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گلکسی آلفا را شاید بتوان یکی از متفاوت ترین موبایل های سامسونگ در طول سالیان اخیر دانست. این شرکت کره ای پس از اینکه انتقادات بسیاری را بابت استفاده از پلاستیک متوجه خود دید، سرانجام تصمیم گرفت با گلکسی آلفا آشتی خود با آهن را به جهانیان اعلام نماید.

این محصول پیش از نمایشگاه IFA معرفی شد، اما ما این فرصت را پیدا کردیم تا در حاشیه این رویداد، نگاهی نیز به این محصول سامسونگ بیندازیم. در ویدیو زیر می توانید بیشتر با گلکسی آلفا آشنا شوید. (حجم ویدیو ۷ مگابایت)

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/galaxy-alpha-handson.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • -SONY-

    پس چرا با رابط کاربری و قسمت های گوشی کار نکردید مثل زد3 تبلت؟؟؟؟؟؟

  • BuBo

    سلام، ببخشید بی ربطه ولی منظور سونی از این تصویر برای نمایشگاه IFA چی بوده؟
    به صورت کاملا واضح یه مثلث و یه تک چشم وسطش؟ به نظرتون این علامت دیگخ خیلی تابلو نیست؟ واقعا منظورشو نفهمیدم.
    ..................
    در مورد آلفا هم گپشی زیباییه ولی حیف که دیگه حسش نیست اندروید رو جز با نکسوس با چیز دیگه تجربه کنم با این خودم یه طرفدار سامسونگ بودم و هنوزم از بعضی محصولاتش واقعا خوشم میاد و هنوز قبولش دارم این برند رو.

    • Mohsen

      واقعا از سونی انتظار نداشتم

  • LG Forever

    همچینم قشنگ نیست ولی بین زشت و زشت تر بهترینه سامسونگه ... خیل کلفت نیست ؟!

  • Reza

    اگه قابش میشکست کی میخواست پولشو بده :(

  • Ag

    رقابت جالبی خواهد بود بین این و اکسپریا زد3 کامپکت.

    به نظر من اکسپریا زد3 کامپکت بهتره، البته اینم خیلی خوبه.

  • ali

    سلام .. اقای مانی قاسمی این ویدیوتون خیلی بهتر از قبلی بود خصوصا دیگه خودتون رو معرفی نکردید :) ...

    می شه گفت بهترین ویدیو فارسی بود که تا حالا از نمایشگاه دیدم ... لحن صحبت کردنتون و تون صداتون عالیه ....

  • Lord

    اقای قاسمی ممنون ولی تو رو خدا اگه قاب پشتی رو بشکنی چی مراعات کن دیه :)

  • سوتابایت

    عالی!!منتظر ویدیو نوت هم هستیم!!

  • مسعود

    عالی بود ......

  • Mehdi Mizi

    تشکر آقای قاسمی ، گوشی زیبایی هست نسبت به بقیه گوشیای سامسونگ ولی حداقل میرفتین یه رنگ زیباترشو انتخاب میکردین برای نگاه نزدیک ، در هر صورت نگاه به سامسونگ عوض نشده و همچنان گوشی هاش ارزش خرید ندارن ;)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی