تکنولوژی
اختصاصی دیجیاتو: گزارش تصویری از غرفه سامسونگ در IFA 2014
[caption id="attachment_12867" align="alignnone" width="600"] تلویزیون های همواره بخش بزرگی از غرفه های سامسونگ را به خود اختصاص می دهند.[/caption] [caption id="attachment_12868" align="alignnone" width="600"] سامسونگ برای اولین بار این تلویزیون دو گانه را در نمایشگاه CES ...
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۸














دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (26 مورد)
مطالب پیشنهادی












اصلا من میمیرم واسه کار غیر قانونی و خلاف :)
سامسونگ امسال طوفان به پا كرد بامحصولات منحصر به فردش ،دست گلت درد نكنه اقاي قاسمي به خاطر تهيه گزارش خوبتون و خسته نباشيد به شما و تيمتون ادم اين محصولاتو ميبينه همه چيو فراموش ميكنه
دمتون
مرسی اقا میلاد با جنم
جدا از زحماتتون و صد البت تشکر از تلاش هاتون.
بعد دیدن این صفحه خبری میتونم بگم اونی که سامسونگ رو به چسب زخم ساز یا دمپایی ساز ملقب میکنن هیچی نمیدونن.
واقعا برام جالبه این همه گستردگی این همه محصول با چنین کیفیت هایی واقعا مدیریت بالایی داره سامسونگ میتونم بگم هیچ کم و کاستیی نصبت به کمپانی هایی مثل اپل و گوگل و ماکروسافت نداره حالا بخوایم سونی هم جا بدیم تو این کپانی هایی که تو چندین زمینه تولید محصول میکنن.
تازه تانک و محصولات نظامیشو کشتی سازیش فکر کنم تو این غرفه ها جا نشده وگرنه می اورد.
من یه طرفدار تکنولوژی هستم نه برند خاص ولی میتونم بگم خیلی شرکت ها باید سر تعظیم فرود بیارن.
شماهایی که مسخره میکنید این برند رو، یعنی میخواین بگین از مدیران BMW بیشتر میفهمید که با این کمپانی مشارکت کردن؟ ولی خیلی کمپانی های دیگه.
لذت بردم واقعا از محصولاتش.
یا حق
اگر فردا این سامسونگ دمپایی هوشمند هم ساخت تعجب نکن!! شاید بزرگترین کارخونه دنیا رو داشته باشه!!! من تا قبل از این که ی سری به تلویزیونهای 4کاش بزنم، میگفتم این همون شرکته که بادااواس و اون اندروییدهای بیکیفیت رو میساخت!!! ولی الان میگم این همین ک گالاکسی نوت رو درست میکنه، مشخصه ک ی شرکت تکنولوژیک و جالبیه!!!
شما که این همه زحمت کشیدید، یه عکاس خوب میفرستادید.
یعنی عمرا چیزی که صفحه نمایش داشته باشه سامسنگ نزنه !!
لا مصب این سامسونگ همه چی تولید میکنه !!
یه کنسول هم بزنه دیگه ستش تکمیله
من همه محصولات سامسونگ رو به غیر از گوشی هاش قبول دارم
اینکه یه عده انتظار چیزی رو میکشند که هنوز معلوم نیست اصلا چی هست نشونه ........
سامسونگ از این جنگولک بازیا نداره عزیزم اینا مختص طرفدارای چشم و گوش بسته ایفونه
آقا مانی مواظب باش نگیرنتاااااا ، انتظامات و چ میدونم اینجور چیزا با چیزای خطرناک در افتادیااا