تکنولوژی
اختصاصی دیجیاتو: ویدیو نگاه نزدیک به سامسونگ گلکسی نوت ۴
از محصولی که خود آغاز کننده شاخه فبلت ها است، انتظاری به جز بهتر بودن نمی رود. خوشبختانه سامسونگ نیز بر این نکته واقف است و همچون نسل های قبلی تلاش نموده تا بهترین های ...
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۵۶
از محصولی که خود آغاز کننده شاخه فبلت ها است، انتظاری به جز بهتر بودن نمی رود. خوشبختانه سامسونگ نیز بر این نکته واقف است و همچون نسل های قبلی تلاش نموده تا بهترین های خود را در گلکسی نوت به نمایش بگذارد.
نسل چهارم این دستگاه، که چند روز پیش در حاشیه نمایشگاه IFA رونمایی شد، اکنون در برابر دوربین دیجیاتو قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این محصول، ویدیو زیر را از دست ندهید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/galaxy-note-4-samsung.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (18 مورد)
مطالب پیشنهادی
خوب مانی جان دوربینو یه لحظه بذار زمین قلمو در بیار d:
ولی ایول، واقعا که لقب بهترین سایت فارسی اخبار فناوری برازنده ی شماست ;)
خدايا به تمام دوست و برادرهاي گلم در ديجياتو نوت ٤ و يك موتو ٣٦٠ اهدا بفرما همه دستا بالا بگيد الهي آمين :)
آفرین آفرین خوب بود...
اج رو بچسب داداشی
منتظر فیلمه نوت اج هستیم...البته کامل تر بذار
برو تو setting و منو و...
ممنون صب منتظرم..الان ساعت 3.14 نصف شب
مانی جان ارومتر داداش
اون نوت اگه از دستت میافتاد باید اندازه 2 تا IFA میدادی براش
من دلم شکست اونجوری باهاش رفتار کردی..خب یه نفر دیگه هم میبردین کنارتون دوربینو میگرف دستش عزیز من
چیزی کم نداره، شاید از لحاظ ظاهری مثل z3 وm8نپسندمش اما اونقدر نکته مثبت داره که اینها مهم نیست، بخصوص کاربرد های عالی قلم های سری نوت که واقعاً لذت بخش هستند.
مانی جان با قلم درگیر بودیا ... اخرم در نیومد :)
مانی جان اون گوشه داشتن در مورد نوت اج صحبت میکردن اونم یه فیلم بگیر منتظرم
نویسنده های دیجیاتو مانی گوشیشو جواب نمیده یکی بهش خبری چیزی بده بگه از خاجه حافظ لندن فیلم گذاشتی از نوت اج نزاشتی یه هندز ان بزاره از دیروزه منتظریم
تو 10 دقیقه دوتا پست لامصب سایت که نیست موتور جت هستش
فعلا در زمینه فبلت من سری نوت رو برتر میدونم بعد هم لومیا 1520 میتونه برتر باشه اما نوت 4 میتونست خیلی خیلی بهتر باشه هرچند که الان هم عالی هستش و فقط طراحی کمی مشکل داشت که تو نوت 4 عالی شده
بهتر نیست به جای به به و چه چه کردن در مورد روند کاری سایت در مورد پستی که قرار داده شده صحبت و بحث بشه ؟ پست گذاشتن و آپدیت سریع یک سایت فناوری از بدیهیات و ابتدایی ترین کارکردها و رمز بقای اون هستش !!
دور همیم خوش میگذره بیا تو غریبی نکن
نو برو سایتایی مثه زومیتو ترنجیو ببین اصن قابل مقایسه با دیجیاتو نیستن دیجیاتو کارش فوق العادس
انقد این دو روز در مورد نوت ۴ بحث کردیم که سردرد گرفتیم الان فقط باید از دیجیاتو تعریف کنیم و بس
شاهکار میکنی دیجیاتو.مرسی مرسی مرسی