ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اختصاصی دیجیاتو: گزارش تصویری از غرفه Huawei در نمایشگاه IFA

هوآوی را می توان از جمله برند های چینی دانست که در طول سالیان گذشته موفق شده اند به خوبی جایگاه خود را در بازار جهانی موبایل به ثبت رسانند. این شرکت حوزه اصلی فعالیتش ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۸:۱۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هوآوی را می توان از جمله برند های چینی دانست که در طول سالیان گذشته موفق شده اند به خوبی جایگاه خود را در بازار جهانی موبایل به ثبت رسانند. این شرکت حوزه اصلی فعالیتش تا مدت ها امور مخابراتی بود، اما سرانجام از چندی پیش تصمیم گرفت تا محصولات خود را برای کاربران نهایی نیز عرضه نماید.

در ادامه مطلب با گزارش تصویری دیجیاتو از غرفه این شرکت در نمایشگاه IFA 2014 همراه باشید.

IMG_6216-w600

موبایل Ascend G7
موبایل Ascend G7
موبایل Ascend G7
موبایل Ascend G7
مچ بند هوشمند هوآوی
مچ بند هوشمند هوآوی
این مچ بند ها در برابر آب بسیار مقاوم هستند.
این مچ بند ها در برابر آب بسیار مقاوم هستند.
تبلت مدیا پد هوآوی
تبلت مدیا پد هوآوی
اسپیکر های جلوی این دستگاه بسیار شبیه به طراحی های HTC هستند.
اسپیکر های جلوی این دستگاه بسیار شبیه به طراحی های HTC هستند.

IMG_6193-w600

فبلت Ascend Mate 7 . ویدیو نگاه نزدیک به این دستگاه را می توانید در زیر مشاهده نمایید.
فبلت Ascend Mate 7 . ویدیو نگاه نزدیک به این دستگاه را می توانید در زیر مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/huawei.mp4"]

 

IMG_6199-w600

Ascend P7 پرچمدار کنونی هوآوی به شمار می رود.
Ascend P7 پرچمدار کنونی هوآوی به شمار می رود.

IMG_6201-w600

IMG_6202-w600

مودم های 3G هوآوی
مودم های 3G هوآوی

IMG_6205-w600

IMG_6209-w600

 

این دستگاه یک کامپیوتر کوچک است که پردازنده ای ۴ هسته ای دارد و به ۱ گیگابایت رم مجهز است.
این دستگاه یک کامپیوتر کوچک است که پردازنده ای ۴ هسته ای دارد و به ۱ گیگابایت رم مجهز است.

IMG_6212

IMG_6213

IMG_6214

IMG_6215

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • یاسر صالحی پور

    از وقتی نارنجی تعطیل شده بود عزا گرفته بودم ......... امروز اینجا رو پیدا کردم ....... یعنی دیوونه مطالب و بررسیهای مانی قاسمی بودم ...... فداااااات مانی قاسمی ...... ورودم به جمع شما دیجیاتوییها رو به خودم تبریک میگم ..... خخخخخ

  • iman

    قیمت جی 7 چنده ؟!!! یکی میگه 299 یکی میگه 355؟!!!!!

  • tahaeb

    خداییش Ascend Mate 7 خیلی خوش دست و زیباست

    • عاشق پرسپولیس

      موافقم.فقط قیمت mate7چنده؟

  • ali.n

    آقای قاسمی دمتون گرم، سرعت و کیفیت مطالب عالیه.

  • TechLover

    مرسی آقای قاسمی. از بس که وقت روی آماده کردن مقالات می گذاری وقت نمی کنی هیچ جای آلمان رو ببینی. دمت گرم. روحم رو شاد کردی

  • masoud

    واقعا گوشی های هواوی خیلی با کیفیتن فقطـــــــــــ 1.حیــــــــــــــف که خلاقیت ندارن و کپی میکنن 2. فقط از سخت افزار خودش استفاده میکنه چون من تجربه بدی از این سخت افزار دارم ولی در کل با توجه به قیمت خوبش تو بازار ما که خوب ازش استقبال شده

  • سوتابایت

    دستگاه های فوق العاده زیبایی تولید می کنه ولی حیف که نمونه اصلیش تو بازار هست!!!خخخ!!! کپی کاری حرفه ایی به این می گن!!!
    آقای قاسمی آی لاو یو!!!ههه!!دیجیاتو ای لاو یو تو!!!
    آقای قاسمی بلیت برلین به کالیفرنیا تهیه شده دیگه؟؟؟!! انتظارات در حد المپیک!!

    • TROOL

      نویسنده های دیجیاتو مانی گوشیشو جواب نمیده یکی بهش خبری چیزی بده بگه از خاجه حافظ لندن فیلم گذاشتی از نوت اج نزاشتی یه هندز ان بزاره از دیروزه منتظریم

  • saeed

    سلام من مانی قاسمی هستم اومدم IFA تا بترکونیم.

  • عــــــامـــــــــر

    هواووی برند خوبی هستش اما خب حیف که خلاقیت نداره

  • TROOL

    اغا از نوت اج هم فیلم بزارین

    • TROOL

      چند روز پیش بچه های ترنجی از سرعت سایت تعریف میکردن میگفتن اونجای ما {بچه های دیجیاتو}داره میسوزه که ترنجی لو دهنده شده بماند که کلن چیزایی که لو داده بودن همش سراب بود الان سایتشون به F رفته

      • LG Forever

        داداش ترنجیو که ول کن داغونه ... باز زومیت یه چیزی ... اصن تا مانی قاسمی هست نگران هیچی نباش

        • اشکان

          " … باز زومیت یه چیزی … "؟؟؟ زومیت رو واقعا یه سری بیسواد دارن میگردونن! کسایی که هیچی از تکنولوژی سر در نمیارن و حتی یه ذره هم گیک و علاقه مند نیستن! زومیتم عین جی اس امه.

      • -SONY-

        نه الان سایتشون درست شده.

        • TROOL

          هنوزم مشکل داره

        • TROOL

          http://8pic.ir/images/17jc2qj2o7vwg1q95cd0.png

        • TROOL

          میدونم درست شده اما خبرهایی که میزارن دیجیاتو 1 ساعت پیش گذاشته غیر از اونم بعضی صفحاتش باز نمیشه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی