اختصاصی دیجیاتو: گزارش تصویری از غرفه Huawei در نمایشگاه IFA
هوآوی را می توان از جمله برند های چینی دانست که در طول سالیان گذشته موفق شده اند به خوبی جایگاه خود را در بازار جهانی موبایل به ثبت رسانند. این شرکت حوزه اصلی فعالیتش ...
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۸:۱۱
هوآوی را می توان از جمله برند های چینی دانست که در طول سالیان گذشته موفق شده اند به خوبی جایگاه خود را در بازار جهانی موبایل به ثبت رسانند. این شرکت حوزه اصلی فعالیتش تا مدت ها امور مخابراتی بود، اما سرانجام از چندی پیش تصمیم گرفت تا محصولات خود را برای کاربران نهایی نیز عرضه نماید.
در ادامه مطلب با گزارش تصویری دیجیاتو از غرفه این شرکت در نمایشگاه IFA 2014 همراه باشید.







[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/huawei.mp4"]



دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (30 مورد)
مطالب پیشنهادی











از وقتی نارنجی تعطیل شده بود عزا گرفته بودم ......... امروز اینجا رو پیدا کردم ....... یعنی دیوونه مطالب و بررسیهای مانی قاسمی بودم ...... فداااااات مانی قاسمی ...... ورودم به جمع شما دیجیاتوییها رو به خودم تبریک میگم ..... خخخخخ
قیمت جی 7 چنده ؟!!! یکی میگه 299 یکی میگه 355؟!!!!!
خداییش Ascend Mate 7 خیلی خوش دست و زیباست
موافقم.فقط قیمت mate7چنده؟
آقای قاسمی دمتون گرم، سرعت و کیفیت مطالب عالیه.
مرسی آقای قاسمی. از بس که وقت روی آماده کردن مقالات می گذاری وقت نمی کنی هیچ جای آلمان رو ببینی. دمت گرم. روحم رو شاد کردی
واقعا گوشی های هواوی خیلی با کیفیتن فقطـــــــــــ 1.حیــــــــــــــف که خلاقیت ندارن و کپی میکنن 2. فقط از سخت افزار خودش استفاده میکنه چون من تجربه بدی از این سخت افزار دارم ولی در کل با توجه به قیمت خوبش تو بازار ما که خوب ازش استقبال شده
دستگاه های فوق العاده زیبایی تولید می کنه ولی حیف که نمونه اصلیش تو بازار هست!!!خخخ!!! کپی کاری حرفه ایی به این می گن!!!
آقای قاسمی آی لاو یو!!!ههه!!دیجیاتو ای لاو یو تو!!!
آقای قاسمی بلیت برلین به کالیفرنیا تهیه شده دیگه؟؟؟!! انتظارات در حد المپیک!!
نویسنده های دیجیاتو مانی گوشیشو جواب نمیده یکی بهش خبری چیزی بده بگه از خاجه حافظ لندن فیلم گذاشتی از نوت اج نزاشتی یه هندز ان بزاره از دیروزه منتظریم
سلام من مانی قاسمی هستم اومدم IFA تا بترکونیم.
هواووی برند خوبی هستش اما خب حیف که خلاقیت نداره
اغا از نوت اج هم فیلم بزارین
چند روز پیش بچه های ترنجی از سرعت سایت تعریف میکردن میگفتن اونجای ما {بچه های دیجیاتو}داره میسوزه که ترنجی لو دهنده شده بماند که کلن چیزایی که لو داده بودن همش سراب بود الان سایتشون به F رفته
داداش ترنجیو که ول کن داغونه ... باز زومیت یه چیزی ... اصن تا مانی قاسمی هست نگران هیچی نباش
" … باز زومیت یه چیزی … "؟؟؟ زومیت رو واقعا یه سری بیسواد دارن میگردونن! کسایی که هیچی از تکنولوژی سر در نمیارن و حتی یه ذره هم گیک و علاقه مند نیستن! زومیتم عین جی اس امه.
نه الان سایتشون درست شده.
هنوزم مشکل داره
http://8pic.ir/images/17jc2qj2o7vwg1q95cd0.png
میدونم درست شده اما خبرهایی که میزارن دیجیاتو 1 ساعت پیش گذاشته غیر از اونم بعضی صفحاتش باز نمیشه