ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری اینتل و Fossil برای ورود به بازار ساعت های هوشمند

پیشتر گفته بودیم که اینتل حرکت خود را به سمت بازار گجت های پوشیدنی آغاز کرده؛ ورود به این دسته از لوازم الکترونیکی با هدف کمک به بیماران پارکینسون و هکاری با SMS Audio برای ساخت هدفون ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۵ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۲:۱۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پیشتر گفته بودیم که اینتل حرکت خود را به سمت بازار گجت های پوشیدنی آغاز کرده؛ ورود به این دسته از لوازم الکترونیکی با هدف کمک به بیماران پارکینسون و هکاری با SMS Audio برای ساخت هدفون های دارای حسگر ضربان قلب از جمله این اقدامات بودند.

اما حالا خبر کوتاهی منتشر شده که این شرکت با یک سازنده لوازم لوکس به نام Fossil وارد همکاری شده تا به زودی ساعت های هوشمند مبتنی بر اندروید پوشیدنی عرضه کنند. کمپانی Fossil پیشتر از علاقه خود به ساعت های هوشمند خبر داده بود و همین باعث ایجاد این همکاری دو جانبه شد.

متاسفانه در حال حاضر جزئیات زیادی از این خبر منتشر نشده اما در حال حاضر ما از این موضوع مطلع هستیم که هر دو کمپانی با این همکاری قصد دارند تکنولوژی و مد را با یکدیگر ترکیب کنند و این موضوع تنها مختص ساعت های هوشمند نیست. Fossil یک کمپانی فعال در ساخت و طراحی انواع کیف ها و ساعت ها با جواهرات قیمتی است که یک نمونه از محصولات اش را در تصویر فوق می بینید.

باید دید در آینده این دو کمپانی چه نقشه راهی برای خود ترسیم کرده اند و اهداف خود را چگونه پیاده سازی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • tahaeb

    اینا رو عشقه

  • tahaeb

    دارن لوسش میکنن دیگه
    همه هم که تقریبا یکنواخته طرحشون فقط از 360 خوشم اومد
    البته بی صبرانه منتظر iwatch هستم

  • AhmadRzz

    بچه ها کمکککککککککککککککک
    یکی انگار به رمز ١٣ حرفی و رقمی و … اپل ایدیم دسترسی پیدا کرده الان داره از کلشم اف کلنز من داره استفاده میکنه
    دیروز میخواست اکانت منو بفروشه ؟؟؟ میگید چیکار کنم ؟؟؟؟
    با پشتیبانی اپل درمیون گذاشتم ولی میگه با دولوپر کلش حرف بزن؟؟!!
    چیکار کنم من اخهههههه؟؟
    به خدا رمز اپل ایدیم به ذهن جنم نمیرسه چه برسه به یه نفر
    ایرانی هم هست شمارشو هم پیدا کردم
    کممممکک لطفا

  • Arshan

    فسيل واقعا ساعت هاي خوبي داره
    راستي فقط ٣ روز مونده

  • LG Forever

    اینتل ؟!!!!!!!؟؟؟ اسمارت واچ ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! داره قیامت میشه به قران :)

  • سوتابایت

    فسیل!!

    • نام کاربری

      :) چیه این ؟

      • سوتابایت

        فسیله دیگه !! یه میلیون سال هم سن شه !! خخخ !!
        شوخی کردم جا ساعتی فسیل !! ولی قدیمی !! احتمالا 10 سال !! شایدم بیشتر !

  • محمدرضا پورمیرزایی M.R.P

    من ک هنوز عاشق ساعت های کلاسیک هستم!! ای کاش همونجوری ک ساعت های هوشمند با قیمت معقول اصلشون گیر میومد این ساعت فسیلم گیر میومدو تقلبیشو نمینداختن پاچمون :(
    کسی میدونه اسم این نمونه ( مدل که تصویرشم هست ) چیه؟!

    • حامی اندروید

      فکر کنم این باشه ـ ـ ـ
      www.fossil.com/controller/View?page=PDP&store=Fossil&productId=22560150&imagePath=FS4972&searchTerm=watch

      • محمدرضا پورمیرزایی M.R.P

        دادا صفحشو برام باز نمیکنه، اسم مدلشو اگ میشه برام بنویس، مرسی بازم ؛)

  • -SONY-

    عاغا اولین ساعت هوشمند ساخت کدوم کمپانی بود؟
    سونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • حامی اندروید

      اولین ساعت هوشمند ساخت مایکروسافت بوده ـــ

    • سوتابایت

      اگر واقع بینانه نگاه کنیم !! فعلا چیزی به نام ساعت هوشمند تولید نشده !! همشون موبایل ها کوچک شدن که با اسم ساعت بازاریابی می شن !! خخخ !!

  • سوتابایت

    که یک نمونه از محصولات اش را در تصویر فوق می بینید. !!!
    این محصول این قدر منحصر به فرد بود که چشم بصیرت هم قادر به دیدنش نیست !! چیز دیگه ایی برای دیدنش لازمه !!؟؟

    • علیرضا

      سلام شاید اینجا جاش نباشه ولی میخواستم بدونم به نظرتون نکسوس هشت یا نه کی میاد؟ اگه که شیش هفت ماهه دیگه میاد برم همون نکسوس هفت یا تب اس بگیرم

  • ریک

    اقا زیر صفحه استریم زنده مراسم اپل که نوشته فقط با سافاری میشه اونو دید!یعنی من که از کروم استفاده میکنم و گجت اپلی ندارم نمیتونم ببینم؟

    • سوتابایت

      سافاری ویندوز رو دانلود کن راحت ببین !!

      • ریک

        میگم با اینترنت 128 کیلو بیتی میشه دید؟اخه تهران نیستم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی