ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و ویدیوی لو رفته از آیفون ۶ روشن [به روز رسانی شد]

با توجه به تایمر موجود در سایت اپل، فقط ۲ روز و ۱۲ ساعت به مراسم رونمایی از آیفون جدید باقی مانده. در این روزهای پایانی ما شاهد بهترین تصاویر لو رفته از این محصول ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۶ شهریور ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

با توجه به تایمر موجود در سایت اپل، فقط ۲ روز و ۱۲ ساعت به مراسم رونمایی از آیفون جدید باقی مانده. در این روزهای پایانی ما شاهد بهترین تصاویر لو رفته از این محصول هستیم؛ آیفون ۶ با صفحه نمایش ۴.۷ اینچ و البته روشن!

به نظر می رسد این بار با تصاویر واقعی روبرو هستیم و می توانیم انتظار داشته باشیم محصول نهایی همین باشد. تصاویر گرفته شده از یک وب سایت چینی به نام cnBeta است و به خوبی یک آیفون ۶ روشن را به ما نشان می دهد. پنل جلوی دستگاه کاملا مشابه آیفون ۵ اس و قسمت پشت، به صورت تمام فلزی است. دوربین همانطور که در تصاویر قبلی لو رفته بود، به صورت برجسته و دارای یک فلاش LED دو گانه است. زاویه گوشه ها به طور کلی نرم تر شده و همچنین، دکمه ها برخلاف مدل های قبلی، با بدنه تراز شده اند.

صفحه خانگی به طور کامل مشابه با آیفون ۵ اس اما این بار با شش ردیف اپلیکیشن است. تمام نرم افزارهای از پیش نصب شده iOS 8 هم در اینجا دیده می شود. در ویدیوی منتشر شده هم دیده می شود که شخص استفاده کننده، به وسیله سنسور لمسی TouchID قفل آیفون ۶ را باز می کند.

در حال حاضر می توان مطمئن بود ما با نمونه اصلی روبرو هستیم و آیفون جدید از نظر ظاهر به طور کامل مشابه به همین مورد است. اما به هر حال تا معرفی رسمی این دستگاه فقط ۲ روز و ۱۲ ساعت باقی مانده.

در ادامه مطلب می توانید تصاویر کامل و ویدیوی لو رفته از آیفون ۶ را مشاهده کنید.

به رزو رسانی: وب سایت MacRumors به نقل از Cnbeta خبر از انتشار چند ویدئوی دیگر در انجمن Weibo توسط کاربری چینی داده است که در آنها وی مشغول استفاده کردن از نسخه ی ۴.۷ اینچی آیفون نسل بعدی بوده و با اپلیکیشن هایی مانند تنظیمات، دوربین و health یا همان سلامتی کار می نماید. در ادامه ی مطلب می توانید این ویدئوها را نیز مشاهده کنید.

gsmarena_002

gsmarena_003

gsmarena_004

gsmarena_005

gsmarena_007

gsmarena_008

gsmarena_009

gsmarena_010

gsmarena_011

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-leak.mp4"]

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-leak2.mp4"]

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-leak3.mp4"]

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-leak4-.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (55 مورد)
  • امیر

    به عنوان یک سامسونگی اصیل از این طراحی خوش حالم. در ضمن توی دیجیکالا هم همین طوریه.

  • iSoroush

    ینی یکی توی تیم طراحی اپل یا حتی آبدارچی اونجا نیس که از این طرح خوشش نیاد؟ یکی نیس به خاطر این جوجه اردک زشت شاکی شه و نظرش رو بگه؟ این تن بمیره هس، خیالتون راحت....! من حتی اگه کارمند اپل هم بودم هرجور شده وسط اونجا ادای خودسوزی درمیاوردم تا به حرفم رو بالاحره بشنون...!
    کلیت کار خوبه ولی مامان بزرگ منم میدونه چنتا سوتی و اون خطا توی مدلای لو رفته روی مخ هستن... اپل هم نمیاد با اعتبارش قمار کنه و ۱۰۰٪ طرح نهایی رو به N نفر مطمئن و کارشناس نشون داده! شک ندارم اگه این بود نمیذاشتن اصن معرفی شه!
    به جانی آیو ایمان داشته باشین، خب؟
    این طرح حتی قابلیت تبلیغ و زیبایی شناسی توی سایت اپل رو هم نداره!

  • MehrSH

    زشته ولی چون گیمینگ برام خیلی مهمه،احتمال 100در100 میخرم :q

  • Ali

    واقعا جای استیو جابز خالیه
    خدایش بیامورزد:(

  • امين بيگ

    تكرار تكرار تكرار تكرار... خسته شديم از اين اينترفيس تكرارى و رابط كاربرى تكرارى و تغييرات جزئى و انتقال اميدوارى ها به آيفون بعدى. اگه اين آيفون ٦ باشه اين 5s اى كه دستمه آخرين ios من نيز خواهد بود. با تشكر.

  • hamed

    من اپل رو بخاطر سیستم عاملش همیشه میخرم...از 4 بگیر تا الان 5s دارم....اگه اینم باشه بازم میخرمش....هنگ نکردن رونی واسم مهم نه ظاهر اگه ظاهر خیلی واسم مهم بود ام 8 میگیرم

  • محمد حسين

    من نميدونم چجوري روش آي او اس ٧ نصبه

  • Jim Moriarty

    من كه از طراحيش خيلي خوشم اومد

  • مهدی

    احتمالا رینگ دور دوربین حسگر ضربان قلب باشه

  • وحید

    طراحیش عالی نیست مخصوصا نقره ایش ولی مشکیش رو پسندیدم متنظر 6اس میشینم چون همیشه سری اس ایفون بهتر بوده

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی