تصاویر و ویدیوی لو رفته از آیفون ۶ روشن [به روز رسانی شد]
با توجه به تایمر موجود در سایت اپل، فقط ۲ روز و ۱۲ ساعت به مراسم رونمایی از آیفون جدید باقی مانده. در این روزهای پایانی ما شاهد بهترین تصاویر لو رفته از این محصول ...
با توجه به تایمر موجود در سایت اپل، فقط ۲ روز و ۱۲ ساعت به مراسم رونمایی از آیفون جدید باقی مانده. در این روزهای پایانی ما شاهد بهترین تصاویر لو رفته از این محصول هستیم؛ آیفون ۶ با صفحه نمایش ۴.۷ اینچ و البته روشن!
به نظر می رسد این بار با تصاویر واقعی روبرو هستیم و می توانیم انتظار داشته باشیم محصول نهایی همین باشد. تصاویر گرفته شده از یک وب سایت چینی به نام cnBeta است و به خوبی یک آیفون ۶ روشن را به ما نشان می دهد. پنل جلوی دستگاه کاملا مشابه آیفون ۵ اس و قسمت پشت، به صورت تمام فلزی است. دوربین همانطور که در تصاویر قبلی لو رفته بود، به صورت برجسته و دارای یک فلاش LED دو گانه است. زاویه گوشه ها به طور کلی نرم تر شده و همچنین، دکمه ها برخلاف مدل های قبلی، با بدنه تراز شده اند.
صفحه خانگی به طور کامل مشابه با آیفون ۵ اس اما این بار با شش ردیف اپلیکیشن است. تمام نرم افزارهای از پیش نصب شده iOS 8 هم در اینجا دیده می شود. در ویدیوی منتشر شده هم دیده می شود که شخص استفاده کننده، به وسیله سنسور لمسی TouchID قفل آیفون ۶ را باز می کند.
در حال حاضر می توان مطمئن بود ما با نمونه اصلی روبرو هستیم و آیفون جدید از نظر ظاهر به طور کامل مشابه به همین مورد است. اما به هر حال تا معرفی رسمی این دستگاه فقط ۲ روز و ۱۲ ساعت باقی مانده.
در ادامه مطلب می توانید تصاویر کامل و ویدیوی لو رفته از آیفون ۶ را مشاهده کنید.
به رزو رسانی: وب سایت MacRumors به نقل از Cnbeta خبر از انتشار چند ویدئوی دیگر در انجمن Weibo توسط کاربری چینی داده است که در آنها وی مشغول استفاده کردن از نسخه ی ۴.۷ اینچی آیفون نسل بعدی بوده و با اپلیکیشن هایی مانند تنظیمات، دوربین و health یا همان سلامتی کار می نماید. در ادامه ی مطلب می توانید این ویدئوها را نیز مشاهده کنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-leak.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-leak2.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-leak3.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-leak4-.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.









به عنوان یک سامسونگی اصیل از این طراحی خوش حالم. در ضمن توی دیجیکالا هم همین طوریه.
ینی یکی توی تیم طراحی اپل یا حتی آبدارچی اونجا نیس که از این طرح خوشش نیاد؟ یکی نیس به خاطر این جوجه اردک زشت شاکی شه و نظرش رو بگه؟ این تن بمیره هس، خیالتون راحت....! من حتی اگه کارمند اپل هم بودم هرجور شده وسط اونجا ادای خودسوزی درمیاوردم تا به حرفم رو بالاحره بشنون...!
کلیت کار خوبه ولی مامان بزرگ منم میدونه چنتا سوتی و اون خطا توی مدلای لو رفته روی مخ هستن... اپل هم نمیاد با اعتبارش قمار کنه و ۱۰۰٪ طرح نهایی رو به N نفر مطمئن و کارشناس نشون داده! شک ندارم اگه این بود نمیذاشتن اصن معرفی شه!
به جانی آیو ایمان داشته باشین، خب؟
این طرح حتی قابلیت تبلیغ و زیبایی شناسی توی سایت اپل رو هم نداره!
زشته ولی چون گیمینگ برام خیلی مهمه،احتمال 100در100 میخرم :q
واقعا جای استیو جابز خالیه
خدایش بیامورزد:(
تكرار تكرار تكرار تكرار... خسته شديم از اين اينترفيس تكرارى و رابط كاربرى تكرارى و تغييرات جزئى و انتقال اميدوارى ها به آيفون بعدى. اگه اين آيفون ٦ باشه اين 5s اى كه دستمه آخرين ios من نيز خواهد بود. با تشكر.
من اپل رو بخاطر سیستم عاملش همیشه میخرم...از 4 بگیر تا الان 5s دارم....اگه اینم باشه بازم میخرمش....هنگ نکردن رونی واسم مهم نه ظاهر اگه ظاهر خیلی واسم مهم بود ام 8 میگیرم
من نميدونم چجوري روش آي او اس ٧ نصبه
من كه از طراحيش خيلي خوشم اومد
احتمالا رینگ دور دوربین حسگر ضربان قلب باشه
طراحیش عالی نیست مخصوصا نقره ایش ولی مشکیش رو پسندیدم متنظر 6اس میشینم چون همیشه سری اس ایفون بهتر بوده